TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Mk,beterschap,dus vanavond misschien toch naar t feestje…

Miere,welkom thuis,fijn om te horen dat je dingen heb kunnen afsluiten en nu hopen voor je dat de dingen hier positief voor je gaan veranderen.

Beps,blijven glimlachen hoeft niet hoor,zien ze toch niet door de telefoon…

Sorry mierre ik weet niet precies waar het over gaat maar van mij ook een:kus:

Nou aan mijn stem hoor je echt wel dat ik NIET lach hihihi
MAAR nu…

PAUZE…
Nog 2,5 uur glimlachen dus… en dan is Hubbie thuis…OHHH lekkkkerrrrrrr

@trl
Het is gebleken dat je toch aardiger overkomt als je een glimlach hebt, ook al zien ze het niet.

Gadver het regend weer hiero nu is het echt gedaan met de zomer

@beps
Je hebt iig iets leuks om naar uit te kijken :kus:

Ik word gek van die smilies, ze staan ieder keer weer op een andere plek of is dat alleen bij mij zo?

Snap er dus helemaal geen snars meer van. Krijg ik de melding dat www eruit ligt tot 13.30 ivm configuratie en jullie kunnen rustig door posten :confused:

En natuurlijk net Bloem weer gemist :crybaby:

@MK
Gelukkig je voelt je al weer wat beter! Misschien zit het bezoekje aan je collega er vanavond nog wel in.

@Miere
Welkom thuis!
Gelukkig wat meer helder kunnen krijgen in je hoofd. En dingen daar af kunnen sluiten. Hoop voor je dat het thuis ook gaat lopen zoals je graag zou willen. Kop op en een dikke :kus:

@Beps
Keep on smiling! Zeiden het regelmatig op school, blijkt dus idd zo te zijn dat je stem vriendelijker klinkt als je glimlacht. Nou lekker boeiend, houd dat maar eens vol als je constant van die z******s aan de telefoon hebt die je ook nog ff lekker gaan beledigen.

Marion,die melding had ik ook,maar ben gewoon lekker eigenwijs gaan kijken en zag dat ww er dus niet uitlag of het heeft korter geduurd dan ze dachten…

Lijkt me niet makkelijk om te blijven lachen aan de telefoon als je allemaal van die zeikerds krijg…Maar ja je moet vriendelijk blijven denk ik zo…

Ladiedadieda…

Zo pauze over. Nog een ruime 2 uur. Ik heb geen zin, heb echt eenzeur dagje…
Morgen ben ik vrolijk!!!

ikke ook weer online, zit een hele tekst te typen aan Bloemmie bij mijn vorige bezoek aan ww…klapt de hele boel eruit, inderdaad zoals Marion zei configuratie, nou never nooit meer op ww te komen he…grrrrr:mad:

Mierre ook weer terug, nou lekker weer meegenomen meis…ach wat kan ons het schelen, fijn dat je dingen nu af hebt kunnen ronden, en ik hoop dat je van binnen ook wat rust krijgt.

Beps…keep on smiling…:biggrin: en laat de zikerds maar ziken:lol:

Mk…weer een beetje opgeknapt…

Cris…heb je er een paar gestuurd ik weet niet precies wat je zoekt, maar dit is nog een beetje in de buurt. en niet via het uitzendbureau

@Viva Goed dat je er weer bent…

Trouwens, maar weer eens een meetinkje plannen voor als iedereen terug is, is al weer zoooo lang terug

gezellie Beps

en de regen komt hier nu met bakken uit de hemel…gadverdegadver

Wat eten we vanavond dames??? Ik weet het niet meer

Is aan de kust af weer droog viva.

Heel erg bedankt voor de sollies

Me moeder kookt nog even voor me na me vakantie woon ik weer op mezelf en dan moet ik het ook bedenken.

Ga vandaag voor biefstuk, met sla en gebakken aardappeltjes!

Hmm nog geen idee wat ik eten zal.Kwart voor 5 eerst naar de tandarts daarna zie ik wel,denk dat het wat makkelijks wordt…

Hier af en toe een buitje.

Leuk weer een meeting,waar,wanneer???

lekker marion…maar heb gisteren sla, krieltjes en snitsel gegeten, lijkt er een beetje op…
maar als ik zo naar buiten kijkt, ga ik denk ik voor hutspot.