TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@cyn
Mooi hoor!
En heb je er nu genoeg of zou je er nog meer willen?

geen idee… Voorlopig weer ff genoeg… Maar misschien ooit nog wel… haha we zien wel!! Maar ik wil ze wel zo dat je ze niet meteen ziet als je me ziet lopen… Dus niet op mijn handen ofzo…

Er zijn best veel ww’ers met een tattoo.
Ik heb ze niet en ook geen piercings, alleen 8 oorbellen.

ik heb 4 oorbellen en 3 tattoo’s… Ik wilde altijd een tongpiercing… maar mocht dat nooit van mijn ouders… Eigenlijk raar… tattoo’s mag ik wel… maar een piercing die ik er uit kan halen mag niet :stuck_out_tongue:

Dat is idd wel een beetje gek, ik heb wel eens gehoord dat een tongpiercing slecht is voor het glazuur op je tanden omdat hij daar steeds tegenaan gaat.

iyi günler !!! Kom even neuzen hier ! Is ook zo zalig weertje, ben buiten in het :zon02:aan het studeren. Pffffffffffffff …
Heb ook nog niet bijgelezen doe ik vanavond wel.

P.S Gisteravond op Nederland 3 was een programma aan de gang over lama’s (heb het niet gezien hoor, stond in TV-gids) :wink:

Ventje heeft terug een rare dienst voor de boeg (van 04u tot 12u morgenmiddag) :disgust: Alcoholcontroles !

Heb ook even gereageerd op topic van meeting :smiley:

Ja en ik denk dat mijn mams dat ook heeft gehoord… en dat ik daarom niet mag
:finger:

cyn : ik heb een ideetje voor je tattoo hoor, als je niet wil dat ze hem zien als je loopt ! … hihi ! :confused:

@kaylo
Lukt het een beetje met de turkse les?

MK : Lukt tamelijk, maar is elke dag studeren. Ben ook geen 20 meer, en mn grijze hersencellen functioneren niet meer zo goed geloof ik :tssk:

Gaat ook enorm snel in de les, de groep is veel te groot. School gaat proberen om groep te splitsen, hopelijk lukt dat.

vertel…

MK : P.S. bedankt voor je pb !

Cyn : vertel ik hier niet hoor ! :redface:

cyn : je raadt zo wel waar, toch ? :evil:
AIE ! Pijnlijk zenne !!!

hahahaha misschien loop ik wel altijd naakt :retard::disgust::wink:

sekerli bayraminiz kutlu olsun (proficiat met uw suikerfeest !). Donderdag geleerd dus, maar schrijven lukt hier niet best (met de krul onder de s en de i zonder puntje). Gaat wel om te typen in word; heb klavier aangepast en is even zoeken, maar lukt wel !

cyn : naakt, maar deftig lopen dan hé ! Voetje naast voetje ! En niet struikelen dan ! :redface:

Zou nogal een zicht zijn ! Strompel, struikel en de tattoo de hoogte in ! :stuck_out_tongue:

Ga nog uurtje verderdoen ! Wil al die werkwoorden en vervoegingen nu ECHT wel vloeiend kunnen. Nog een hééééééééééél fijne dag en misschien tot vanavond ? :dag:

@kaylo
Als je het niet bij kan benen, dan heb je er ook geen lol meer in natuurlijk. Hopelijk lukt het om de groep te splitsen, dan zal het vast wel beter gaan.