@ seray, oewhje, jeetje hee… das snel dan!! sterkte alvast voor volgende week, voor het geval ik je misloop/ niet meer spreek
@ bloem - dank je wel, jij veel sterkte met je darmen en mocht ik je niet meer spreken een goede vlucht de 24ste.
ik ga er weer vandoor doeidoei
doeidoei
geniet van je weekend!! :dag:
ik tref het echt elke keer niet he??
jammer… maar ja, aan de andere kant, nu lekker veel foto’s uploaden en dan ben ik ook weer een end opgeschoten…
@bloem
Volgens mij vindt hij het wel leuk, veel reuring en aandacht.
Ze vinden het een super lief en zoet jongetje, ze hebben geen kind aan hem.
Goede berichten dus.
Ga ik nog even foto’s kijken op je log, is het verhaal nog een keer zolang geworden.
Straks maar weer verder lezen, nu gaan we bij mams snert eten.
ja sorry
altijd tussendoor opslaan he?
kijk later maar, dan staan alle foto’s erop…
snert ze!! :dag:
volgens mij word ik er hier zo uitgekickt dus ik neem vast afscheid, dan heb ik dat gehad
allemaal…fijne zaterdag
tot de volgede keer (morgen?)
:dag:
Hai die hai Bloem.
Zo, dus lekker op een olifant enzo gezeten? Oh, als ik je verhalen lees, heb ik toch ook soms wel een beetje medelijden met je. :unibrow: Krampen in de darmen en dan denken, waar ben ik mee bezig? Ik weet hoe benauwd dat kan zijn, als je moet en je kunt nergens. Weet je nog dat verhaal van mij in de trein terug van die meeting in Utrecht? Nu denk ik, oh dat heeft Bloem de hele tijd.
Wat is/was dat erg. :finger: Hoop ik dit keer niet te krijgen hoor!
Hoest tie verders? Alles verder onder controle en op schema?
Ik was ook bijna de hele dag weg. Even bij dochter geweest. Had overgordijnen van de buuf gekregen en die moesten nog even opgehangen worden met rail en al. Aangezien ze geen man heeft, maar gelukkig nog wel een paps die dat kan, zijn we maar even daar geweest.
Kokkie staat nu lekker nasi te maken. Mmmm, ruik je het Bloem? Knoflook!
En toen was Bloem foetsie! :zon02:
Zo meiden ikke is er weer… Geen mini-meeting met Cyn, maar dat is geen probleem. Ff Alkmaar ingeweest, en toen bij zussie een bakkie gedaan…
@Viva: Heb voor je geteld, en niet alle hallen gehad, maar ZEVEN grote maten shops… Dus zat te koop. EN ikke dus weer 4 shirts…
Bloemmie(een beetje) gemist(net ff snel op msn)
Geen puf, moe, en hubbie slaapt… Kom zo nog wel langs
:kus:
@roanna, jij snapt em helemaal…!! de hele tijd…
@ beps heb ik het nu een beetje goed gemaakt ![]()
en ikke ben weer weg :dag:
@Bloem: Helemaal!!(net 25 min met haar gekletst!!)
Pfff meiden ikke is doodmoe. Ga als hubbie weg is ook lekker slapen!!
Ach Bep toch! Nou, weltrusten alvast. :slapen: :kus:
Wij zouden morgen naar Beverwijk gaan, maar zien er dit weekend toch maar van af. Moeten ruim 3 kwartier omrijden (bussen) vanaf Amsterdam, omdat ze dit weekend met het spoor bezig zijn bij Haarlem in de buurt. Geen zin an.
Misschien gaan we nu volgende week zondag.
Fijne avond en een prettig weekend verder. :dag:
Wat een rust hier…
@Roanna: Dan ging ik ook niet. Maar wij gaan met de auto, hebben daar dus geen last van…
Ikke ga morgen met een vriendin naar de braderie in het buurdorp,… dus ik meld me morgen nog wel
Vast wel terusten en :slapen: lekker
:kus:
idd erg rustig hier!!
@bloem…olifanten geaaid!! klinkt super allemaal…allee jammer dat je darmen niet helemaal doen wat jij wilt!!
@beps…4 nieuwe shirts gescoord!!
@roanna…volgende week beverwijk voor jou…tis iets soms met die bussen!!
bowlen was gezellig…daarna gesteengrilled…erg lekker:D morgen geen wedstrijd…dass ook wel eens lkkr…
slaap lkkr allemaal…xx
@mk…een echt engeltje die G…![]()
:idea:
Ik ben wakker, niets te melden, dus ga weer
Zo dus naar het buurdorp, daar naar de braderie…meld me wel als ik weer thuis ben!
:dag:
Goede zondagmorgen. :zon:
Wat een rust de afgelopen uren hier. Iedereen druk met van alles en nog wat?
Ik heb net een telefoontje van mijn schoonzus gehad en het gaat buitengoed goed met mijn broer tot nu toe, alleen erg moe nog. Hij is al wel van alle toeters en bellen af en niet meer op IC. Alleen nog wat slangetjes voor de afvoer.
Wij zouden vanavond op bezoek gaan, maar ze vroeg me of we nog een dag of 2 wilden wachten, omdat het nog te vermoeiend voor hem is en wij er dan ook toch niets aan zouden hebben. Dus doen we dat en gaan we van de week wel even op een avond. Zij houd mij op de hoogte.
Wij gaan straks maar vast beginnen met spullen uitzoeken (veel weggooien) en afwassen om het vervolgens alvast in dozen te doen, voor mijn nieuwe kast die we van de week gaan ophalen.
Verder alles goed hier met iedereen? ![]()
@Bep: Veel plezier op de braderie. Fijne dag ook nog verder.
Zie jullie later wel weer. :dag: