Ttt 55!

Ben ik ook nog even terug. Marion en toos : pb gekregen, eentje teruggestuurd. Was even verward door dat ding :teeth:

Dinsdag- en donderdagavond moet manneke voetbaltraining geven, dan heb ik pc lekker voor mij alleen ! :tongue:

He meiden, even een teken van leven van mij. Het gaat dus niet goed met me, mijn man en ik zijn, hopelijk, tijdelijk uit elkaar.
En ik ben erg verdrietig, en huil veel, en hoop echt heel erg dat het nog goed gaat komen. Er is nog wel kans op, maar we hebben alletwee een rustperiode nodig. Ik logeer nu bij mijn zoon, en mis mijn huis, spullen en honden heel erg. De honden mag ik af en toe ophalen voor een paar uur. Maar het meest mis ik mijn man.
**
Ik weet absoluut niet waar jullie het nu over hebben, maar ik wilde wel even wat van me laten horen, zodat jullie weten waarom ik niet meer meeklets met jullie.
Misschien kom ik wel weer wat vaker langs, mijn zoon heeft hier ook een pc staan, maar ik wist niet hoe ik erin moest komen. Ben niet zo’n held op een vreemde pc.
Dus lieverds, dikke kussen van mij, en denk aan mij, alsjeblieft.

Hey Miere : dat is geen leuk nieuws ! Je mag zeker de moed niet laten zakken hoor ! Dat is misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ja. Gelukkig kan je bij je zoon terecht. Kom af en toe eens langs om je hartje te luchten als je er zin in hebt en misschien kunnen wij je wel wat steun geven ? Ik geef je alvast een dikke knuffel :kus:

@Miere: Oh meid toch! Wat een ellende en verdriet. Hopenlijk komen jij en je man hier uit. Sterkte met de hele situatie. Natuurlijk denken we aan je.

By the way: Ik heb ook je foto met je collega’s gezien in het Sodex** personeelsblad. Heel leuk hoor!

@ Roanna, ja leuk, he, maar het is alweer achterhaald, ik ben er al weer weg, ik was te laat met insturen voor de vorige uitgave. maar toch leuk dat het nog geplaatst is.
**
Maar bedankt voor de lieve woorden, en ja, heel veel verdriet.

@Miere: Hoop voor je dat jullie hier uit gaan komen. Denk aan je en wens je sterkte:kus:

Je snapt in ieder geval waar het om gaat;)

@Miere
Och meissie toch wat een verschrikkelijk nieuws!!! Mijn haren gaan er gewoon van overeind staan. Duimen met zijn allen voor je dat het goed gaat komen. En je weet het he, als er iets is wat we voor je kunnen doen. Blijf in ieder geval aan je denken! Dikke knuffelkus :kus:

toos : ja, nu wel en zal er aan denken hoor :wink:
EN MORGEN WEER LEKKERE VRIJE WOENSDAG !!! Wat zal dat zalig zijn met dit rotweer ! Hier is een wolkbreuk aan de gang momenteel :unibrow:

Alhoewel; vrije dag ? Is meestal dag van boodschappen doen, poetsen en koken. Heb nogal graag dingen klaargemaakt zitten in de diepvriezer voor als venteke niet moet werken. Dan heeft die ook te eten als ik moet werken. Heeft onregelmatige uren, dus enkel opwarmen in microgolf en klaar. :wink:

Ik doe dat ook als ik de nachtdienst in ga. Boodschappen, huis opgeruimd zodat ik dan niks meer hoef te doen.

Ja, en dan (hopelijk) lekker lui weekend tegemoet ? :nod:

Ik zit nogal veel alleen in het weekend, want dan zijn er zaterdag en zondagmiddag wedstrijden te spelen. En ben niet zo’n voetbalfan :angry: dus blijf ik lekker thuis of ga ik shoppen !

Weten jullie wat ik nu ga doen ? Lekker glaasje rood wijntje nemen, luie voeten op de bank, hondjes erbij en nog wat televisie kijken ! :stuck_out_tongue: Zal tot donderdag zijn, morgen geen tijd denk ik. Dus aan iederen die er is en die nog moet komen, een héééééééééééél gezellige avond en :dag: en:kus:en:slapen:

@Mierre: :kus: en ga ervoor…HELEMAAL!!!

Ikke zit nu dus ook te lachen, en hubbie komt uit de keuken vragen wat er aan de hand is :lol: :lol:
La la la laa laamaa’s haha,… En zo voorts…

JULLIE ZIJN GEWELDIGGGGGGG

Weltrusten Kaylo. Ik heb mijn rode wijntje al op. :unibrow:

@Bep: Ja hij was weer goed vanavond he? Vooral die… :unibrow: la, la, la, la, ma’s van Toos.

@Kaylo: Fijne dag morgen en slaap lekker:slapen::slapen:

@miere: heel veel sterkte voor nu en de komende tijd