Jij bent ook welkom hoor!! Op 1 voorwaarde: dat je mannetje dan 1 keer lekker indisch kookt voor ons ![]()
Haha en op de meeting zijn we nog veel erger ![]()
Viva: ja ik ging ook liever bij Bodrum⦠maar via Oad is dat (nog?) niet mogelijk⦠Misschien later ooitā¦
Misschien kun je wel in de stal bij mijn schoonouders?!?! haha:wub:
hihihiā¦maakt mij niet uit als er maar geen lamaās zijnā¦
zo nu ga ik dus echt strijkenā¦
Zorgen Viva en ik wel op de āmeetingā voor de vochtige afvoer doekjes, van waar dan ook! :vak02:
Als wij bij jou op visite komen in Turkije, spreken we af dat kokkie bij jullie Indisch komt koken. Alle ingredienten zijn daar verkrijgbaar dus, gaat goed komen. Strak plan! ![]()
@Viva: Wat ga je strijken? ![]()
Misschien een goed plan, om volgend jaar eens allemaal richting Bodrum te gaan. :vak01:
Oke, ik hou jullie niet langer op. :dag:
Roanna, de kleenex is niet aan te slepenā¦
tjonge jonge, het gaat werkelijk weer nergens over.
strijkenā¦de wasā¦natuurlijkā¦om de plooien uit mijn vel te halen is onbegonnen werk.
@Viva: :unibrow: :unibrow:
Laat je niet langer ophouden dan.
Ik ga ook weer ff wat doen. ![]()
Seray,zie het niet zo zitten in een plaatsje waar dus niks te doen is en je dus overal de auto voor moet pakken,op cntrp*rcs heb je gewoon alles bij de handā¦Maar goed ga er gewoon wat van makenā¦
Ga nu ff koken iets makkelijks vanavond ff oppassen
ikke weer terug van schoolā¦evaluatie gehad van kampā¦de 2e jaars moesten ons evaluren en ik schijn een geweldige coach te zijnā¦haha ja zou ik ook schrijven als ik 2e jaars was ![]()
@cynā¦super leuk idee.die villa!!
nu ff kokenā¦xx
pff heb een boze klant⦠sjonge jongeā¦
zooo strijk weer gedaanā¦
o jee Cyn, whatās the problem???
rot-vluchttijdenā¦
Nou ja zegā¦daar kan jij toch niets aan doenā¦wat een flauwekul
tsja leg dat maar eens uit :disgust:
Cyn,jee zeg wat een eikelā¦
haha ach ja, hij is op zich tegen mij wel redelijk⦠maar gewoon echt boos op de touroperatorā¦
En jij mag het allemaal aanhoren