TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Nee is echt erg, vooral die cocktails. Nou ja is ook maar een simpel alternatief voor samos

Nou, wie weet, maar ik denk het haast van niet. Weet het wel zeker van niet. :paranoid: :vak02:

Moest trouwens vanmiddag even aan jou denken. Werd gebeld of ik nog wat post op wilde halen bij ons oude huis. Dochter had de auto, dus ik op de fiets. Moet je weten dat ik zooooo allergisch ben voor fietsen, krijg ik grote bulten van. Jij ook he:p

Ja he! Bah een Samos of een rood zoet wijntje. Ik moet er niet aan denken. :unibrow: :eek: Zal ik er nog even 1 indoen dan?

Wie weet denkt ze iedere keer Ohhhh dat is er 1 van de DDD. Kijkt ze niet een beetje raar naar je? Of kijkt ze altijd raar:rolleyes:

Ik dacht dat je het nooit zou vragen, lekker en neem zelf ook wat:D, Jij bent van de tap he

Heb net een zak chips opengetrokken, jij ook wat. Heb een zogenaamde vr**tbui

Ik heb al een tijdje niet meer gefiets. Maar had toen wel een bult ja, van het fietsen. Ik moet toch maar gauw weer eens oefenen, want volgend voorjaar moet ik die fietsproef doen bij de cardioloog. :finger:

Heb je nog even om te trainen. Zou een tna ldy in doen als extra bescherming

Zou ook in training voor de 4 daagse maar zie de bui al voorzichtig hangen. Liep jij trouwens ook niet mee

Weet ik geen eens, want zo vaak is ze er niet. :lol: We hebben meer met de mannelijke leidinggevende te maken, maar die heeft een weekje vrij. Kwam vandaag met zijn hele familie bij ons eten in het (bedrijfs)restaurant.

Ik lust geen chips. Ik heb net wel een handjevol van die zoete suikerpinda’s zitten bikken. :biggrin:

Ook lekker, suikerpinda’s

O ja he? We zouden mee gaan doen met de Nijmeegse 4 daagse. Gaat dat nog door, want dan moet ik nu al mijn vrije dagen doorgeven? :unibrow:

Bij mij weten ze inmiddels wel dat ze soms iets wat vaker moeten zeggen omdat er anders niks van terecht komt

Ja de nijmeegse gaat door, met of zonder ons:slywink:. Dochter ging ons opgeven in febr

nog 44 te gaan

weet trouwens niet in welk hotel marion zit

Oh, is dat zo? Nou, bij mij niet hoor. :unibrow: :retard: Ik onthou heel goed, weet alleen niet altijd wat er gezegd is.

Gaat de 4 daagse dus wel door? Oh, nou geef ons maar op.

Ze heeft het wel ergens eens verteld en toen heb ik het nog nagekeken op Reiswijzer en zag er heel mooi uit. Maar ook ik weet nu niet meer hoe, wie, wat, waar.

dat komt goed hoor vraag wel of dochter je ook inschrijft, met zn allen in een tentje:D