Drukke tijden dus voor je Seray,ga je nu kleiner wonen dan.
zo ik ga even de boel opruimen van het eten…voor iedereen een fijne avond, lekker feestjes vieren…visite…naar of krijgen…
Beppie…ik vind je zooooo stil meis…gaat het wel goed met je…???
Seray… doe rustig aan, en eet nu wel wat…enne maak Jer…strakjes wakker
ik kom zo…weer terug…
Viva,dat vind ik ook al…Zijn weniet gewend van Beps.
@ trl- vindt het moeilijk in te schatten hij reageert steeds anders, hij vind het leuk een spannend om een nieuwe kamer te krijgen en een nieuwe school. Hij hoeft straks niet meer naar de BSO en niet meer over te blijven en dat vindt hij allemaal leuk. Hij snapt alleen niet waarom ik niet ook mee kan wonen, hij wil dat ik ook meega en dat is logisch dat ie dat wil
Natuurlijk is dat logisch dat hij dat wil,moeilijk te begrijpen als je nog zo jong bent.
@ trl - ja ga in de chalet van me vader wonen, veel kleiner en al gemeubileerd.
@ viva - opruimse, en zal zo wat eten:) en idd zal jer regelmatig ff wakker maken. tot straks
Ik ga nog ff de was ophangen en dan naar me paps en mams…
Fijne avond allemaal
Seray,zijn wel leuke dingen die chalet,wel wat kleiner maar wel knus…
@ trl- ja idd, is ook heel logisch, we merken pas in hoeverre hij het echt begrepen heeft als hij daar woont
trl, fijne avond en veel plezier bij je ouders!
Jullie zijn echt te erg… 20 min geleden nog niets te gebeuren, en nu gewoon 3 pagina’s verder…
Ikke gegeten, broodje gezond(ja Viva, ook ikke geen zin in koken) en nu op naar House(opgenomen van dinsdag, nog niet gezien) en dan de House van vanaaf…
Ga dus op meelees stand(nog niet bijgelezen) en meld me af en toe wel
:dag:
Seray,gaat de biomama je wel een beetje op de hoogte houden ??
Seray…neem dan iets van multivitamine ofzo of drinkontbijt…heb je toch iets…en dextrotabletten…ga je niet van spugen…maar geeft wel energie…
Beps…heerlijk he house…kan ik zo van genieten, je zal toch maar zo’n arts hebben…kielhalen zou je hem…
nu ga ik echt ff opruimen…seray…kus…
viva - zal die dextrotabletten gaan halen, die heb ik nog niet geprobeerd, dank je voor de tip doei :kus:
@ trl - ja biomam en ik gaan wel gewoon telefonisch contact houden, wil toch wel graag weten hoe het met hem gaat, gaat zowieso ook wel via BJZ
@ bep - lekker je serie vanavond:) nog wel dubbelop dus met de opgenomen aflevering erbij
ik ga ff weer wat spullen inpakken, kom straks nog wel weer langs
nou ik weer opgeruimd…nu aan de koffie met hubs…allemaal een fijne avond nog…doei
Zo
kijk aan! Dat hebben jullie weer mooi gedaan. ![]()
Ga even eten, wordt er gewoon in sneltreinvaart bevallen. Meiden gefeliciteerd weer.
@Seray: Denk ook aan jezelf hoor. Heb echt met je te doen. Dikke :kus: voor jou
@TRL: Groetjes aan paps en mams:dag:
@Beps: Zei het ook al eerder, je bent zoooooo stil. Gaat het wel goed met je???
@Viva: Hub ook weer gevoederd