TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

Spaarlampje aanlaten voor de late mensjes onder ons(jaja ik heb het vol gehouden tot 22.30!!)
:idea: Uit

Beetje donker maar gelukkig kan ik blind typen :wink:
Truste meisjes … tot morgen :kus:

Alleen effe bijgelezen ga nu slapen ben moe tot morgen

Goeieavond,
Iedereen ligt al op 1 oor, ongezellig hoor. Heb vanavond weer vrolijk rondgecrockt.
@Roanna: Beterschap met je broer, hoop dat de operatie goed zal gaan. In ieder geval sterkte ermee
@Miere: Hoe is het gegaan vandaag?
@Seray: Lekker genoten van Disney. In ieder geval veel foto’d gemaakt. Leuke herinnering.
@TRL: Las iets in een flits dat je camera kapot is. Heb een Olmpa liggen van bijna 2 jaar oud, 2 keer 2 weken gebruikt. Het is er een met 10x optische zoom en 20 keer digitale zoom. Interesse??

Nog even wat laten weten aan jullie. Vanmiddag dus na m’n werk naar huis gegaan, en daar mijn man na ruim een week voor het eerst weer gegzien. Het was niet negatief, ging eigenlijk best wel aardig, maar we zijn er nog lang niet, hij weet nog niet of we een doorstart kunnen gaan maken. Hij worstelt nog erg met z’n gevoelens. Maar het was iig niet negatief, dus voor het moment ben ik daar al blij om. Nu ga ik slapen, spreek jullie later weer, XX Mar

Goedemorgen,beetje later dan anders maar het bedje lag nog zo heerlijk…Hoofdpijn gelukkig weg.

Beps,lekker aan het uitslapen.Veel plezier in de sauna.

Miere,gelukkig dat het gesprek met je man positief ging.Hopen dat het nog positiever wordt.Denk aan je.

Bloem,vandaag lekker raften of misschien heb je dat al gedaan,weet niet hoe laat het bij jouw is.In ieder geval weer een nieuwe belevenis voor je en wacht op je verhaal en foto’s.

Toos,pb

Voor de rest een fijne dag allemaal

Goedemorgen, ik weer achter mijn bureau…

Beps lekker vrij,badderse in de sauna
Toos…weer rondgecrockt…hoe gaat het met je keel
Tlr…gelukkig hoofdpijn weer verdwenen
Linda, gaat het wel goed met je…hele korte berichtjes???
Mierre, ik denk dat je heel geduldig moet zijn, het kan allemaal niet gelijk weer over zijn.
voor de rest is iedereen nog niet online, ik weer werken…

Goeiemorgen iedereen !

Kon me toch niet houden en heb even afbeelding geplaatst bij topic van “aftellen”. :king:

Beps : lekker in de sauna ! Heerlijk !

Heb nog niet genoeg bijgelezen om iedereen te antwoorden. Doe dat straks wel :dag:

Meiden goedenmorgen :idea:

@TRL: je bent het lampje vergeten!

@Mierre: Stap voor stap!

En verder… IKKE BEN LEKKER VRIJ!!!
Net met de vriendin waarmee ik naar de sauna ga gekletst en we hebben er allebei zin in!
@Roanna: We gaan naar Bussloo! Wel :dag: he!!! Rond 2 uur over de snelweg!!

Meld me nog wel!

Een kaarsje voor:

@miere
Dat het weer goedkomt met je man.

@marion
Dat je arm weer snel beter wordt.

@seray
Dat het met Jer goed gaat bij zijn bio-mama en dat jij niet in een al te groot gat valt.

@beps
Dat de hond zwanger is en dat er een mooi rood teefje bijzit.

@toos
Dat het huis van pa eindelijk verkocht wordt en dat zusje niet langer dwarsligt.

@cyn, filiz en trl
Dat Turkije Irak niet aan zal vallen en dat jullie mannen met rust worden gelaten.

@linda
Dat je snel een leuke baan vindt.

@crazy
Dat je problemen snel opgelost worden.

@roanna
Dat de behandeling van je broer aanslaat.

@bloem
Dat je nog heel veel leuke dingen gaat zien en beleven op je wereldreis.

@viva
Dat het eindelijk weer normaal wordt op je werk.

@fransijn
Dat het weer goedkomt met het hart van je dochter en dat jij en F. het heel leuk gaan krijgen.

http://users.pandora.be/electra/VLAM-kaars.jpg

En natuurlijk ook voor iedereen die ik vergeten ben, maar het ook goed kan gebruiken.

:kus: MK

@Miere
Het bezoekje aan je man gisteren aardig verlopen. In ieder geval niet negatief en dat is toch een mooi begin. Denk aan je :kus:

@TRL
Gelukkig is de hoofdpijn verdwenen, vond wss het bed ook heerlijk en is lekker blijven liggen ;).

@Viva
Ook weer op het werk, hoe is de sfeer daar nu? Gaat het weer een beetje nadat jullie je hart hebben kunnen luchten?

@Kaylo
Ben benieuwd … zo meteen als 1e even naar aftellen :D.

@Beps
Geniet van je vrije dag, je vriendin en in de sauna!!!

@MK
Wat een superlief berichtje.

Mk…jeetje wat een geheugen…dank je wel.

Tja hier op het werk…afwachten tot vrijdag, dan heeft de manager een gesprek met de directeur…

Mk,wat lief een kaarsje voor ons allemaal.

Kaylo,mooie foto op aftellen lijkt sprekend hahaha

Ik was al een tijdje op meeleesstand, dus nu maar weer even reageren :smiley:

Goedemorgen allemaal!

@ miere - fijn dat het koffiedrinken niet negatief was, hoop voor je dat alles snel weer positief wordt voor jullie, veel sterkte

@ trl- fijn dat je hoofdpijn weg is

@ beppie- heel veel plezier vandaag, geniet ervan:kus:

@ mk - lief:kus:

@ viva -werkse

@ marion- goeiemorgen:)

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

http://www.classicasiatravel.com/picture/rafting_in_nepal.jpg

Vandaag gaat onze kanjer raften …

http://users.pandora.be/electra/VLAM-kaars.jpg

En een kaarsje voor MK, haar man en de heerlijke M en G
Zodat zij lekker gezond en het goed hebben met elkaar, en alles zo “gesmeerd” blijft lopen als nu

Gisteren kon ik weer eens niet slapen, maar verrassing, askim was vroeg klaar dus heerlijk zitten kletsen op msn. En alles is nu geregeld voor mijn vakantie in december, heerlijk 12 dagen:D askim is nu al bezig alles vol te plannen met alles wat hij me wil laten zien, zo schattig;)

bloem, heel veel plezier met raften, straks weer een mooie,spannende ervaring rijker!