TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Bloem,hij woont nog bij zijn moeder en zusje en als enige man zorgt hij dus voor de huur.Nu zijn zusje nog werkt betaalt zijn zusje dat nu.Hij heeft nu wat problemen met zijn moeder en zegt nu dus ik ga nu eerst aan mezelf denken en niet eerst aan mijn familie.Zal het van de week wel allemaal horen hoe het nu zit…

Toos, en je zus al gebeld?

hai toos!!
ja ikke ben er weer
al heb ik honger dus allicht niet meer zo lang

maar vertel!! huis verkocht?? per wanneer?? redelijke prijs of toch maar verkocht? en hoe zit het nu met dat verhuren?? daar had je toch al mensen voor…?
gelukkig dat het verkocht is!! jeee… maar wel weer een boek dat gesloten moet worden he? moeilijk ook…

TRL: Ja succes met zoeken!!

Ik ga trouwens 16 dec naar de musical Ciske de Rat… Lijkt me echt super!!

@Kaylo: Dank je wel. Ja ben wel opgelucht, toch is het een chaos in mn hoofd. Worden wel drukke weken. Maar geeft niet. Over 6 weken kunnen we alles afsluiten, dat is toch een last van mijn schouders.

@ TRL jeetje hee… ook een gedoe allemaal!
maar jouw vriend is nu wel idd op een leeftijd… maar ja, familie en turkije… hij kan wel roepen maar ja, als de man des huizes zal ie toch voor zn moeder zorgen… wat dan? moet ze op straat leven… lastig allemaal!!

toos : ben blij voor je :wink:

Bloem,ja weet het allemaal ook niet precies hoe en wat nu.Hoop dat hij binnenkort wel weer met zijn moeder wil praten.Heb ook gezegd dat zij toch ook moet weten als hij naar Nederland gaat.Maar ze zijn beide koppig dus…

Ok komt het verhaal. 2 weken geleden hebben we het huis ook te huur gezet. Daar kwam een paar dagen later reactie op van mensen die dat wel wilden. Alleen vonden ze de huur te hoog en wij het bedrag wat ze wilden betalen te laag. Een week niks meer gehoord. Tot vorige week maandag, de makelaar belde dat die zelfde mensen wilden komen kijken om het toch te gaan huren. Dinsdag zijn ze geweest en wilden het niet meer huren maar kopen. Ze zouden vrijdag terugbellen en de makelaar verwachtte wel een openingsbod, maar zeker ben je nooit

Toos- met mij gaat het redelijk zit nu niet zo lekker in mijn vel sinds een paar uur, dus lees wel mee hier, maar praat ff wat minder:) ook lekker rustig voor jullie;) crockse vandaag!

@ toos, wow… dan wilden ze er igg wel heeel graag in wonen!! of huren of kopen… maar hebben ze nu dan wel een goed bod geboden voor de koop van de woning??

@ TRL owh jeetje… ze weet toch wel dat hij bezig is met een visum naar NL? pffff lastig allemaal… alsof je nog niet genoeg hebt aan je eigen familie sorres…

Vrijdagmiddag belde de makelaar met een openingsbod. Het was aan de lage kant, dus is de makelaar gaan onderhandelen. Uiteindelijk het verschil van wij wilden en zij konden,gemiddeld. We hebben het niet weggegeven, maar er een redelijke prijs voor gekregen. Tijdens de onderhandelingen was broer op cursus dus niet te bereiken en zus gesmst maar reageerde pas toen het bijna rond was. Ze wilde 1000 euri’s meer. Het zat er niet in en ik wilde het niet laten klappen op zo’n bedrag. Dus huis verkocht en zus ging smssen dat ze het er niet mee eens was. Toen heb ik ze gebeld en alles wat me dwars zat eruit gegooid. Resultaat ze ging toch accoord en ik blij met de verkoop en dat ik eindelijk mn hart had gelucht.

Bloem,eerlijk gezegd heb ik geen idee of hij het al aan zijn moeder heeft verteld.Denk dat hij zoiets heeft doe wat ik zelf wil en ben geen 6 meer.Dat zegt hij ook vaak.Ik weet wel dat hij niet kan wachten tot ik eindelijk op Izmir landt :wub:

@ toos, you go girl!! 1000 eurie’s!! daar ga je toch niet weer al die maanden voor heen en weer en allemaal stressen enzo!!
ikke had niet eens ge-smst over het bod denk ik!! hahaha

maar opgelucht he? en een beetje verdrietig?? nu 6 weken puinruimen??

Dus zo zit het Bloem. Openingsbod was erg laag, makelaar had er al wat bijgekregen en uiteindelijk het verschil gemiddeld. Nee we hebben het niet voor te weinig verkocht, kunnen tevreden zijn

Toos,zal wel een opluchting zijn nu je je hart gelucht hebt tegenover je zus…

@ TRL en zo hoort het ook!!

Bloem,dat vind ik ook:D.
Hoe laat is het nu bij jouw?Hier is het kwart voor 3

Je slaat de spijker op zn kop. En toch wel verdrietig omdat het nu toch afgerond wordt en ik het al die tijd voor me uit heb geschoven. En nu 6 weken puin ruimen. Krijg langzaam het besef dat het straks echt over is en ben heel bang dat de klap dan toch komt. Maar goed als ie komt dan komt het maar

maar meiden
het was goed jullie ff weer te spreken

nieuwe log, nieuwe foto’s, nieuwe colum
ikke eten!!

:dag: