Ttt 54!

Heb wel een goeie naam hier hoor. Kom ik in ADR zegt iemand die in een bar werkt en mij van afgelopen zomer kende, je wilt alleen maar cocktails met veel alcohol en geen siroop he:unibrow::crybaby:.

Beps…lekker uitbuiken van de wok…trusten…

Nou Toos dan sta je er gekleurd op hoor…als drankorgel…hahahaha

@Seray: Snik ze hoor:crybaby:, fijne avond
@Viva: Nee tosti was niks mis mee en bord ook niet. Gewoon stekeblind

@Viva: Dat bedoel ik dus. Hier dement, daar als zuipschuit

@Viva: Beide. Daarbij moesten ze het brood eerst nog bakken of de kaas uit Alkmaar halen. :unibrow: Toos wou natuurlijk weer een hawaitosti, dus ook nog ananas uit, weet ik waar vandaan halen. :zon02:

Ja dat is waar, duurde erg lang voor er wat kwam

Maar kwam niet door mijn ananas maar door de tomaat van Roanna. Die waren op

Hihi, nog ff op “aftellen” geweest, Viva. Kon het ook niet laten te reageren. Meteen maar ffies bijgelezen… Teveel gebeurt, maar wel alles mee

@CRISSY!!! TOPPERTJEEEEEE!!! Gefeliciteerd…
En nu ga ik echt Heb al uitgebuikt, en nu op naar boven, ff ‘bijkletsen’ :wub:
:dag:

hahahaha…tjonge het is toch wat…ananas…tomaten…hadden jullie niet gewoon kippesoep kunnen nemen…

Beps…niet zoveel bijkletsen, is niet goed voor hubs zijn garnaal :finger:hahahaha…truste beps…:unibrow:

@Bep: Hmmmmmmmmmmmm lekker ff na het eten “bijbabbelen” . Doe je best. :unibrow:

Truste Bep. Geniet ervan. :stuck_out_tongue:

Zag het beps…stink lama…bah…hahahahaha

Hadden ze niet! Geloof ik! :tongue:

Nee zal best in turkije geen kip te bekennen…al hoewel…hangt van kip aan elkaar, maar je ziet ze niet lopen…o nee ze zitten allemaal al in de vriezer…hahahahaha

@Viva: Hahahaha zn garnaal… je moet eens weten wat ik allemaal gegeten heb vanaaf… wokken is voor mij: GARNALEN GARNALEN en nog eens GARNALEN!!! En nu bijkletsen met GARNALEN…nee sorry, dan ga ik :puke::puke:

Haha hadden ze eerst die kip moeten slachten

@Beps: Eerst bij gekletst, nu bijbabbelen, je hebt het er druk mee.:biggrin: Slaap lekker hoor straks

Nou Beps…geen garnalencoctail dus voor jou vanavond, maar een heerlijk zacht kussentje…en een lekker warm dekbedje…truste meis…

:nod:

O help Toos, ze doen die kippen toch niet levend in de vriezer:lol::lol: