Ttt 55!

hehehee
5 uur internet en fimpje is klaar
online, foto’s erop, filmpje naar vriendin verstuurd (nieuwsgierig: voor diana - YouTube)

okey
word er bijna uitgegooid
dus tot de volgende keer (morgen)

Doeii Bloem,tot gauw…en slaap lekker

@Bloem: Leuk hahahaha enne welterusten

@Toos: crocse!!! Moet eigenlijk zeggen ik mis de nachdiensten niet! Dacht dat ik ze ging missen maar dat is helemaal niet zo!

hey dames…
ikke weer terug van kamp…voel me echt verrot…dus ga niet bijlezen…sorry!!
hoop dat het met iedereen goed gaat!!
ik ga nu douche…en dan n uurtje liggen…
activiteit was goed gegaan…de dames hebben de lama’s (;)) nagedaan, dus dat was erg lachen…

nou, ik ben er weer vandoor…fijne avond all…en tot morgen…xx

HALLO ZEG!!! Ben al een uur bezig met bijlezen!!!
Maar wel lachen zeg lama’s, strings, haken, breien en naaien.
Bloem weer langs geweest en kicken dat filmpje. Schitterend om te zien hoe ze straalt, krijg er gewoon vochtige oogjes van.
Bokken hebben idd een sik Viva, en ze stinken, maar lama’s stinken nog harder en hebben geen sik, anderen krijgen een sik van hen.
Nu moet ik aan het werk, ben er straks weer met het nieuws van vandaag!
WE HEBBEN DE TICKETS!!!

Heyy marion,en geslaagd voor een bikini?

Goedenavond!

@ marion - de tickets! nog ff en je zit in het vliegtuig :smiley: en gelukt met een bikini?

@ filiz- helemaal afgepeigerd, welterusten:slapen:

@ Linda- veel plezier vanavond!

@ roanna - fijne verjaardag

@ trl - hoop ook dat ik snel wat van hem hoor

@ viva - als ik vrijdag nog niks heb gehoord zal ik hem zelf maar bellen, is idd geen verschil

Haha, was zoooo lachen vamiddag!!!

@Marion: KLASSE nu gaan jullie ECHTTTT!!!

wat is het stil hier :frowning:

Een leuke shopdag met vriendin gehad. Heb een bikini van Pt, zwart met knalblauw, maar twijfel nog een beetje. Kan nog terug gebracht dus ook nog even 3 besteld bij Wp. Had er eentje aan met zo’n kort broekje en die was wel heel errug leuk, bovenstukje was alleen wat aan de kleine kant. Hing voor mijn gevoel meer uit dan erin en voelde me daar niet zo prettig bij. Morgen komen die andere dus dan kijken welke het leukste is. Ook nog een leuk hemdje gescoord voor 15 euro en een zonnebril voor 7 euro.
Ook weer geknipt dus wat dat betreft zijn J. en ik er klaar voor.
De tickets … tijden niets veranderd en vind ze super. Om 13.40 uur heen en 19.10 terug.

@Seray
Fijn dat het met Jer weer beter gaat. Nu zorgen dat je zelf niet ziek gaat worden he. Mickey wacht op jullie daar het weekend!

@Viva
Veel plezier bij het versieren vanavond. Zou bij de gedachte dat je stil moet zijn de slappe lach al krijgen. En voor morgen een hele fijne dag met je ouders … geniet er van!

@Desi
Morgen is het zover. Je mag naar je askim!! Wens je een hele fijne tijd toe samen in …

Turkije

@ marion - dus je hebt morgen keuzemogelijkheden genoeg :slight_smile: lekkere tijden hebben jullie, fijn! en hoop idd dat ik niet ziek wordt, maar goed als het wel zo is, dan ga ik gewoon of ik moet echt megaziek zijn.

@ marion - mooie foto trouwens, waar vind je ze toch allemaal?

Staan gewoon op google.

ok, weet ik dat ook weer, altijd handig:)

Nou meiden, ikke zit voor de tv. Net de voeten in een badje gehad, btje open gepoerd… we wachten het weer af. Nu weer in een verbandje trekzalf.

Zo naar bedje, zo raar, ben alleen maar moe!

@Seray: je vroeg vandaag waar ik werk. Ik werk op een callcentre van het UWV, werkgeverszaken. Dus of iemand ziek gemeld is, of de WAZO tot betaling gekomen is, of juist niet… ALTIJD druk dus!!! Gaat dus om verschillende wetgevingen waar we voor getraind zijn, met extreem hoge eisen!

@llen: Tot morgen
:slapen: lekker!!!
:dag:

@ beppie - succes met je teen! met al die drukte op je werk, verveel je dus niet :slight_smile: :slapen:lekker

@Seray: Wel lekker hoor, dat het zo druk is! Dagen VLIEGEN om! Echt! Had hiervoor een baan waar ik van de 27 uur die ik werkte er 24 achter internet zat, en verder NIETS deed… Zulke lange dagen dan!!

Nou goed ik ga dus naar mn bedje!!

@Beps: nog wat gehoord van papa en mamahond, hebben ze bijgebabbeld