Goedemorgen meisjes…het is koud…hierzo…brrrr…
dvd was leuk, veel dingen gezien die we echt gemist hadden, die avond, de kwaliteit is niet helemaal je van het, maar goed dat maakt niet uit.
Vandaag lekker shoppen met hubs en dan vanavond uit eten met de buren van mijn ouders, die krijgen dat dineetje nog voor hun trouwdag verleden week.
Voor de rest was het dus heel rustig hier gisteravond dus hoef niet bij te kletsen…voor iedereen een fijn weekend…
Gunaydin,
Laat ik maar weer eens ff langskomen en wat schrijven, dacht ik zo op deze koude, vroege ochtend. Sorry, heb niet bijgelezen, maar wil vanaf deze plek iedereen die jarig is geweest alsnog van harte feliciteren. Iedereen die op vakantie is/gaat een geweldige tijd toewensen.
Ben nu bijna 3 weken weer in Nederland en zo langzamerhand gaat t wel weer wat beter gelukkig. Heb niet zo’n heel erge last van heimwee meer. Dat komt misschien ook wel omdat ik ondertussen een reisje naar Istanbul heb besproken. Manlief en ik gaan daar 6 december heen voor 4 dagen. Lekker hé?!
En verder weer gewoon aan t werk, thuis weer gewoon aan de gang met alles wat daar bijhoort enz. Ach ja, het gewone leventje dus.
Tis met mijn vtriendinnetje natuurlijk een hele toestand. De meeste van jullie zijn wel op de hoogte denk ik? Brengt veel stress en verdriet met zich mee. Maar ik probeer er te zijn voor haar op een manier waar ikzelf ook mee kan leven. Dus luister vooral veel en probeer niet teveel adviezen te geven. Uiteindelijk moeten zij samen er toch uit zien te komen!
Dus meisjes (en jongetjes als die er zijn) Crazymar komt langzaamaan terug. Neem het me maar niet kwalijk als ik nog niet zo vaak schrijf, maar wees gerust. T komt allemaal wel weer goed hoor!!
Iedereen een fijn weekend en tot gauw. XXX
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray WW: 18 november - MEETING!!
Roanna,Toos: 18 november -Utrecht
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Goeiemiddag,
Kom heel even aanwippen om jullie een goed weekend te wensen. Moet vandaag weer aan de crock. Ben nog in een roes van gisteren, het ging zo snel allemaal. Toen het bijna verkocht was kreeg ik een sms van zus dat ze niet met de prijs eens was en even later dat ze nog wilde nadenken. Op dat moment ging bij mij het licht even uit en heb ik haar meteen gebeld. Was zo boos. Maar goed na even heen en weer gepraat ging ze toch accoord. Nu nog een paar drukke weken en dan is het over. Kunnen we ons normale leven weer oppakken, eindelijk. @Mar: Fijn weer wat van je te horen en dat het weer beter met je gaat. Goed van je hoor dat je vriendinnetje steunt waar nodig.
ben weer terug
het was super gaaf, door de jungle lopen, een olifant in de rivier wassen, babyolifantje aaien en snack voeren en op de ollie door de jungle…
het was ook super zwaar met weer ontieglijk veel bussen, diarre, buikkrampen, muggenbulten, bloedzuigers en het idee: waar ben ik in ***naam mee bezig… zucht
wordt de hele dag heen en weer geslingerd tussen super mega gaaf en fekk 'em ik kap ermee
weet dat iedereen zegt, geniet, blablabla… maar ja… moet toch mn mening kunnen geven, toch? en als het hier niet kan> waar dan??
hoe is het met iedereen? weekend?
meer nieuws over turkije/ irak- PKK?
@ bloem - wat lijkt me het gaaf zeg omdat te hebben kunnen doen, maar wel weer vervelend van je darmen, kan me voorstellen dat dat af en toe een schaduw over je trip werpt. Turkije- Irak is idd rustig, er is wel goedkeuring om Irak binnen te vallen maar voor alsnog proberen ze er op een rustige manier uit te kome Erdogan(of hoe hij heet) heeft gezegd dat de Pkk bases dicht moeten en de pkk leiders uitgeleverd moeten aan Turkije, dus het is afwachten.