TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Ook al wakker Toos? Goedemorgen. :dag:

Ja lekker zo naar Thailand he? Heb je ook bij O*D en KR** die prijzen gezien? Maar dat weekendje Ardennen geldt ook nog hoor!

Dat is in ieder geval goed nieuws, dat het goed gaat met je broer. Zal nog even spannend zijn wat de uitslag is.
Truus ze en succes met uitzoeken van je spulletjes

Ja leuk weekend ardennen, ik moet nog even in mn agenda kijken:D

Jaaaaaa heb de prijzen ook gezien. Als straks alles is afgerond willen we gaan kijken naar een reisje die kant op

Nou, gelijk hebben jullie. Hebben jullie wel verdiend. :vak02:

Ik heb mijn handtekenig even aangepast voor diegenen, die nogal vergeetachtig zijn. Kan het nu toch niet meer mis gaan. :biggrin:

Ga je nog wat leuks doen vandaag Toos, of moet je ook vandaag nog crocken?

Oke dan. Ik ga nu eerst maar even lekker badderen en dan ff de beentjes eronder en aan de slag. :finger:

Tot latersssssssssssssssss :vak02:

goedemorgen…jeetje wat een rust hier, weinig te melden…gisteren nog even een afsluit dineetje gehad, met de buurtjes van paps en mams…nu is de goed weer op…was wel gezellie met al die oudjes…
Vandaag een rustig dagje, kacheltje aan, want het is reuze koud…
Roanna aan het ruimen
crazy ook ff langs geweest, sterkte meis.
Toos, vandaag aan de crock
Roanna, gelukkig gaat het goed met je broer…van de week dan maar even bij hem kijken, logisch dat hij moe is na zo’n grote operatie.
Toos, reisje boeken als alles achter de rug is…pleister op de wonde zeg maar, je hebt het verdient.
Beps…naar de braderie…gezellie.
Hierzo niets te melden…dus voor iedereen een fijne zondag…

En heb jij nog plannen vandaag Viva

@Roanna: Ik moet aan de crock vandaag, dus geen plannen

@Viva: Ik heb je toegevoegd op msn, moet je nog wel even bevestigen

Zo meiden ikke terug…
Braderie my A**!! Een btje grote markt, geen kip te zien, en niets echt leuks… Wel iets leuks voor de verjaardag van mn oudste nichtje gekocht(ze word 14) maar ik vertel dat volgende week wel, want zij en haar mams lezen soms ook mee…

Nu ff nietsen, en mss een tukkie, en dan vanaaf pannekoeken eten(houd hubsie niet van, en ikke wel, hebben hier een all-you-can-eat pannenkoekenhuisje… hihi)

hai hai ben ik weer
poging 2 voor foto’s…

mmhmhh pannekoeken… jammie lijkt me wel wat!! hahahaa

en het klooien met die freaking fotyo’s gaat gewoon door… ongelooflijk wat een gevecht telkens

@ toos, roanna en TRL, bedankt voor de sms!!
@ beps…jij ook :wink:

hey meiden…

@beppie…jammer dat de braderie tegen viel

@roanna…goed om te horen dat je broer van de ic af is!!

@bloem…poging 2 voor de foto’s…succes ermee

net pas een uurtje uit bed…te erg!!

iedereen een fijne zondag!!

@ filiz, het is zondag, dan mag het he?? ikke was er ook pas om 2 uur uit, :wink: dusseuhm…

@bloem…gelijk heb je…:Dben me alleen aan het bedenken wat ik de rest van de dag ga doen!!

ja lekker joh!! gewoon lekker nix doen, met een koppie thee op de bank met een goed boek of tijdschrift
of gezwellie met een stel vrienden lekker spelletjes doen met chocomelk ofzo…mmmhhhhh

of 10 films huren, van die zwijmelfilm!! hahahaaa

Goedemiddag Bloem.

Gezellig dat je er ook weer even bent.

Enneh… graag gedaan hoor, al heb ik zeker al in geen 2 (miss. al wel langer gelee) weken meer een sms aan je gestuurd, maar toch leuk dat ze dan nog steeds automatisch komen. :unibrow: Hoef er niks voor te doen. Gaat ook niet van het beltegoed af, dus…alleen vervelend voor jou. :question:

@Viva: Ja, je staat wel in mijn lijstje van MSN, maar je hebt ook aan mij je fiat nog niet gegeven. Nouja, komt vast nog wel. :unibrow:

Zo, ga ff verder met opruimen hier. Bahhhhhh!!!