cyn - dat kan ik me indenken, is niet leuk voor jou dat zij nu van haar askim kan genieten en jij zover van de jouwe bent verwijderd. Het liefst zat ik ook daar
maar wat trl al zegt, wij mogen weer een volgende keer, dus moeten we wachten…![]()
trl- wat is Ven- Zelderheide waar je dit weekend heen gaat?
Seray,dat is een plaatsje ergens onder Nijmegen,waar ik dit weekend met vrienden heen ga,hebben een boerderij gehuurd.Maar moet eerlijk zeggen heb nog niet zoveel zin…Normaal gaan we naar cntrp*rcs maar dit was goedkoper…
Nog 8 minuten en dan mag ik weer naar huis.
ikke moet nu lopen ! Tot vanavond !
trl- ok, maar hoezo heb je er nog niet zoveel zin in?en ja cntrp*rcs is altijd best prijzig
@ kaylo - tot vanavond
TRL: wel jammer dat je er geen zin in hebt!!
Heb net besloten met mijn vriendin dat we over 2 jaar met z’n 4en een huisje gaan huren in TR… ![]()
voor vakantie dan!
@ cyn - wat leuk zeg!
gossie…wat een geleuter…en een getel…en moeders mooiste is ook al meeverhuisd…ikke nu weer thuis…ga zo ff strijken.
o ja…gefeliciteerd met de snelle bevalling.
Seray: ja lijkt me echt super!! Gewoon een 4kamervilla met zwembad (boekbaar bij O*D) haha dan passen jij en je askim er ook nog wel bij ![]()
cyn - hihi gezellig
maar ga is even kijken bij o*d, leuk idee omdat met vrienden te doen
cyn 2 kamer villa met zwembad heb je die ook??? In de buurt van Bodrum ofzo
ik ga naar een afspraak buiten kantoor, tot vanavond en voor degene die er vanavond niet zijn hele fijne avond.
viva, succes met de strijk!
seray…meissie tot vanavond…
Goedemiddag.
Jeetje, heb even moeten lezen zeg. :disgust: Nouja zeg, ik heb al 3 keer mijn TenLad moeten verversen. Dacht ik niet meer bij kwam. Wat een geleuter.
Ik denk, als jullie je zo ook op de “meeting” gedragen dat ik maar mijn grote handtas meeneem om de Lad*'s in te doen, voor een ieder die ze nodig zal hebben.:biggrin: :biggrin: :lol:
Enneh…Cynthia, ik heb daar geen vriend (nouja? ) maar ik wil ook terug naar daar. ![]()
Roanna…en tissue’s die zullen we denk ik ook nodig hebben.
Viva nee zijn alleen 4kamer of groter… En alleen maar bij Fethiye… Nou ja daar vermaak ik me ook wel :vak02:
jammer!!!