Tlr…nee nooit nieuwsgierig…zou er eigenlijk niet aan moeten denken een andere vent…brrr…
trouwens tlr…die moet je alles weer leren enzo…no way…
Seray,fijne avond en hoop dat je snel wat van je askim hoort…
Viva,hahahaha gelukkig maar dan…
@Viva: Veel plezier vannacht, zal aan je denken.
@Seray: Jij ook een fijne avond
Zo mijn appelruim zit in de oven…hoef vanavond niet te koken, heb voor hubs en dochter zuurkool getver…dat lust ik dus niet…mammie eet een boterham…en lekker appelruim uit de oven … jammieeeee
Viva,wat is appelruim???
@Bloem: Sms nr 11 al gehad? Je weet he Roanna is wat vergeetachtig, heeft het 15 keer verstuurd
Lekkerrrrrrrr zuurkool, ben hier de enigste die dat lust
Seray hopelijk belt askim, en anders bel jij toch…geen verschil toch.
Toos ook weer terug van boodschapjes…
Beps lekker naar huis, misschien zo nog met bloemmetje op de msn
Bloem nog meer foto’s…zoo mooi…
Roanna…bel de provider, dat je 1 sms stuurt en er 10 overkomen, misschien blijft daar ergens een knop hangen, krijg je straks de rekening gepresenteerd. saldo in de min.
@Bloem: Wat een prachtige foto’s
O appelkruim is een soort appeltaart zonder bodem…zo lekker…is in 30 minuutjes klaar als je het recept wil dan pm ik hem wel naar je.
@ viva, succes!!
@ toos, denk het ook!!
@ toos, dank je, ben nu bezig met de filmpjes
Viva,ja graag ben wel benieuwd en wil het wel eens proberen
@viva: wil je mij dat recept ook eens sturen via pm
@roanna: gister briefje met titel film erop aan collega gegeven hij gaat zijn best doen voor ons
mn ouders hebben mn dvd met foto’s ontvangen!! hihihih… die heb ik donderdag in lhasa verstuurd!! betersssss, binnen een week
@Toos: Kreeg jij mijn sms-jes in Turkije ook 10 x per stuk? Ik vond het al zo raar, ik vinger me te pletter op dat ding en krijg zo te zien nog geld toe van de provider. ![]()
Linda,hoe is het druk met de studie??Weet je al of je het geworden bent met de sollicitatie??
Oh Linda, dat is mooi werk dan. Nou, ik hoor het wel van je he?