TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@ toos, ja maar je moet toch… en je hebt de mooie herinneringen… dat huis werd langzaam een blok aan jullie been… sluit het nu mooi af enzo

@ TRL half 7

@Trl: Was zo’n opluchting om alles te zeggen wat ik ervan vond, was zo boos. Toen ze smsste dat ze het er niet mee eens was werd het even zwart voor mn ogen

@Bloem: Dat is precies wat we gaan doen, het op een goeie manier afsluiten en dan het boek dicht

byebye

Eet smakelijk Bloem

Toos,kan ik me wel voorstellen,na wat je allemaal verteld heb.Nu zal ze wel snel haar deel willen hebben.

@Bloem: Doegggggggggg
@Trl: Ze kan niet wachten, ze is zo bang ook maar een euro te kort te komen. Ik walg ervan

Heb ook tegen de makelaar gezegd niet samen met haar te willen tekenen, apart in een kamer of ander tijdstip. Hij zou vragen of ze een volmacht wil geven dan tekent de notaris voor haar

Pfff wat een gedoe zeg,maar ja ik kan wel begrijpen dat je niet met haar in 1 kamer wil zitten

Ja het is een heel gedoe, maar het is niet anders

Ga jullie weer verlaten, moet zo aan de crock. Maar tot 8 uur dus kom vanavond nog wel langs:kus:
:dag::dag:

toos : crock ze ! :dag:

:ninja:

Inderdaad heel stillekes hier !

Ja sorry… druk druk druk!!!

Ik meld me morgen denk ik veel vaker!! Ben morgen namelijk lekker vrij!!!

x

Ik ga zo naar huis:) vanavond worden de spullen van Jer. over verhuisd. misschien nog tot later. iig allemaal fijne avond!

Seray,jij ook fijne avond zal geen gemakkelijke avond worden voor je:kus:

Ga zo nieuwe digitale camera kopen bij mdi mrt heb een mooie van Sny gezien en niet al te duur en 1 van nkon,maar denk toch dat het die van sny gaat worden.

Welk type Sony? Mijn moeder heeft ook een Sony!!! Echt een super ding!!! Heb spijt van de mijne… Had beter een sony kunnen kopen!:angry:

Seray: fijne avond, al zal het best moeilijk worden!! Sterkte meis :kus:

Cyn,de sny dsc w35…Mijn vorige was ook een sny wel schik mee gehad.Maar die N*kon zag er ook wel mooi uit alleen minden megapixels.Wat heb jij nu dan??

Die sony heeft mijn moeder ook!!! Ik heb er 1 van de aldi… 8.1 mp… maar gewoon die Sony is beter