TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Oke dan, ik ga afsluiten… Oorlogkleuren op, en mn spulletjes pakken en wegwezen!! Tot straks!

Beps,zat je nog in je nachtpon:D

Goeiemorgen iedereen !

Brrrrr, wat en vriesweertje ! Deze morgen stond mijn wagen gans wit, kon ik al met de ontdooispray op de ruiten zitten :finger:

Niet echt mijn ding, wou dat ik nu een mol was, kroop ik diep onder de grond en winterslaapje doen :slapen:

@TRL: nachtjapon…wasda?? Nee ik slaap in mn geboortekostuum!!

Ikke op een giga plekje!! Tot straks
:dag:

Beps,maar achter de pc had je toch wel wat aan hahaha…
Mazzel dus een giga plek voor je.

Goeiemorgen!!!

Ja meiden ik ben ook al wakker!!!

TRL: Dat is ook een mooie camera!! Ik ben alleen meer van de accu’s…

Beps: good morning :wub:

Roanna: ISRAEL?? Daar wil ik echt NOOIT heen!! Wat een asociaal volk is dat zeg…al zal de lokale bevolking wel meevallen!!!

Seray :kus:

Cris: Ja is gewoon met Danny de Munk…

Verder weet ik het echt ff niet!!! Ga maar eens jus persen… Heb dorst…

Tot zo!!

:kus:

@Cyn: :wub: terug

@TRL: Had wel mn kleertjes gewoon aan, maar vergten mn gezicht te wassen :hihi:
Zalig plekje, en nu nog rustig, dus genieten…30 min aan het werk, en nu pas 1 telefoontje gehad

@Kaylo: Ik graaf me ook graag in!! HEKEL aan de kou!

Pff het is echt koud vandaag!!Zit hier in een vet dikke trui, en heb net een deken gepakt om die over me heen te doen… Zo koud!!! De winter is echt niks voor mij!!! Ik haat sneeuw, ik haat regen, ik haat kou… Dus nee liever geen winter voor mij!!!

Beps,stilte voor de storm misschien…

Ik vind kou niet zo heel erg als het dan maar droog is.Maar de voorkeur gaat toch ook wel uit naar de zon.

Ikke had niet door dat het zo koud zou zijn. Zit in een soort T-shirt…brrrrrrr Ijspegels aan mn neus…(ruimte genoeg haha)

@TRL: Het is al een paar dagen rustig, omdat het zuiden nu vakantie heeft… Heerlijk. Lekker bijkletsen, puzzelen, en vandaag iig internet haha

@Goedemorgen ladies.

Ik ben zojuist gebelt door mijn schoonzus. We mogen vanavond al naar hun huis komen… want mijn broer mag straks om 11 uur naar huis. Onvoorstelbaar zo snel en na zo’n operatie. Maar volgens het verplegend personeel, loopt hij in het ziekenhuis meer kans op die ziekenhuis bacterie dan thuis en dat risico met deze patienten lopen ze liever niet. Verder is hij nu ook beter te pas, dus… ! :thumbsup:
De rest (uitslagen) is toch nog even afwachten.

@Cynthia: Ik naar Israel??? Dat zei Toos hoor! Alhoewel ik best een naar Eilat zou willen. :vak02:

Maar ik ga nu ff shouweren. Werkse allemaal. :dag:

Roanna, oeps… Dementie komt bij mij ook alweer terug!!

Ben internet aan het afstruinen voor thuiswerk… Maar kan nog niet echt wat vinden… :disgust:

roanna : goed voor je broer dat hij naar huis mag :smile:
Nu nog uitslagen afwachten dus :thumbsup:

@Cyn: Thuiswerk?? Waarom?? Veel en hard werken, en dan HEEEL WEINIG GELD!!!

Om naast mijn werk gewoon te doen… Zit nu 2.5 dag thuis zonder dat ik echt wat te doen heb…

Roanna,das goed nieuws dus.

Cyn,pas maar op met thuiswerk,zijn vaak malafide zaakjes was paar weken geleden nog bij opgelicht…Kan je voor die 2.5 dag niet gewoon bij een ander bedrijfje wat gaan doen…

TRL: Ik zie het inderdaad… Laat maar zitten… Allemaal verhalen van oplichting… Wil niet bij een bedrijfje… Wil gewoon thuis lekker bezig zijn!

Cyn,ga je lekker knutselen thuis of een leuke hobby zoeken waar je thuis mee bezig kunt zijn:dope:

Ga dan een krantenwijk lopen ofzo…want dat verdient beter en is minder werk…

@Roanna: GOED!!! Gefeliciteerd!

Beps,Cyn doet het niet voor het geld,maar omdat ze zich 2.5 dag thuis verveelt