ik heb gewoon bevroren vingertoppen…wat een k*tweer…
Ik heb gister zuurkool gegeten heerlijk hoor met slagersrookworst
Viva,owww heerlijk hutspot…Kan je de verwarming dan niet aanzetten??
Dag dames, ben er ook nog eens… Heb weer heel wat gemist!
Mijn moeder maakt vandaag snijbonensoep, echt winters maar ja dat ga je ook met dit weer denken…
Is het weer echt zo erg bij jullie??? Hier schijnt de zon, magertjes dan wel, maar iig geen regen.
Hier wat er in de pers geschreven wordt over Afghanistan, voor hen die dat interesseert…wat een domme lui…mijn kind moet nog, en mijn neefje zit er nu…
pfff
http://www.depers.nl/buitenland/105520/Mail-van-soldaat-X.html
Hier echt *** weer, regent constant. Ik moet boodschappen doen, maar m’n zoon heeft m’n autootje nog, en Hubs is weg met de andere auto. Fietsen??? Hmmmm
Zal toch wel moeten, maar die staat wss met een lekke band, en natuurlijk geen pomp in huis.
Ik ga igg denk ik voor een lekkere hollandse andijviestamp met een bal gehakt.
Maar moet eerst zien de booschapjes in huis te krijgen.
ja het is hier nu weer droog, maar koud, vervelend saai, donker pokke weer…het westen he:nod:![]()
Wij gaan Peking eend eten, lekker gemaakt door Bloemmie
Met of zonder certificaat Beps :biggrin:??
En nu ff het artikel van Viva lezen
Dat is een eindje rijden Beps…peking eend, of haal je hem gewoon bij de chinees…nee onzin…ik heb het nog nooit gegeten, lijkt me vreselijk droog…beetje kip achtig maar dan anders…
Mijn hutspot staat te pruttelen…
Viva,jammer dat je zover weg woont anders kwam ik mee eten;)
Zo nu op naar de tandarts:tssk:
ach een uurtje met de auto Tlr…je bent welkom
@Marion: GEWOON ETEN!!! ohhh verheug me er al dagen op JAMMMMIIIEEEEEE
@Viva: :kus:
@Viva: Niet droog, JUIST NIET!!! ohhh ik kan het al voelen smelten in mn mondje…ohhhh
trl succes met het visum!!
hou ons op de hoogte ![]()
Pff soms hoor je dingen maar laat je ze maar…Pffff…
Nog 15 min!
ik nog 20 minuten hihi, maar ja mag aansluitend een pedicureklant doen en vanavond ook nog 1 om half 9, ![]()
hey dames…ik ben ook weer thuis…vandaag onder nederlands gewoon galgje zitten doen en lerares was aanvoerder!! haha moet je nagaan…
@mk…gelukkig dat je je alweer wat beter voelt!!
bloemmie ook weer hier geweest!! leuk om alles te lezen…straks maar weer even het log bijlezen
@viva&bep…prima update gegeven…!! ![]()
@trl…al iets meer bekend over de afspraak bij het consulaat?
@kimbo…lange dag voor jou dus…succes ermee
dadelijk lkkr eigengemaakte bami van oma eten.zoo lekker en zooo lang niet meer gehad…wat hebben jullie opt menu?
vanaaf askim online…![]()
xx
Ik ga afsluiten tot vanaaf!!
:dag: