Ttt 55!

Bloem,**Geweldige **foto’s en jij ziet er ook goed uit zeg,helemaal in je sas

@ beppie :dag: misschien tot vanavond en anders tot morgen

@ beps hoop het ook…!!

@ trl, bedankt!!

Oh Bloem, wat erg. Ik kan er ook echt niets aan doen. :redface: Heb net nog weer mijn beltegoed opgevraagd en er is nog geen € 0,20 van het beltegoed af, dus kost alleen de provider geld, denk ik.

Zo, heb het eten opstaan. Wat een rust nu hier he! Was wel ff een middagje lachuh hoor! We zijn me er èèn. :unibrow: Wat een stelletje ongeregeld, maar zo heerlijk wel. :wink:

Ja bloem gaat zeker snel hahaha hoe zou dat komen;)

Seray,in het glrdm kan je niet met geld betalen moet je een pasje kopen en daar staat geld op,noemen ze een ohra kaart van de sponsor.Net als in de arna waar je een arna kaart heb.

@ bloem - wat een mooie foto’s zeg, wat super dat je dat allemaal hebt kunnen ervaren zeg!

Beps,wel thuis

@ trl- aha nu snap ik het, kom bijna nooit in het glredme, vandaar!

@Bloem: Ja, zeg wat een mooie foto’s weer. Je geniet, dat is je aan te zien. Heerlijk!!! Daar doe jij het ook voor toch? :wereld:

@ seray, dank je
heb mn best gedaan
maar de omgeving spreekt voor zich

@ roanna, ach, ik lees, dezelfde, delete… hihihi.

Seray,ikke ook niet hoor 1 keer per jaar als me cluppie er moet voetballen

@ roanna, ja idd, kan niet anders…
owh krijg weer een sms… eens kijken…

@ roanna,… hahahhaa… 10 xxxxx nu al!! hahahaha
blijft maar komen!!

Ohhhhhhh erggggggggggggg :lol: Nouja, moet je maar zo denken, dat ik ook aan jou denk.

ja echt te erg voor woorden
nou jaaaaa

mmmmm misschien red ikke mn 11.400e post nog wel vandaag
maar ja… iedereen nu cker aan het koken enzo??

volgens mij is idd iedereen aan het koken en richting huis.

Ik ga er ook vandoor, misschien nog tot vanavond allemaal, zo niet fijne avond en tot morgen.

@ viva - mocht ik je niet meer spreken, succes vanacht, zorg dat jullie niet opgepakt worden :wink:

nou ja… dan maar viva style…
foto;s beginnen op te raken!! hahahaa…

@ seray, fijne avonddddd

@ viva, idd, same here… succes!