Zus kan het bos in, daar ben ik helemaal klaar mee. Daar staat na 3 december ook een hele dikke punt achter. Vindt het niet leuk en had het graag anders gezien, maar ze wil het zelf zo en ik heb daar ook vrede mee
Ik ga nog ff bankhangen en daarna op tijd me bedje in.
Fijne avond nog
@TRL: Wat is de weersvoorspelling of heb je daar nog niet naar gekeken
Slaap lekker voor straks TRL
@TR: Heb even voor je gekeken op weathernews en vanaf vrijdag 22 graden en droog
Hai Toos. Nou, ben blij dat ik donderdag niet naar Kusadasi hoef. :biggrin:
@Toos: Zeg maar tegen je zus, dat ze mijn huis op wielen in de Ardennen wel mag huren. :vak02:
Dat is nog eens een strak plan, ze heeft een knol kan ze die aan de paal binden. Soort van pipi vangkousappartement
Ik zal je mailtje doorsturen, zal ze vast leuk vinden
Maargoed Toos, je moet maar denken, nog wel even druk met alles, maar dan ben je er ook klaar mee.
Ik heb net even mij ww-zak in bed hi, hi, gelegd. :o
@Seray: Ik zie dat je ook nog on-line bent. Gaat het een beetje? :kus:
Zo denk ik ook wel, deze week nog rustig, dan er tegenaan. Willen dan in februari met zn vieren even lekker weg
Mag ik weer in het lijstje:D
Gelijk heb je Toos. Dat mag ook best na al die drukte en spanning hoor.
Heb een deal met Hub, hij mag gaan kijken waar hij in februari naar toe wil, maar dan wel in juni naar ADR
Oh, dat heb jij weer goed voor elkaar dan Toos. :zon02: Denk je al te weten wat hij wil dan? Toch wel naar warme oorden he?
Tuuuurrrlijk naar de :zon02:, hij heeft zitten kijken naar curacao, thailand en mexico
Eilat, israel of egypte vind hij ook wel wat. Maar we zien wel
Owwwwww Toos… maak me gek. :zon: Heerlijk zeg!
Ik zag dat er momenteel in Kroatie en Oostenrijk al dikke pakken sneeuw ligt. Moet er niet aan denken dat het hier op aan komt. :beef:Ik heb zo’n hekel aan de winter he. Bahhhhhhhh
Ik ook, heb een hekel aan kou. Zou me het liefst ingraven in de winter