TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Schat, Turkije vervroegen??? Ikke kom wel, maar istanbul is nog zoooo koud dan…(en ik kan geen vrij krijgen in dec/jan ivm wetswijzigingen…)

nee idd
voor me net een klein prinsesje dat die mooie dingen mag zien
tis wel zwaar en vermoeiend, maar ik sta er maar mooi wel ff!! he?
mongolia! rusland! de muur, de verboden stad en strax!~! whahhaaa… ga ik mt everest zien… hoe mega gaaf is dat allemaal
daarna nepal zeker en dan? nog maar eens flink bezien en bekijken… er is flinke troubels in myanmar dus dat is een no go
en tja, 2 weken thais strand heb je ook wel gezien… eens zien hoe of wat
misschien nov egypte ofzo… me dont know
of ozzy land dan… wie weet!

@ beps, ne nee, no worries…
turkije vervroegen zou alleen doen ivm een taalcursus ofzo en die kan ik ook best afsluiten met een weekje turkije, maar denk dat april turkije toch het vroegste is hoor… hoef er in jan/feb ook niet zo per se te zitten!!

Meiden, ik denk dat ik er weer (bijna) ben. Ik had vannacht/vanmorgen al het idee dat het alleen mijn maag en darmen waren, voor de rest voelde ik me namelijk niet ziek ofzo. Het grote deel van de ochtend in bed doorgebracht en net weer een paar glaasjes drinken en een ontbijtkoekje gegeten.

En je gelooft het niet, vanmorgen is 6x de telefoon gegaan en 3x de bel!?!?!?!?!

Heeee bloemmie!

Kun je ons weer niet missen?

@ mk, owh klinkt heftig, maar nu allicht het ergste voorbij
en wie was er dan aan de telefoon/ deur??

ikke moet toch mn verhaaltjes kwijt en tussen het uploaden van de foto’s door, toch ff kijken he? een beetje mn postings quota up to date houden en een beetje kletsen
we zijn alleen wel zo klaar
dus we zijn er ook weer vandoor, 3 uur internet is wel weer genoeg he?
lang leve snelle verbinding zeg, wat gaat het allemaal traaaaaaaggggg

Mooi, mijn verjaardag in Istanbul

Ik ga nu ff werken, word druk
:kus:

Wat weer een mooie verhaaltjes op je weblog met leuke foto’s erbij.

ben dus nu weg
:dag:
allemaal fijne dag en blijf reageren op mn log, vind ik echt super leuk!!
dikke kusssssss

Doei bloempje,

veel plezier en geniet ervan

Ikke ben het ff zattttt
Allemaal van die rare foontjes, zeurders, en ikke maar glimlachen…
PFFFFFF

Zo dat ben ik weer kwijt
:lol:

Ja meiden, ik ben er weer hoor. Lekkere vakantie gehad, erg veel gebeurd. Ik ben gisterochtend teruggekomen, en heb verder de hele dag geslapen. De nacht gereisd, en de nachten ervoor ook niet zo erg veel geslapen, dus had het even nodig.
Maar nu ben ik weer helemaal paraat, en weer verder met het leven hier. Zal Turkije erg missen, duurt weer lang voordat ik weer zal kunnen gaan. Ik hoop dat dat kutgevoel gauw over gaat, maar ik heb goede hoop. Alle energie nu hier in Nederland gebruiken om verder te gaan met m’n leven. Zal een lange weg zijn…

@beps
nee hoor mevrouw geen probleem
wel nee helemaal niet vervelend dat u belt
ik wil het u best nog een keer uitleggen hoor
meneer dat is mijn werk om uw vragen te beantwoorden
als het nog niet duidelijk is, dan belt u gewoon nog een keer, vind ik niet erg

@miere
Ben je wel een beetje tot rust gekomen daar (in het hoofd)?
Viel zeker niet mee om de andere marren daar achter te laten.

MK: WAT ZEGT U…WIJ ZIJN DOMME DOZEN… DE LAATSTE TIJD NIET IN DE SPIEGEL GEKEKEN ZEKER …
WAT, IK BEN TE DOM OM HET TE BEGRIJPEN… NOU DAT KOMT OMDAT IK HET UITGELEGD GEKREGEN KRIJG DOOR IEMAND DIE OP EEN SOCIALE WERKPLAATS MOET WERKEN…

EN zo de hele dag… Ik blijf beleefd, maar… Het ligt op een randje

@Mierre: Neem je tijd en rustig aan :kus:

@ MK, ja er is heel veel duidelijk geworden, en ik heb ook dingen af kunnen ronden daar. En de andere marren zijn nog een weekje daar samen. Maar het is goed zo. Maar het blijft moeilijk, ik hoop dat hier thuis dingen nu gaan veranderen, en beter worden.

@Mierre: :kus:

@miere
Ik hoop het ook :kus: