Hey Roanna ! Een hééééééééééééél fijne vakantie toegewenst ! Geniet ervan !
@Roanna, cyn en toos: Als jullie weer langkomen een fijne vakantie en veel plezier met jullie meeting!!! Hoop dat het gaat lukken!
Hey Jac ! Gaan ze een meeting doen dan in Turgutreis ?
En wij niet mee ??? :o
Zie net onder mijn naam staat dat ik “Senior Member” ben ? :nod:
Ben er dan ook maar even mee weg.
@toos : als je nog langs mocht komen (maar daar zal je het nu wel te druk voor hebben) : een ENORM fijne vakantie voor jou en je ventje en doe iedereen daar AUB hééééééééééééél vééééééééééééééééél groetjes van Johan en Sabina ? Vooral Tulin, Sever en ook zeker Ercan, Devrim en Tolga van het waterskiën ? Hun foto’s komen eraan hoor ! Of mag ik hier geen groeten overmaken ? Denk het wel hé ? :kus:
:slapen: ???,
Heb nog laatste vraagje, daarna laat ik jullie met rust hoor.
Kent iemand hier YILMA065 ? Die zou een appartement verhuren in Turgutreis heb ik gelezen ?
@Roanna: heel veel plezier daar!!! :dag:
Pfff net effe een stukje met studie begonnen wel wennen hoor, alweer 5 jaar geleden dat ik laatste studie heb afgerond
@Roanna: VEEL PLEZIERRRRR DDDDDDDDDDDDDAAR hahaha
@Kaylo: heb je ook nog huisdieren, kinderen…ik heb denk ik gemist dat je je voorstelde…
Ik denk dat ik zo naar bed ga…ben alleen dus geen gebabbel, gewoon :slapen:
Oh ja studie
Begin volgende week MBO 3, commercieeel medewerster binnendienst…volgend jaar pas 4…en dan 1 jaar verder HBO…
OOk ik dus Linda!!
@beppie : heb ik al gedaan, maar doe het graag nog een keer hoor.
Wordt 45, getrouwd met een hééééééle lieverd, 2 kinderen, zoon van 27 en dochter van 25 en 2 hondjes : Kiffa van 9 jaar en Kaylo van 2 jaar (vandaar dus mijn mijn hier).
@beps: gezellie samen aan de studie
mijn “naam” dus !
Woon in Gent en werk in Brussel. We gaan al jaaaaaaaaaaren naar Turkije, heb daar ook mijn hartje verloren en hopen er in de toekomst (binnen 4 à 5 jaar, als mijn man gepensioneerd) enkele maanden te verblijven per jaar. En dus het liefst in Turgutreis. Zijn fervente ADR gangers en hebben er heel veel vrienden. Vandaar dus die keuze.
Zie je wel, Kaylo, ik heb het gemist, of gewoon niet opgeslagen op mn harde schijf :lol: En zijn de hondjes van een bepaald ras of gewoon lieve hondjes??
Wij hebben een pupje “in bestelling”, het is nu wachten tot de mama loops word…
Nou ik lees alles morgen wel, ik ga lekker slapen!!!
:kus: voor iedereen en
Tot morgen :dag:
@bpes: weltrusten en tot morgen
Kaylo is een Engelse Springer Spaniël en Kiffa een kruising met Hongaarse Vizsla en een labrador of zo (een vondelingetje). 9 jaar terug hebben we een nest van 4 puppy’s gevonden hier in de bossen en hebben ze toen maar in huis gehaald. We hebben er eentje van gehouden (hadden toen een Schotse Terriër - ook een vondeling). En we hebben er 3 kunnen wegschenken aan mensen die ook heel graag dieren zagen.
Het moet geen “ras” zijn om een lieve hond te zijn toch ? ![]()
Ik zie ze allemaal even graag ! De liefde die je ervan krijgt doet zo veel deugd !
Slaap ze Beps, en het beste met je “bestelling” :dag: