TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Hmmm Cyn,dan denk ik dat ik toch voor de Sny ga:D.Spullen van de Ald zijn meestel ook wel goed,maar jij hebt er dus niet zo’n schik mee

Nou ja hij doet het wel goed hoor!! maar mijn batterij is snel leeg… en die van mijn moeder is kleiner, dunner… Echt een super dingetje!

Zou die echt nemen als ik een nieuwe zou kopen!!!

Meiden ik ben weg!!

Spreek jullie morgen :dag:

:kus:

@Seray: :kus: Sterkte meis… PB

@TRL/Cyn: hihi, zijn gaat het nu over gsm of foto’toestel??

@Bloemmie: Gemist…Helaas :crybaby:

@Toos: Klaar is klaar… En dat gat komt wel, maar dan ben je er ook door…

Ikke ben het kwijt…
Geen goed plekje, en druk(niet dus, maar kon niet op internet grrrr)
Kom nog wel langs vanaaf

Goedenavond dames.

Zo, ben ik ook weer eens. Ik heb alles al een beetje bijgelezen en zag dat Bloem weer op de thee was geweest. Geweldig weer! :thumbsup:

@Seray: Ik wens je ook sterkte hoor vanavond. :kus: Zal allemaal niet meevallen, maarja het is nu eenmaal zo. Moet toch een keer gebeuren en dat moment is nu. Ik denk aan je!

@Viva: Ik weet nu ook waar de Waterlei is. Laat dat nu vlakbij mijn zoon zijn appartement zijn. :slight_smile: Kwam er vanmiddag nog practisch langs, toen we even naar Dirv/d Broe gingen om boodschappen te doen.

@Bep: Geen goed plaatsje kunnen veroveren vandaag? Het was van jou kant af ook zo rustig!

Even reklame maken: Mochten jullie, of familie/kennisen van jullie dit a.s. weekend zin of belangstellig hebben, er is een cruisebeurs in Hotel de Gooiland** in Hilversum. Toegang overdag gratis en s,avonds tegen betaling een diner en show erbij.

Misschien iets voor je moeder/ouders… Trl? :biggrin:

En het is niet de sny geworden maar de nkon,dit is hem.http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qHzo8CbZTOkpvM:http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/35/nikon_coolpix_l10_zoom1.jpg

De s*ny heeft een accu en dat vind ik niet prettig.

Nu kan ik askim straks weer mooi op de foto zetten;)
Beps,het ging dus over digitale fotocamera’s.

Roanna,zal het doorgeven aan me ouders :smiley:

ik vind sony ook een super ding :wink:

@seray…sterkte vanaaf…zal niet makkelijk worden!!

@cyn…druk druk druk…nog veel mensen die naar turkije gaan?

sorry rest alweer krijt…fijne avond allemaal…en tot morgen

@Trl: Wat een mooi ding zeg! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets voor mijn mannekes verjaardag van volgende maand. Even een vraag. Wat is het verschil dan met of zonder accu? Als je geen acuu hebt, wat gebruik je dan?

Hihi, de reden dat ik erover vroeg, die camera, is dat wij een paar maanden geleden twijfelden over een digi spiegelreflex of onze oude “gewone” digi toestel…of een nieuwe “gewone”. Uiteindelijk won ons toestel met vlag en wimpel…tot vandaag…nou issie een btje stuk. Zit 1 kapotte pixel in…in het midden!! BALEN!!!
Nu moeten wij ook,…denken aan de Paanic limux…geloof dat het zo heet…

Maar goed voor het hondje komt…zijn wij dus ook de piemelpunt!

Roanna,als je geen accu hebt gebruik je batterijen:D.Ik vind dat prettiger omdat je die overal wel kan kopen mochten ze opeens op zijn,ik zorg altijd dat ik een extra paar bij me heb.Met een accu kan je dus niks meer als die ergens leeg raakt of je moet een reserve accu bij je hebben.Dus vandaar dat ik voor batterijen kies.En voor de prijs hoef je het niet te laten deze was niet duur…En ik wil altijd een kleine die ik makkelijk in me zak kan steken

En het lijstje nog maar een keer

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: Op wereldreis - Tot ???

