ikke ga niet bellen hoor!!
had me blijkbaar ergens aangemeld op msn en meteen weer afgemeld en toen was er een HEEL BELANGRIJK IEMAND online geweest en die had wel hallo gezegd tegen mij, maar ikke had em niet gezien… :crybaby: echt gemiste kans!!
ikke ga niet bellen hoor!!
had me blijkbaar ergens aangemeld op msn en meteen weer afgemeld en toen was er een HEEL BELANGRIJK IEMAND online geweest en die had wel hallo gezegd tegen mij, maar ikke had em niet gezien… :crybaby: echt gemiste kans!!
Cyn,misschien staat de telefoon uit,ligt hij nog te slapen ofzo…
TRL: Nee want dan krijg je die irritante turkse vrouw… ik hoor gewoon helemaal niks… of een heel raar geluid… (geen ingesprek-toon) of netwerk bezet etc…
Hij is wel wakker… hij moest vandaag gewoon werken!!
Bloem: he dat is balen zeg! :frown:
misschien ligt het aan de provider of waar je vriend nu idd is… als hij geen bereik heeft komt er geen signaal door natuurlijk…
is ie nog aan het werk of mag ie al snel naar huis? wanneer moet ie het leger in??
@Bloemmie: Camera 4-5 jr oud, niet meer leverbaar…helaas…
Ikke meld me vast af, ga vast langzaam vanalles opruimen
:dag:
@ cyn, ja behoorlijk balen en kan nix met de tijd van het bericht, want heb geen idee wanneer het was… zucht… heb ik dat!!
Hij denkt dat hij eind deze week, begin volgende week naar huis gaat!! Ben echt blij voor hem… kan hij weer bij zijn broertje zijn… Die mist hij echt heel erg… Vooral ook omdat het niet zo goed gaat…
En het leger… hij heeft het steeds over maart… Maar zeker weten doen we niet… ![]()
@ beps, doeg schattie… shop ze!!
Cyn,ja das waar ook die irritantevrouw ja…Had jij hem nog een nieuwe telefoon gegeven?
Beps: veel shop-plezier!!
:kus:
@ cyn, owh ik dacht nov al… mrt… dat scheelt een half jaar… en hoezo gaat het niet goed met zn broertje??
Nee hij had opeens een telefoon… Een vet mooie samsung… Vraag me niet hoe hij eraan komt… Hij zei dat hij die mocht hebben (lenen?) van zijn chef… Maar hij heeft hem nu nog steeds…Dus misschien heeft hij hem overgekocht :so:
Cyn,waar komt je askim vandaan dan?
Die heeft vorig jaar een ongeluk gehad, en daarbij zijn been gebroken op meerdere plaatsen… Maar is nog steeds bezig met operaties enzo…En heeft nu ontsteking in zijn been… Dus moeilijk, moeilijk!
Aydin
Spreek mijn collega op msn over mijn studiereis…
Krijg nu wat meer info:
Moet om 03.30 uur op schiphol zijn… We gaan met 300 man, en het is op de bestemming 20 graden… We gaan salsa dansen op zaterdag (ehm bah) dus ik denk iets van Spanje ofzo…
Maar goed… wordt vast wel lachen!
@ cyn, :eek:
nog steeds… das niet goed dan!
@ cyn gran canaria of tenerife!!
hahahaa
alle vertrekkende vluchten checken!!
Ze hebben 2 eigen vluchten ingehuurd… Dus zijn niet te traceren op internet… Lekker weer…
En nee dat is zeker niet goed… Het is november gebeurd… en dan nu nog zoveel gedoe!!
@ CYN, jammer dan!! hihihi
kan me nog wel herinneren van dat ongeluk… nu bijna een jaar geleden he??
nou ja… hopen op het beste en dat je hem snel te pakken krijgt!