Ttt 55!

@ beppie - als je idd bijna niet kan werken, is dat ook niet fijn, dan kruipt de tijd en is het ook geen uitdaging! nogmaals slaap lekker!

Marion,morgen keus genoeg dus,gaat misschien dan nog wel moeilijk worden…

Beps,werkt het badje voor je teen??

Seray.hoe laat vertrekken jullie vrijdag?Heeft Jer er ook al zin in…

@ trl - vertrekken vrijdagochtend om 7 uur vanaf hier naar A’dam en vandaar de trein naar Er Dsny. Jer heeft er heel erg zin in, hij is helemaal gek van alles wat met C*rs te maken heeft en nu heeft ie vanavond in een boekje gezien dat dat daar ook is, dus nu is ie niet meer te houden:D

Das mooi op tijd.Ojee dus wordt nog een lange dag voor hem morgen…Leuk dat hij zo enthousiast is…

Ik ga ff voor de buis hangen en daarna me bedje in…

Tot morgen allemaal

Goedenavond.

Ben er weer. Gelukkig niet zo heel veel bij te lezen.

Toos: Ik heb mijn andere familie wel ontmoet daar en jullie krijgen de groetjes terug. Mijn zwager die er ook bij was, is a.s. zaterdag jarig, dus gaan we daar weer de hele middag naar toe en kunnen dan aanschuiven.
Crockse zo he. Oh, dat had ik al gezegd he? Nouja, dan nog een keer. :wink:

@Seray: Oh, spannend ook hoor. Lekker naar Dsney. Logeren jullie ook in een van de Dineyhotels? Zoja, welke?

@Marion: Oh, het ben jij die binnenkort gaat. :zon02: Toch nog een bikini kunnen scoren? Gaaf zeg! Alles past erin?

@Bep: Hoest met de voetjes? Het wil nog niet zo he? Beterschap ermee en anders even langs de “pil”.

@ trl - idd een lange dag, hoop dat hij misschien een beetje slaapt in de trein.
slaap lekker en tot morgen

@ roanna - ja we logeren in een dsnyhotel, hotel New P*rt Bay, ben ik al eens eerder geweest, vind het een super mooi hotel

@Seray: Hoelang is het rijden met de trein? Ik meen vanaf Amsterdam naar Marne la Vallee zo’n 4 uurtjes he? Je gaat neem ik aan, rechtstreeks tot het park met de trein?

Oh gaaf zeg. Ikke jalo hoor. :lol:

@ roanna - het is idd 4 uurtjes en idd tot aan het park met de trein

@ roanna - heb ook echt weer zin om te gaan is nu voor mij ook alweer zo’n 8 jaar geleden

Oh leuk hoor. Het is jullie gegunt.

Ik was er voor het laatst zo’n 3 jaar geleden met kerst. Toen werkte onze zoon en vrouw daar nog. Is ook zo mooi als alles in kerstsfeer is. Maargoed, voorlopig ff blijven dromen voor mij. :wink:

@Beps
Hoe is het met de teen? Kijkt ie al wat beter?

@TRL
Nee hoor, ben niet zo moeilijk wat dat betreft. Kan ik niet kiezen dan neem ik er toch gewoon 2.

@Seray
Wat zal dat manneke genieten daar zeg!
Het hotel ziet er schitterend uit zeg, maar vind die hotels daar allemaal wel wat hebben.

@Roanna
Het grootste gedeelte past erin hoor ;)!

Zou je het recept ook naar mij willen sturen, alvast bedankt.

Hey MK! Hoe is het? Weer een beetje gewend aan het ‘werkende’ leven? Doet G. het goed op het kinderdagverblijf?

@ roanna -thnx en met kerst is het er nog sprookjesachtiger dan normaal, is idd erg mooi dan. Trouwens een gezellige avond bij de verjaardag gehad?

@ marion - de meeste dsny hotels zijn erg mooi( en luxe ook best lekker:D) En Jer zal vast super genieten en zijn ogen uitkijken

@Seray: Ja hoor. Echt op z’n hollands zeg maar. (Ze is Indisch) Koffie met gebakje en dan later nog wat fris. Mochten ook wel bij haar eten, maar wij hadden al gegeten. Ach, het is een alleenstaande vrouw en ze vind het altijd leuk en gezellig als we even komen. Ook als ze niet jarig is.

@Marion: Oh, nou dan kun jij weg op vakantie. Nog ff de bikini van Wehk*** afwachten en… ach misschien moet je wel de dikke trui aan. :unibrow: Heb je ze heel niet nodig. Nee hoor, ik hoop dat het dan ook voor jullie nog zwembroekenweer is. :zon02:

@Roanna
Tuurlijk is het dan nog zwembroekenweer :unibrow: !

:crybaby: werd gewoon van het forum gekwakt :frowning: kon er nu pas weer op, volgens mij is er niemand meer dus doe het :idea: wel uit en alles op slot.
slaap lekker en tot morgen:dag: