TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@ toos- zal voor je duimen, zou mooi zijn als het zou lukken met deze mensen!

@Toos: Doen we weer. Hopenlijk lukt het nu wel een keer. Toi, toi, toi.

Oh, helpen ze jou ook niet zo goed meer, die medicijnen? Mij ook niet zo goed meer. Ik word er alleen maar opgewonden van. Jij dan? :lol:

MK116: Ja, natuurlijk, wens ik jou en gezin ook het allerbeste en goede gezondheid toe. :kus:

Ik hoef nog maar 90 berichten te plaatsen en dan krijg ik er ook weer een ster bij. :stuck_out_tongue:

89 berichten :hihi:

toos : zal voor je :thumbsup:

En ja, wie bij de hond slaapt, neemt de vlooien over hé ? :tongue:

@toos…ik duim ook mee…zou mooi zijn als het er nu eindelijk van ging komen

@telefoon keten…hebben we eens gehad…maar hielp niet echt, want de helft van de mensen werd niet gebeld…dus die is ook weer snel afgeschaft

@Kaylo: Leuke uitdrukking zeker in combi met de oorzaak, dieren hebben vaak vlooien toch… Ach lama(ar)

Goed, nu ff een :was: en ff voordouchen(hier warm, zweten enzo…) en dan op naar het volgende dorp hier, met die toestanden bij die brug… en daar mn vriendin halen en door…(had eigenlijk moeten werken, dan verliep dat makkelijker…)

Tot zo…

beps : :teeth:

Lekker zeg … dat het lijstje zo vaak voorbij komt :tongue:

@toos
Zouden dit de nieuwe eigenaren van het huis worden dan? Hoop het zoooooooo voor jullie!

@roanna
Bijna een ster erbij!! Flink doorposten vandaag.

Marion: het is je gegunt :wink:

Toos,ik duim ook mee:thumbsup:

Beps,toestanden met welke brug,heb ik iets gemist??

Filiz,zegt niks hoor,wat je doet voordat je het leger ingaat.Je moet gewoon geluk hebben.Mijn vriend is barman en moest in het leger dus bij de commando’s in het oosten…Was echt hard,bij -15 buiten slapen is niet normaal…Ik denk wel eens de jongens die in het westen wonen worden naar het oosten gestuurd en andersom…Tenminste daar lijkt het op.

TRL: dat is over het algemeen inderdaad zo… Alleen de vriend van mijn vriend woont in Izmir… en zit in Istanbul in dienst nu… Mijn vriend hoopt ook dat hij in Istanbul kan en anders Ankara…

goedemorgen allemaal ben weer thuis net effe snel naar stad geweest, niets bjzonders gekocht vanmiddag weer werken

@trl…nee dat klopt natuurlijk wel, waarschijnlijk had die vriend gewoon geluk, maar ik probeer eigenlijk te zeggen, dat ze het ook redelijk kunnen treffen. mijn vriend zat 1 provincie naast die vriend en had totale andere taken dan die ‘ober’…helaas.

ik ben benieuwd of de dienstplicht daar nog eens wordt afgeschaft…

@ linda- goedemorgen! werkse alvast

@Roanna: Die pillen helpen niks bij mij, ben pas overgeschakeld op andere. Resultaat nihiel, ze moeten een poosje inwerken:D

Filiz, wat maakt het uit… Die van ons zijn dan toch al geweest… En ik denk niet dat het ooit afgeschaft zal worden!!!

Linda: Werkse alvast!!

Ik denk ook niet dat het ooit afgeschaft gaat worden.En je kan er alleen maar het beste van hopen waar ze terecht komen.Mijn vriend heeft het zwaar gehad,maar achteraf zijn die 15 maanden toch best wel snel voorbij gegaan…En hij is ook wel trost dat hij het gedaan heeft…

@Toos: Ja, dat is bij mij hetzelfde. Misschien kunnen we eens ruilen van pillen. Ik neem ze wel mee naar de “MEETING”. :unibrow:

Dames… ik ga ff weer werken. Veel plezier vandaag en werkse voor de werkenden. :dag: