TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Iedereen voor de buis??

Nee hoor. Ikke nie.Was ff aan het msnen.

Het is hier ineens wel erg stil he Toos? Ik denk dat we beter wat later op de avond kunnen kijken, want ik denk dat iedereen druk is met tv kijken en opruimen. :lol:

Latersssssssss :dag:

Ikke ff met hubbie naar de bouwmarkt. De badkraan was stuk… en ons geluk zijn er de nodige in de opruiming! Een goed merk koste officieel €160 en nu voor het mooie prijsje van … €28!!! Moest wel ffies denken!!

Nou goed House komt

@Seray: :kus:

:dag:

Oh Bep, mazzelkont. Kan jij weer lekker warm badderen. Enneh…leuk je mail. Heb 'm al tig keer doorgestuurd. :dag:

hihi goed he… Ikke kreeg m van TRL dacht ik… of een van de andere meiden… Hihi

Even de stand van zaken omtrend mijn broer vertellen. Ik heb zojuist mijn schoonzus gebelt, en de operatie is tot nu toe goed verlopen. Het heeft wel 4 uren geduurd en ze hebben een kwab en de tumor weggenomen. Die tumor wordt nog verder nagekeken op goed of kwaadaardig.

Volgens mijn schoonzus, was hij ook vanavond nog niet goed bij en brabbelde alleen maar wat en vroeg nog wel hoe het met de kleinkids was. Maar naar omstandigheden ging het wel goed met hem. Gelukkig maar! Het is natuurlijk nog wel afwachten verder, maar hier is hij in ieder geval goed doorgekomen.

Zo, dit wou ik ff kwijt. :wink:

@Roanna: Gelukkig dat de operatie goed is verlopen, nu maar hopen op een goeie uitslag. Herstel van de operatie zal wel even duren. In ieder geval sterkte voor jou en je fam

@Roanna: heb er al dagen aan lopen denken. Wilde je niet erover vragen… soms gaat het niet door enzo… Zoals verteld de zwager van mn zus heeft dit ook gehad. En vaak gaat het goed… hij werkt zelfs weer!!! Ik duim voor hem!!

Oh, jullie zijn allemaal zo lief. Bedankt ook nu weer. :kus:

@Bep&Toos: We gaan er ook maar het beste van hopen. Ik hou jullie op de hoogte.

5000 gaat vandaag niet lukken vrees ik:crybaby:

@Toos: Ik denk het ook niet. Het is hier dan ook vaak alles of niets he?

In iedere geval schiet het zo ook niks op. Had ik gisteravond ook zo hoor! Kwam er maar niet van. :unibrow:

Het is vandaag ook wel super rustig hoor

Zeg dat wel Toos. Ik denk dat ik er maar eens op tijd induik. Jij dan?

Ik kan nog wel ff een leuke anekdote vertellen. Bij ons op het werk, hangt een werkweekrooster. Ik kijk er ook dagelijks op, maar zag niets bijzonders bij mijn naam staan. Kom ik gister dus op het werk, zegt mijn leidinggevende… Anky… je moet hier niet zijn. Jij had in de stad ( andere lokatie) moeten zijn, om die en die te vervangen.

Oh, weet ik toch niet, zei ik. Staat op het rooster, zei ze… Heb ik niet gezien. :idea: Ha, ha. Dus ik gauw me omkleden en met het speciale (dolmus) busje naar de stad om daar te werken. Moet er volgende week woensdag ook weer naar toe, maar nu heeft ze me dat even persoonklijk gezegd.

Het mooiste was nog, dat er ook nog 2 van mijn andere collega’s naar toe gestuurd waren en het dus voor mij niet zo vreemd was. Pfffffff.

Nou, interessant wel he? :lol: :dag:

Moest even aan Marion denken. Die zit denk ik al wel lekker aan een cocktail nu. :zon02: Mmmmmmmmmmm jammie, jammie.

Persoonlijk helpen herinneren? je leidinggevende heeft in ieder geval begrip voor je kwaal

Denk de hele dag al aan Marion, naar het :zon02:netje, cocktails, strand en voor je gekookt worden. Vresselijk, moet er niet aan denken. Heb echt medelijden met haar om dat te ondergaan:crybaby::crybaby:

@Toos: :unibrow: :unibrow:

Lijkt mij op dit moment ook vreselijk. :unibrow: :wink: Moet er niet aan denken :zon02:

:paranoid: Komt je leidinggevende soms ook hier?? Onder een andere naam:unibrow::unibrow: