TTT 57 (en we blijven aftellen)

Jij bent ook welkom hoor!! Op 1 voorwaarde: dat je mannetje dan 1 keer lekker indisch kookt voor ons :stuck_out_tongue:
Haha en op de meeting zijn we nog veel erger :stuck_out_tongue:

Viva: ja ik ging ook liever bij Bodrum… maar via Oad is dat (nog?) niet mogelijk… Misschien later ooit…

Misschien kun je wel in de stal bij mijn schoonouders?!?! haha:wub:

hihihi…maakt mij niet uit als er maar geen lama’s zijn…

zo nu ga ik dus echt strijken…

Zorgen Viva en ik wel op de ā€œmeetingā€ voor de vochtige afvoer doekjes, van waar dan ook! :vak02:

Als wij bij jou op visite komen in Turkije, spreken we af dat kokkie bij jullie Indisch komt koken. Alle ingredienten zijn daar verkrijgbaar dus, gaat goed komen. Strak plan! :thumbsup:

@Viva: Wat ga je strijken? :stuck_out_tongue:

Misschien een goed plan, om volgend jaar eens allemaal richting Bodrum te gaan. :vak01:

Oke, ik hou jullie niet langer op. :dag:

Roanna, de kleenex is niet aan te slepen…

tjonge jonge, het gaat werkelijk weer nergens over.

strijken…de was…natuurlijk…om de plooien uit mijn vel te halen is onbegonnen werk.

@Viva: :unibrow: :unibrow:

Laat je niet langer ophouden dan.

Ik ga ook weer ff wat doen. :wink:

Seray,zie het niet zo zitten in een plaatsje waar dus niks te doen is en je dus overal de auto voor moet pakken,op cntrp*rcs heb je gewoon alles bij de hand…Maar goed ga er gewoon wat van maken…

Ga nu ff koken iets makkelijks vanavond ff oppassen

ikke weer terug van school…evaluatie gehad van kamp…de 2e jaars moesten ons evaluren en ik schijn een geweldige coach te zijn…haha ja zou ik ook schrijven als ik 2e jaars was :wink:

@cyn…super leuk idee.die villa!!

nu ff koken…xx

pff heb een boze klant… sjonge jonge…

zooo strijk weer gedaan…

o jee Cyn, what’s the problem???

rot-vluchttijden…

Nou ja zeg…daar kan jij toch niets aan doen…wat een flauwekul

tsja leg dat maar eens uit :disgust:

Cyn,jee zeg wat een eikel…

haha ach ja, hij is op zich tegen mij wel redelijk… maar gewoon echt boos op de touroperator…

En jij mag het allemaal aanhoren