doei viva
Doei Viva
@beps
Wij hebben een digitale spiegelreflex gekocht, merk je toch wel hoor het verschil.
@MK116: Grappig! ![]()
@Viva: Nou, gezellig weer naar de dvd dan! Veel plezier. :dag:
@Trl: Oh, wat lief weer he? :wub:
Enneh, een digicamera heb ik zelf al zo’n jaar of 3 a 4, maar wil er nog een voor hem kopen. Ik heb sinds vorig jaar een hele eenvoudige. De Samsu** A 503 en daarvoor had ik een Fut**.
De foto onder mijn avatar is gemaakt met die Sams** A 503.
@MK: Grappig!!! Wat de camera betreft, hubbie wil geen spiegereflex. Is hem te groot! Wij hadden een N*kon coolpix 4500. Kon de lens van de body bewegen, handy! Maar nu dus een andere kopen. Denk een Pasnoc dus… Lumix!
Zit tv te kijken, en dan tebed!! Ben een btje moe, maar dat komt vast door het draaien van vanacht, en morgen weer vroeg op, 06.30!
Dus mijn :idea: gaat over 15 min uit!
:dag: lekker :slapen: :dag: :kus:
Welltrusten Bep. :dag: Hopenlijk kun je beetje lekker slapen vannacht. :kus:
Beps,weltrusten alvast,slaap lekker.
Roanna,die hebben me broer en ik aan onze moeder cadeau gedaan,die samsung wel een leuk toestel ook…
@beps
Is ook een nadeel, weer losse lenzen erbij. Grote tas om alles mee te nemen.
Hubs wilde hem graag, maar moet wel toegeven dat hij mooie foto’s maakt.
Goeie avond ladies,
Net veel gekletst vandaag, alleen over digitale camera of niet. Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe digi camera gekocht. Wilde geen spiegelreflex omdat ik dat veel te zwaar vindt met die losse lenzen. Heb nu een nieuw type Olmps die aardig in de buurt komt van een spiegelreflex.
Slaap lekker Beps
@toos
Drinkt het al een beetje door dat het huis nu eindelijk verkocht is.
Ja stukje bij beetje. Ben eigenlijk meer bezig hoe alles te regelen voor 3 december
Toos,moet dan het huis leeg zijn op 3 december?
Net askim gebeld:wub:,was gezellig een avondje bij vrienden.Maar hij vertelde dat het al 2 dagen regent in Kusadasi :frown:,hoop dat hij een grapje maakte
@trl
Regen… gatver, misschien is het weer over als jij er bent.
@toos
Een bijkomend voordeel, als dit straks rond is, heb je iig niets meer met je zus te maken.
@TRL: Hoorde dat het gisteren en vandaag ook regende in bodrum. Ja, de overdracht is 3 december, dus voor die tijd moet het leeg en schoon zijn.
Mk,dat hoop ik wel.Wil toch nog wel een beetje zon vangen
Toos,dus nog drukke tijden voor je…En dan je zus die in je nek staat te hijgen…Gewoon negeren he
Ja dat is zo, scheelt een hoop gezeur en spanning.