TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Lekkere nachtrust voor iedereen hier en iedereen die nog komen moet !
Ga lekker rustig op de bank liggen en mij voorbereiden op mijn vrije dag morgen ! :kus:

@kaylo: geniet van je vrije dag morgen, normaal ben ik ook op woensdag vrij maar werk morgen omdat we nieuw kassasysteem krijgen, daardoor morgen werken en dan vrijdag vrij en had zaterdag al vrij gevraagd dus lekker lang weekend

Beps,weltrusten.

Net askim gebeld,morgen gaat hij bellen om een afspraak te maken voor het visum.En dan zitten we in die malle molen…

Tot morgen allemaal

Oja en voor vanavond had hij weer werk,in ieder geval beter dan niets…Alles is mooi meegenomen toch …

Was even onverwacht gezellig, de halve vriendenclub was op de kermis. In de kroeg was het nog heel rustig dus nog even met de kids iets gedronken. Eigenlijk helemaal tegen mijn principes in maar ze vonden het helemaal geweldig.

@MK
Zaterdagavond zijn we samen geweest met de vrienden. Verder is hub alleen geweest.

@Linda
Succes met de studie! Valt niet mee he, dat leren in het begin?

@Roanna
Kan je ons ook al niet missen? Nu Toos nog en dan zijn alle drie de dementen langs geweest vandaag :evil:.

@Kaylo
Jij ook al? Ik gooide er ook met de pet naar op school. Gelukkig heb ik de schade later in kunnen halen.
We zijn trouwens even oud, alleen jou kids zijn een heel stuk ouder, de mijne is nog maar 10. Moeder moest eerst even uitrazen :wink:

@TRL
Spannend morgen, hoop dat er nu niets mis gaat met die pincode.
Askim’s werk … alle kleine beetjes helpen idd, en wie weet kan ie wel blijven of terug komen als ze weer personeel tekort komen.

@Marion: nee zeker niet als je al zolang niet meer gestudeerd hebt, vind t wel leuk dat ik weer begonnen ben

Is zeker leuk, en voor je het weet ben je er weer aan gewend hoor!

Ga mijn bed opzoeken, lekker mijn boek uitlezen of een beetje tv kijken.
Truste en tot morgen :kus::dag:

@marion: weltrusten en tot morgen

:idea:

Goedenmorgen
Weinig nieuws, behalve een sms van Bloemmie om 5.45 pfff:(
Het was een speciale sms, nl een vanaf DE Muur!!! Ze genot, en keek uit naar het volgende doel!

Ga vandaag hopelijk op een mooi plekje zitten :wink:
Tot straks

Morgen allemaal,

Beps,das lekker wakker worden met een smsje van je vriendinnetje vanaf de muur,wel een beetje vroeg,maar ze staat ook niet iedere dag op de muur…

Marion,dus J heeft zijn eerste kroeg ervaring gehad :dope:.

Kaylo,lekker vrije dag,nog wat leuks doen???

Fijne dag allemaal

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Vandaag staat De Chinese Muur op het programma

http://weblogs.vpro.nl/villalive/files/2007/05/chinese-muur.jpg

Toch Beps :slywink: ?

Zo ff rustig opgestart…en bijgelezen…

@Kaylo: Een lekkere vrije dag… ikke nog 2, ben vrijdag EN maandag vrij…super lang weekend!!! En jij hebt een engels springertje…ohh zou Bloemmie moeten weten…zij is GEK op engelse springers(zij had er in het verleden eentje)… Wij hopen op een shiba inu… en ja klinkt raar he, “in bestelling”…maar weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen…

@Marion: Een onverwachte gezellige avond, dat geeft extra energie(ook de volgende ochtend??)

@Linda: Spannend, lees net pas dat je vrijdag voor 2de gesprek mag… ik blijf duimen…

@Viva: Suc6 7 en 8 met de formulieren…

@MK: Hoe laat was het vanmorgen?

@Filiz… nog even volhouden… het is zo om zeggen de experts, en als je er eenmaal bent en hem in je armen hebt…dan leek het heeeeel kort geleden of juist veels te lang :wink:

@TRL: Ik duim ook voor jullie, dat het nu wel mag lukken!!

Nou meiden, ik ga de oorlogskleurtjes opsmeren en te werk, en als ik vanaaf thuis kom is mn hubbie er weer(hij zit bij Filiz op visite, ong dan, hij is in Sittard, werkte in Venlo)
Tot straks op het werk
:dag:

Ohhh Marion, ik had er vanmorgen bij het lezen al zo’n speciaal gevoel bij, maar als ik hem zo zie… Ohhhhhh…

@beps
Vanmorgen was het 04.45, beetje vroeg dus. Ik heb vanmorgen al 2x overgegeven en mijn darmen zijn ook al van slag, ik ga zo lekker mijn bedje weer in. In zou vanmorgen met mijn opa op stap. Zijn ‘vriend’ uit de aanleunwoningen was flink gevallen en zit nu in een verpleeghuis, ik zou daar vanmorgen met hem heen. Maar ik heb net maar afgebeld.

Vanavond gaan we met een groep collega’s bij een oud-collega op bezoek die pas verhuisd is. Ik hoop dat ik in de loop van de dag weer wat opknap, want anders kan ik daar ook niet heen en dat zou ik toch wel jammer vinden.

Nu maar snel naar boven, want er is iemand die nog een beetje melk van me wil.

Goedemorgen meiden.

Kaylo…jij bent een jaar jonger als ik, mijn kinderen zijn 24 en 22 en ik heb een hondje van 12 jaar een kruising Yorkshire terrier, en nog wat…wel een grote, en een hele lieve hubbie

Beps…ik wordt helemaal treurig van je onderschrift…wil je het vertellen??

Linda, weer aan de studie…

Bloem op de muur, nee geen muurbloem

Tlr…nieuwe kansen nieuwe ronde in het visum proces…en askim weer aan het werk.

Mk…niet ziek worden hoor, kan je kleine mannetje niet zo goed tegen, als hij nog melk van je drinkt, en kan je ook niets innemen…(toch niet zwanger??)

Filiz…betere zin vandaag of nog in een dipje??

Beps…zoek een goed plekkie voor vandaag

Marion…kermis afgelopen, hubs niet meer een biertje halen, maar gisteren nog wel ff gezellig gehad…

Goede morgen!
Vandaag moet hub naar de studieclub, lekker een dagje voor mezelf dus.

@Beps
Dat is lekker wakker worden met een sms-je van Bloem, alleen wel heeeel erg vroeg he!
Onvoorstelbaar lang die muur, hij is zo’n 6200 km las ik net. Machtig om te zien. Net een enorme slang die over de bergen kruipt. En dan te bedenken dat men ongeveer 200 jaar voor Chr. al is begonnen met dit bouwwerk.
En ons Bluumke heeft dat wereldwonder toch maar mooi kunnen bekijken vandaag!

@TRL
Vandaag gaan we duimen dus voor je. Hoop dat je snel positief nieuws krijgt van je askim.

Dank je dat jullie allemaal mee duimen,hoop dat we begin november de afspraak kunnen krijgen…,zodra ik meer weet laat ik het jullie ook weten.Maar zal wel vanmiddag worden dat askim gaat bellen,heeft vannacht gewerkt dus zal wel niet vroeg wakker zijn.

Goedemorgen dames,

Even een update ik baal verschrikkelijk dat ik die baan niet heb gekregen het uitzendbureau is nu hard opzoek naar iets anders. CBR ik ga dadelijk gelijk kijken thanks.

Meiden op zich is er niets mis… Maar ik zit gewoon ff minder in t velletje, zal wel aan de herfst liggen :slywink:

Ik ben op het werk, geen zin, maar ach de dag is meestal zo om!
:dag:
:ninja: