Snap er dus helemaal geen snars meer van. Krijg ik de melding dat www eruit ligt tot 13.30 ivm configuratie en jullie kunnen rustig door posten
En natuurlijk net Bloem weer gemist :crybaby:
@MK
Gelukkig je voelt je al weer wat beter! Misschien zit het bezoekje aan je collega er vanavond nog wel in.
@Miere
Welkom thuis!
Gelukkig wat meer helder kunnen krijgen in je hoofd. En dingen daar af kunnen sluiten. Hoop voor je dat het thuis ook gaat lopen zoals je graag zou willen. Kop op en een dikke :kus:
@Beps
Keep on smiling! Zeiden het regelmatig op school, blijkt dus idd zo te zijn dat je stem vriendelijker klinkt als je glimlacht. Nou lekker boeiend, houd dat maar eens vol als je constant van die z******s aan de telefoon hebt die je ook nog ff lekker gaan beledigen.
Marion,die melding had ik ook,maar ben gewoon lekker eigenwijs gaan kijken en zag dat ww er dus niet uitlag of het heeft korter geduurd dan ze dachten…
Lijkt me niet makkelijk om te blijven lachen aan de telefoon als je allemaal van die zeikerds krijg…Maar ja je moet vriendelijk blijven denk ik zo…
ikke ook weer online, zit een hele tekst te typen aan Bloemmie bij mijn vorige bezoek aan ww…klapt de hele boel eruit, inderdaad zoals Marion zei configuratie, nou never nooit meer op ww te komen he…grrrrr:mad:
Mierre ook weer terug, nou lekker weer meegenomen meis…ach wat kan ons het schelen, fijn dat je dingen nu af hebt kunnen ronden, en ik hoop dat je van binnen ook wat rust krijgt.
Beps…keep on smiling…:biggrin: en laat de zikerds maar ziken:lol:
Mk…weer een beetje opgeknapt…
Cris…heb je er een paar gestuurd ik weet niet precies wat je zoekt, maar dit is nog een beetje in de buurt. en niet via het uitzendbureau
lekker marion…maar heb gisteren sla, krieltjes en snitsel gegeten, lijkt er een beetje op…
maar als ik zo naar buiten kijkt, ga ik denk ik voor hutspot.