@Viva: Nu al 2 haren minder, dat is over een jaartje of 10 wel pruikentijd
Marion :retard:![]()
:teeth:Toos, jij begrijpt er niets van de pruikentijd is al geweest hoor, nee tegen die tijd is de 7e landingsbaan op schiphol er wel.:teeth:
misschien is er tegen die tijd ook wel het jachtseizoen…net als nu…maar dan op lama’s
hihihihi…
@Viva: Dat is toch al over een 120 maanden of 3650 dagen, zou maar vast gaan sparen. Tijd gaat sneller dan je denkt, of je haren vallen eerder uit. Risicoverzekering voor haaruitval??
pruikentijd was dat niet iets van 648 jaar geleden
Even een boterhammetje tussendoor (met 418 korreltjes hagelslag)
en 56 kruimels op je bord
Heb net even een emmer water gevuld, gingen 80 druppels naast. Hou ik 193474097 druppels over om de vloer te dweilen
Marion…dat is boven je budget he…die was gesteld op 400…dat zijn er dan 18 korreltjes teveel verrekend over 1 jaar zijn dat 6570 korreltjes.
Geloof dat het er 58 zijn, niet kruimelen dus anders moet ik straks weer aan het tellen.
Toos wat een waterverspilling zeg, die 80 druppels moet je vanavond dan maar minder gebruiken, tijdens het douchen…
O toos zou dat wel lukken? Zou er voor de zekerheid nog een paar druppeltjes bij doen ![]()
hahaha…super meiden ;)![]()
haha gelukkig zit ik nu ff alleen op kantoor, want me lach te pletter:D hihi
@ jac- beterschap hopelijk voel je je snel weer beter
@ trl- succes bij de mdiam*rkt, hopelijk krijg je een nieuwe
mag ik ook even mededelen dat over 2184 gewerkte uren mijn stage er alweer opzit.
Ja heb er weer 80 druppels bijgedaan, anders kom ik echt tekort.
nu opletten dat je druppers verspild als je de dweil uit de emmer haalt, anders blijf je bijvullen
Over 1632 maanden ga ik al met pensioen, Yeahhh wat een feest