tis wel weer belachelijk stil zeg…
iedereen in de maandagochtend/ middag blues weer aan het werk??
idd erg stil…van het weekend ook al ![]()
hoe komt dat toch!!
tis dat ikke er nog zo vaak ben, anders is het weer terug naar 1 pagina per dag bijlezen volgens mij ![]()
Bloem,is wel de bedoeling dat we dan samen naar Nederland gaan,ligt er ook aan hoelang het duurt voordat de aanvraag behandeld is.
Cyn,heten die dingen voor aan de pandora armband in Turkije ook gewoon pandora?
Bloem,ja jij houdt de boel levendig hier:D
ppfff ikke heb echt vreselijke trek in… eten…turks eten…
kofte vooral… met brood en verse knoflook saus ofzo… mmmmmhhhhh
En Viva is ook al zo stil,die is lekker van de vakantie aan het genieten denk ik.Of zal ze nog op bed liggen.
Bloem,jammie jammie
@ trl owh hopelijk kunnen jullie samen terug, wel zo gezellig en allicht niet zo spannend voor hem
en dan…1 week? of toch 2 of meer?? hahahaa
heeft die nu lekker vrij??
en roanna dan? en toos? beps nog niet langsgeweest?
marion op vakantie natuurlijk…
Goeiemiddag ! Heb eindelijk nog eens tijd om te komen gluren. Bijlezen zal nu niet lukken denk ik ! Ze hebben hier mijne kop nog niet met rust gelaten :tssk:
En tusendoor probeer ik ook nog mijn turkse les op papier te krijgen, een heel werkje waar ik niet te lang kan mee wachten. Anders wordt het teveel op bij te houden ![]()
Blijkbaar is het hier toch stilletjes ? ![]()
Bloem,dat hoop ik ook dat we samen terug kunnen…We vragen voor 3 maanden aan en mocht hij het dan niks vinden hier of zich vervelen dan kan hij altijd nog eerder terug.Hij werkt al een maand niet meer,is gestopt,omdat ze hem niet meer wilden betalen.
Toos crocken,Roanna werken,Beps,heeft denk ik niet zo’n goed plekje kunnen vinden moest laat beginnen.
ja daarom
doe rustig aan!! hahahaa
af en toe ff gluren, beetje werken, beetje studeren…
TRL: ja het heet daar gewoon Pandora! Maar ze kennen het bijna nergens!
@ TRl owh 3 mnd, das beter, hopelijk ziet je vriend in dat dit meer de moeite waard is dan zomaar 1 weekje… wat zul jij het dan druk hebben, 3 mnd met je vriend en werken enzo… hihih…
@ TRL das trouwens wel balen dat ie niet betaald krijgt!! en hij wilde nog wel de hele winter doorwerken…
hij mag in NL natuurlijk niet werken… maar zijn er mogelijkheden voor hem?
Bloem,klopt in Nederland mag hij niet werken.Das wel balen voor hem,want de huur in Turkije gaat gewoon door he en aangezien zijn zusje nu ook in een hotel werkt wat dicht gaat…
Cyn,oke bedankt zal in Kusadasi eens kijken en anders in Istanbul
maar hoezo dan TRL?
heeft hij een eigen huis dan? kan ie dat niet onderverhuren voor die 3 mnd? of woont hij daar met zn familie en moet hij voor de huur zorgen ofzo??
Goeiemiddag meiden,
Kom even langs wippen voor ik weer aan de crock moet. Vanmorgen nog even met de makelaar gebeld hoe nu verder. Het was zo hectisch vrijdag. Maar komt allemaal goed.
@Bloemmie: Ook weer online. Hoe is het??
@Trl: Toch een leuk weekend gehad. Is een mooie omgeving daar. Kleve gezellig stadje. Duim voor je dat het gaat lukken met je visum
@Kim: Weer opgeknapt en verhuist
@Seray: Ook alles goed?
toos : Nog eens proficiat met de verkoop ! Opgelucht zeker ? Is terug een zorg minder ! ![]()