TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@MK
Maar vlug het bed weer in en hopelijk knap je snel weer op. Beterschap!!

@Viva
De kermis zit er weer op … alles weer lekker zijn gewone gangetje. Valt trouwens wel op dat het ieder jaar weer rustiger wordt en er steeds meer mensen een weekendje weg gaan.

@TRL
Mijn vingers staan permanent in de duimstand.

http://www.sxc.hu/pic/m/c/cr/craigpj/605488_gesture_-_fingers_crossed_with_clipping_path.jpg

@Chrissy
Tuurlijk is het balen!!! Is gewoon een goede werkgever de gemeente, vooral qua arbeidsvoorwaarden en zo.
Maar gaat wel goed komen hoor, het uitzendbureau vindt heus wel een leuke baan voor je!

MK: Beterschap,… Rustig aan dan breekt je lijntje niet

@Crissy: Een goede baan komt eraan… Ze zijn er weer in overvloed!!(Zeggen ze, en zo ervaar ik het ook!) Schrijf je in bij ALLE uitzendbureau’s!

@Marion: :kus:

@Beps
Ook voor jou een dikke :kus:

Beps…rustig aan meis…enne goede plekkie gevonden…???

Marion, kermis is altijd leuk, maar kost wel heeel veeel geld he…
en niemand geeft het er eigenlijk nog aan uit, het leven op zich is al veel te duur.

Crissy…zal wel ff met je meekijken…
en stuur ze dan wel per pb naar je toe…

Tlr…vervelend hoor, als die bureaucratie…

goede morgen dames…
als eerste wil ik ff melden dat ik jullie allemaal schatten vind!!

@beps…idd erg vroeg…maar toch super dat ze je vanaf zo een plek smst…:wink:

@viva…idd betere zin vandaag…ach tja…we hebben allemaal wel eens zo een dag he…

@marion…wat een mooi plaatje alweer!!

@trl…zou idd mooi zijn…begin november…ik duim nog steeds

@crissyp…wat vervelend dat je niet mag blijven…hopelijk heeft het uitzendbureau snel iets anders voor je!!

ik vergeet waarschijnlijk weer iemand…sorry!! ga ff de hond uitlaten…dan de tandarts bellen voor een afspraak…tja t moet toch echt!! om 12 naar school…
iedereen een fijne dag en tot straks…xx

@Viva: JAAAAA zit in een NOG beter hoekje, dus ben om de haverklap bij jullie op de koffie/thee(sterremunt)

Thanks allemaal dit maakt me dag wat beter

gezellie soesje erbij!!!

@Viva
Viel eigenlijk reuze mee dit jaar. Zaterdags gaan we nooit, horen of zien er niets van hier dus wat niet weet wat niet deert. Heb zondags een serie munten voor de rups en de botsauto’s gekocht en daar heeft ie de hele kermis mee gedaan. Verder nog een keer mogen schieten, de gokapparaten had ie gelukkig geen tijd voor en verder staat er niets voor hem bij. Hebben maar een prutskermis hier. Hij had geld van de opa’s en oma’s gekregen en daar heeft ie zelfs de helft nog van over. Is trouwens nu het 2e jaar dat hij fanatiek de kermis op gaat. De jaren ervoor ging hij met zijn kermisgeld (hij krijgt een bepaald bedrag) naar de speelgoedwinkel.

@Filiz
Moet je gewoon voor controle of heb je last?

@Beps
Mooi zo!! Kunnen we dus lekker vaak van je genieten vandaag :biggrin:

Nou hier in den haag heb je ook kermis, 1 rondje 3 euro, ik vind het nogal wat, is echt niet leuk meer…

Ik haaaaar kermissen!!!

En dus geen commentaar :lol:

nee leuk…lekker sfeertje, behalve als er van die opgeschoten, dronken jeugd rondloopt.

ola ladies…
is er nu nog wel iemand online??

Pcies,… en ellende, ruzie, gevechten ed…

Geef mij maar koninginnedag!!!

BLOEMMMMMMIIIIIEEEEEEEE!!!
Ja al wakker vanaf 5.45 :slywink:

hoe is het met jullie allemaal?
kan iemand me ff gauw een update geven? mis het geouwehoer wel een beetje…

hahahahaa
dacht, die is toch al op, kan d’r wel sms-en!! hahaha

Niet echt veel nieuws

DDD’s zijn GELUKKIG op vakantie en goed aan gekomen

Filiz mist vriend

Viva nu redelijk rustig

MK is ziekies, en moet volgende week weer beginnen

crissy heeft nog geen nieuwe baan

Kaylo heeft 2 honden waaronder 1 engelse springer :slywink:

TRL is bezig een visum voor askim te krijgen

en ik ga prima, let niet op onderschrift, vind ik gewoon een mooie waarheid!!

Vast iemand vergeten maar sorry dan

Oh ja, Kris is goed aangekomen en vermaakt zich

ikke ff lekker met mn fotookes aan het prutse…

@ beps, hoe is ie? zijn we al loops??

Update Bloemmie…

Tlr. haar vriend gaat zelf achter visum aan, ze hadden alles in orde om het consulaat te bellen, hebben ze alles doorgegeven mist Tlr…de letters van askims paspoort…daardoor pincode verlopen, nu moet alles weer overnieuw

Cris…kan niet blijven waar ze nu werkt
Linda, vrijdag 2e gesprek voor een nieuwe baan en is begonnen met een nieuw mbo opleiding op niveau 4
Mk…ziek…spugen en diaree
Toos en Roanna en Cyn…lekker in turkije, zijn al online geweest om te vertellen dat het heerlijk warm was daarzo…
Beps…een beetje treurig…haar vriendinnetje is heel ver weg, en was al heel vroeg wakker vanochtend
Jill haar werkster is er vandoor, en Jill voelt niet meer dat ze op vakantie is geweest.
Marion …met J. gaat het aardig, heeft wel bijverschijnsels van de medicatie, maar voor de rest gaat het goed, hij heeft afgelopen weekend weer gescoord.
Filiz…mist haar askim en moet nog dik 80 dagen wachten voordat ze hem weer ziet
Brenniej…heeft de nodige traantjes laten vallen, maar gaat nu samen met haar askim genieten in marmaris…
voor de rest is het hier pokke weer nat, regen wind, gewoon herfst…dus.

met mij alles goed, donderdag gesprek hoe en wat op het werk, ik wacht maar af dus.

en met jou???