TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

enne Cyn…nee we plagen je niet hoor…pin…io

en ik heb helemaal niemand van jullie op mijn msn…snik, snik…

die van mij is [EMAIL=“anjavanderzee@hotmail.com”]anjavanderzee@hotmail.com

@Viva: pm gestuurd naar je. :dag:

@Viva: Toegevoegd, nu jij nog ffies acc!

Bedankt voor jullie felicitaties:kus:. Zus wilde nog even moeilijk doen, maar ik had het al verkocht en kon ze niet anders dan accoord gaan. Over 6 weken al naar de notaris. Zijn echt blij. Mijn broer kan volgende week lekker zonder zorgen op vakantie. Vanavond aan de champiie

http://pix2.telenet.be/S5HG7OTsIV1ka663Yfs5taCkMqdk2R7Ea1JTKMKGBaEzmIwizSUk3lQcBxKap8Oh9a8sgom6rVE1J0r6Ayj0oQSDMB70sex64-zCw8p5JQNSA_/Cocktail-glasses.jpg
Toos… proost hoor!

nou msn doet ff moeilijk, kom er nu niet op…straks misschien…maar moet nu wel…thnx…girls voor jullie msn adresjes…

Toos neem een borrel van mij…op de verkoop…meisjes…doei, doei…

rustig hier…iedereen druk vanaaf?
ikke zo naar een verjaardag…fijne avond allemaal…xx

@Viva: Dat kan wel kloppen. Mijn MSN doet het ook niet goed, of ie heel traag. Er was een probleem las ik.

Meiden ikke ben weg, net met een vriendin gewandeld, en nu uit op de stoel en tv kijken… ranking de stars kijken,… HIHIHIHIHIHI

Hey meıden!!!
Even een berıchtje vanuıt een zonnıg Turkıje. Het ıs echt schıtterend hıer. Kıjken vanaf het hotel uıt op Fethıye. Vooral ın het donker erg mooı met al dıe gekleurde lampjes. Vandaag nıet veel meer gedaan dan geluıerd aan het strand. Morgen gaan we waarschıjnlıjk het dorp ın. En nu … op naar de pına colada!!!
Wıp van de week nog wel een keer bınnen …:dag::kus:

@marion
OOOOOOHHHH LEKKER!!!
GENIET ERVAN!!!

Toos, wat een geweldig nieuws!

http://www.samoswine.gr/Images/boukali2.gif

Gefeliciteerd, super hoor!
Eindelijk verkocht, dat is wel een flesje samos waard!

@ toos gefeliciteerd dat het huis eindelijk is verkocht.
@ marion nog een hele fijne vakantie in Fethiye en geniet er lekker van.

Door mijn tijdelijke baan en andere bezigheden ben ik minder op het forum te vinden.

Meiden een hele fijne avond en weekend.

Grssssssss

@Marion: Gezelli ff langs… En nu aan de pina…jammmiieeeee

Ikke is zo naar bed, tot morgen
:dag:

wat een rust vanavond hier, ik heb een super avond met Jer gehad, eerst lekker door het dorp gestruind samen en daarna geknipt en geplakt, en het is echt heel leuk geworden:)

@ marion - wat fijn dat het zo mooi is, geniet er lekker van

nou iedereen welterusten

@Seray: Wat hebben jullie geplakt?? En nu met askim online :wub: ??

Niet veel gekletst vanavond. Wil ik nog even kwijt

Meiden, bedankt voor jullie felicitaties en foto’s :kus:

Zal het :idea: uitdoen en de boel op slot. :slapen: Slaap lekker :kus:
:dag::dag:

@ beppie - we hebben een fotoboek gemaakt van de foto’s en spulletjes die hij uit Ero Dsney heeft meegenomen, en nog steeds met askim op msn :D:wub:

zo :idea: weer uit;)

:idea:
En aan zijn ze weer, wel nodig want het is behoorlijk donker om deze tijd…(wanneer gaat de zomertijd eigenlijk terug…ff googlen zo!!)

Hubbie TE laat thuis, ikke sliep al. Laat m nog ffies liggen en dan … Beverwijk hebben we besloten…

@Seray: gaaf zo’n boek, en dan blijft de herinnering ook veeeeel langer… En askim, lekker hoor…

Ikke ga wat doen…
:dag: