Nee nog steeds niet loops, ik al helemaal niet :lol:
owh dat klinkt allemaal lekker rustig dan…
zucht… gumbet… bodrum, al die lucky dames zitten daaro…
gosh wat zijn die chinese lelijk!! hahahahahaaa tis echt nix… loop echt te kwijlen op de tagheuer/ hugo boss/ armanie reclames hiero!! hahaa
Nou dubbel op de hoogte jij mag niet klagen, Bloemmeke
Je ziet Bloem je hoeft maar te gillen, en 2 updates komen over het scherm gerold…
en vertel hoe was de muur, en geniet je nog meisje
hhahhaam mkirjg gewoon 3 dubbele updates om de oren!!
@ viva, text update op e log
foto’s komen over x-aantal minuutjes
Ja meis ga zo weer kijken bij je log…geweldig…en hoe gaat het met ***??
Hoe is het met jouwzelf, beter of minder slecht??
nee hoor echt beter
al nu wel erg zere voetjes en pijn in de heuppies van het klimmen en klauteren en een klein beetje moe, want gisteren heel de dag geslapen en vannacht natuurlijk amper… nou ja
gisteren lekker gewinkelt… geld gaat wel rap, maar tis ook wel erg genieten!
met *** gaat het goed hoor, veel gezelliger enoz…
ik zie het echt dag per dag en das prima… wie had dat van mij verwacht… er komen ook wat innerlijke veranderingen… dus de toekomst ligt geheel open.
voel me goed, maar mis soms een goed gesprek, een knuffel, ff ouwehoeren, beetje zwijmelen enzo… tis allemaal errug intens.
je valt van de ene verbazing in de andere…
Bloemmie, je log gelezen…jammer dat het geen mooi weer was bij de muur, en dat je niet dat bijzonder gevoel erbij had, maar je hebt het toch maar mooi gezien…
En dan die driver…gids…ach je kan niet alles hebben maar stoer dat jullie gewoon zijn weggelopen toen hij nog meer geld van jullie wilde hebben.
ja had gedacht dat het heel historisch zou voelen, maar was eigenlijk heel gewoon
en idd, had het he-le-maal gehad met die idioten, ging maar om 4 euro, maar echt het principe…
we zouden die auto de hele dag hebben, tot 6 of tot 9, in plaats daarvan wilden ze nergens meer heen en stonden we om half 3 in de stad…
zoek et maar uit
maar goed… ik zie dat je aardig wat dingen weer op de planning hebt staan?? druk met feestjes??
hoe gaat het nu met je dochter??
en we zijn er weer
de aanhouder wint!
zag dat miere alweer terug is??
Is Mierre al weer terug???
Ik heb nu pauze
Mooi dat het goed is, ga vanaaf/morgen ff zitten voor een uitgebreide mail
Dikke kus en virtuele Knuffffff
:kus:
Shipsssss weer Bloem gemist,zo gelijk haar log maar lezen.Dus *** gaat zich wat beter voelen,weet hij al of hij voortijdig terug gaat of gaat hij toch door?
Geen idee wanneer Miere terug komt,als ze maar een week gingen zullen ze wel terug zijn denk ik…
miere ging 10 dagen en ze heeft een reactie op mn log achtergelaten
van de 15e tot de 25e zou op zich kunnen kloppen
met ons gaat het goed
alleen het strakke idee, we komen niet eerder terug dan dat de 6 mnd om zijn, is een beetje los gelaten. bij *** helemaal, bij mij nog niet zo helemaal, aangezien ik bij gosh nie zou weten wat ik voor de kerst thuis zou moeten doen… hihih… zolang er geld en zin is, blijf ik doorgaan…
misschien niet in azie :unibrow: dus wie weet
Heb haar log nog niet bijgelezen,…
En het blijft maar druk
![]()
Anders kom je kerst bij ons viern…haha
@beps, hahahaa… goeie!!
tis ook nie zozeer de kerst meer het nieuwjaar
heb echt gezworen die niet net zoals afgelopen keer bij pa en ma door te brengen
mn voorkeur gaat uit, naar ergens met een cocktail in een hangmat ofzo
weet nog niet… we zien het wel
eerst vandaag, dan morgen en daarna…???
Thanks viva voor de vacature. Hey bloem hoe is het??
Bloem,dus plannen iets gewijzigd of nou ja gewijzigd andere gedachtes erover…Wie weet zit je dan wel in je geliefde Turkije bij je vrienden daar,of thailand.Maar vooral nu lekker genieten dit kunnnen ze je al niet meer afnemen.