Ttt 55!

anders wil bij mannen citroen au de cologne wel eens helpen:D. Je weet wel die grote flessen geel spul

Nee…ikke nie… maarre…:unibrow:

@Meiden: Wat goed dat jullie dat lijstje er weer neergezet hadden!!
@Toos: Moest je erg zoeken,… Top zet :thumbsup:

@Viva: JAAAAA Houseeee Ikke ook nl!!

@Kaylo. Lama’s ja hoe leg je dat uit… Soms komen ze langs, ze spugen alleen maar en schijten :lol: Misschien komt er ooit iemand het je uitleggen…

Tot morgen, House nu enzo…

Heb wel turkse appelthee gekocht, gewoon hier bij de C1*** en is nog lekker ook

O ja dat ken ik. Een zo’n verkoper deed het bij mij op, maar heb niks gemerkt. :evil:

Heb het Kaylo uitgelegd. Ja moest ver zoeken, heb het ook even aangepast. Wij mogen er even niet in:crybaby:

Nee dat snap ik, had het ook over mannen

@Bep: De lama’s hebben daarnet nog gesch*ten hier. :unibrow:

Oh, daarom had manneke het zo heet die dag. :wink: Ik dacht van de warmte aldaar!

la…la…la…la…ma…:stuck_out_tongue:

Pcies ik had de lama zien spugen hoor, VUUR!!! hahahahaa

Toos: Zegt jou man nu ook van…wat zit je toch weer achterlijk te lachen achter die pc? :lol:

Ik heb vandaag ook weer hier en daar punten uitgedeeld.

Ja denk het ook Roanna, toevallig niet bijgebabbelt die dag:D

@Roanna: Ja die zit af en toe scheef te kijken, zo van wat doet die nou. De meiden trouwens ook.
@Beps: Een lama spuugt en gaat weer weg:D

@Toos: Dat weet ik al niet meer. Hoezo dement, maar ik heb zoveel, met zovelen bijgebabbelt daar in Turkije he! Wil je niet weten.

@Bep: Zal ik de brandslang halen?

@Roanna: Met zovelen bijgebabbelt, wat zeg je nou weer. Nee dat wil ik niet weten hoor

@Roanna
Tuurlijk zwaai ik, als je iemand met een brede grijns voor het raampje ziet zitten ben ik het!

Toos: Oh, bedoel je dat. Nee joh, ik had toch vakantie. :vak02:

Ha, ha, ha. :dag: Zwaai ik terug! :dag:

Even voor de zekerheid nog een keer…18 Oktober… om hoe laat ook alweer?

WOW goed onthouden Roanna:D