:thailand:Bloem :24 oktober - Bangkok :thailand:
:turkey:Diamond: 24 oktober - Alanya:TURKEY:

Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
WW: 18 november - MEETING!!
Roanna,Toos: 18 november -Utrecht
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden:kus:

@ trl - mooie camera, dus je bent klaar voor de vakantie:)

@ beppie- balen van de pixel, en dan precies in het midden zonde zeg!

Nou ik moet er nu echt aan gaan geloven, sjouwen pff:( kom vanavond nog ff bijlezen

@Trl: Oke, bedankt voor je uitleg, al had ik al zo’n vermoeden dat het dat was. Dan lijkt me ook, die met de batterijen handiger. Heb ik zelf nu ook en heb dan altijd reserve bij me en die andere laad ik dan weer op.

Mijn manneke heeft nog zo een, waar je rolletjes in moet doen. Niks mis mee hoor, want het geeft prachtige foto’s, maar dan moet je er wel een rolletje in doen.

Op onze laatste vakantie was hij foto’s op Schiphol aan het maken, kwam hij erachter dat hij aan het fotograveren was zonder rolletje. Moest hij op het laatste moment daar nog een rolletje kopen en die hadden ze alleen per 3 stuks. Nouja, altijd handig… als je ook maar gebruikt. :biggrin:

Daarom wou ik hem nu ook maar eens verrassen met zo’n digiding.:unibrow:

@ Kimbo: vervelend he geen internet :frowning: Wel lekker in je eigen huisje?:smiley:

@ Bloem: joehoee! Nog volop aan het avontuur!

@ TRL: nog steeds in spanning over visum. Ik zal voor je duimen! En alvast veeel plezier!!

@ Cyn: is die nog steeds met Danny de Munk?

@ Roanna: de meeste professionele fotografen gebruiken een niet-digitale. Ik hebber zelf ook 1 alleen soms gaat er iets mis met t rolletje en kan iker maar 9 mee schieten ipv 36 ofzo. Dan baal je.

Ik ga zo naar de Lidl, goedkoop boodschappen doen!

Roanna,ik wilde ook nooit aan een digitale camera vond het altijd wel spannend om het rolletje naar de winkel te brengen en dan maar afwachten wat erop stond,maar ja ben uiteindelijk toch maar voor de digitale gezwicht :smiley:

Seray,ben er nog niet helemaal klaar voor moet nog pakken,maar kan in ieder geval foto’s maken:unibrow:

Cris,lekker boodschappen aan het doen?Wanneer ga je naar Dublin,kan je ook in het lijstje

Kreeg vandaag een lief smsje van askim
:wub:

http://home.euphonynet.be/samovar/Clock.html

Hallo meisjes ben ik ook nog even, heb alles bijgelezen…vandaag lekker vrij, heb de hele dag voor de tv gezeten, met de box van mclouds daughters…en ben de hele dag al remie op 1 uurtje na, hubs kwam thuis om te eten, die is nu tennissen, dochter ging shoppen met schoondochter, en daarna naar de zonnebank…heel rustig hier dus…

seray…sterkte meis…
Cin…morgen lekker vrij
Tlr…toch een nieuwe camera
Toos aan de crock
Roanna…ook een digicamera op zoek
Beps…ook al een nieuwe camera nodig…

voor de rest alles weer vergeten, o ja Bloemmie natuurlijk weer even online, voor de rest…weet niet meer…echt ik ben net een vergiet…dat heb je he als je vakantie hebt, en de hele dag voor de dvd speler hangt…maar oooo dat is zo gaaf, een heel seizoen achter elkaar bekijken…zit je helemaal in een roes…

zo ik ga weer verder…vandaar dat ik niet online was…moet zeggen dat jullie ook heel rustig zijn geweest.

nog een fijne avond…enne morgen kom ik wel weer aanwaaien…

kus Viva

Mk,had hem al eens gezien is zeker mooi he

Viva,gelukkig nog wel een teken van leven;) Geniet lekker van je vrije week je hebt het verdiend

Dank je wel Tlr…voor jou gaat het ook al opschieten…

Mk…hij is echt gaaf

ik ga weer verder doei doei…