TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@Viva:
:kus:
Krijg kippevel! En die reacties … daar heb ik helemaal geen woorden voor, hoe dom kunnen mensen zijn zeg!

ahh…lees net pas dat jullie al allemaal verteld hebben wat de pot schaft vanaaf :wink:
vergeef me mn lompigheid…
hier ook de hele dag regebn gehad…bah!!

Filiz…no problemo…toch…kies wat uit van de suggesties hierzo…
o nee jij krijgt bami toch??

Ja Marion, kippenvel…5 lagen…ik kan daar zo boos om worden mensen die reageren als een leeghoofd, net of die jongens erop zitten te wachten, dat de kogels om hun oren vliegen, tuurlijk ze hebben gekozen om militair te worden, maar wel voor de wederopbouw…niet om te vechten…als ze dat moeten doen, dan voor eigen volk en vaderland, maar niet tegen de taliban…grrr…wordt er zo moe van.

Beps…ja heb je dat gehad, de hele dag van die zeik*erds en dan ook nog een lama:D gehoord…toch…geniet jij lekker van je :chin:eend…

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Babsch: 29 september - Alanya:turkey:

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Zo he moest hem echt opdiepen…het lijstje

Viva,uurtje rijden ja maar nu met de files zal het langer zijn,maar mocht ik ooit in de buurt komen dan…

Filiz,nog niks gehoord van askim,maar hadden gister afgesproken dat ik hem vanavond zal bellen…Maar had eigenlijk ook wel een smsje verwacht,maar goed misschien beltegoed weer eens op :tssk:

Net terug van tandarts,stond met 5 minuutjes weer buiten…Dus ben er weer vanaf voor een half jaar:D

ik ga maar 1x per jaar naar de smoelensmit…bleh…zo’n hekel aan…

Viva
Ben op een gegeven moment ook maar gestopt met lezen, krijg er stoom van, niet goed dus. Kan me voorstellen dat jij als moeder van … er helemaal van gaat fluiten.

Beps
Och ja de lama … leuke beestjes … maar blaten soms zo dom :smiley:

TRL
Mooi zo, je kan die man maar weer gezien hebben he!

Marion,die van mij is een vrouw:)

Nou Marion, kan je vertellen dat bij mij de dop van de ketel afkookt hoor…:tssk::delete:

hahaha Maakt mij niet uit hoor vrouw/man…hij is ook best aardig…MAAR ZIJN BEROEP…brrr.

mijn schoondochter is tandartsassistente,bleh…

Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts, tot een paar jaar geleden mijn wortelpunt af was gebroken, en ik een wortelkanaalbehandeling kreeg die niet te verdoven was, 9 prikken gehad, en ik heb op een gegeven moment de boor met de handen van de tandarts uit mijn mond getrokken, ik kon het niet meer lijden, zo’n vreselijke pijn…(ik was door de adrealine gewoon niet te verdoven, de dag ervoor had ik bij de chirug gezeten voor een knobbel in mijn borst, die ze moesten aanprikken voor een byopt…15x geprikt, met een dikke holle naald, en daarna een mamogram, echo ect…heb toen mijn kiezen op elkaar gezet, en daardoor brak dus mijn wortelpunt) heb toen op mijn status laten vermelden NOOIT MEER EEN wortelkanaalbehandeling, en vanaf die tijd lig ik te rillen in de stoel.

Viva,dus voor jouw met knikkende knieen naar de tandarts.Ik heb daar geen last van.Moest vroeger naar de school tandarts dat was zo’n beul als ik hem aan zag komen rijden liep ik naar huis,nachtmerries van gehad.Daarna naar de gewone tandarts gegaan en nooit meer bang geweest.Tandarts wil wel een verstandkies eruit halen,omdat ik daar met poetsen niet goed bij kan,maar heb gezegd zolang ik geen last heb laat maar lekker zitten…

Grrr net aan het afwassen laat ik een bord vallen,balen.Maar ze zeggen scherven brengen geluk dus laat ik dat maar hopen dan:biggrin:

doet WW bij jullie ook zo raar, ik wordt er steeds uitgegooid…en is dat niet het geval, dan zit ik muurvast.

nee geen last van

Ik ook niet…
Net :chin:eend op Hmmmm zaliggg

@Viva en Marion: :smiley: jullie snappen me ook zo snel… hihi

@Trl: Gelukkig weer achter de rug. Ik was juist altijd giga bang, totdat ik een wortelprobleem kreeg en na al die behandelingen bij de kaakchirurg(kaak open toestanden enzo) is een kies boren net zo iets als een boterhamsmeren haha

@Viva: Mensen zijn DOM… En tuurlijk, er is geen dienstplicht meer, en de jongens hebben zich ingezet om ONS te verdedigen… Maar niet om daar dit mee te maken!!! Laat lama’s gaan, ook daar!!!

En nu ben ik het kwijt. Ga lekker met hubbie op de bank zitten.
:dag: we moeten nodig bijbabbelen…:drugged:

Evening all :dag:

**Tandartsen…hm toevallig gister gebeld voor een afspraak wordt pas ergens in november :disgust: Die van mij is trouwens Duits :ninja: **

**Eend dat heb ik nog nooit gegeten (voor zover ik weet). Is dat lekker? **
Net pas 't eten op, mannetje moest eerst weer wat oplossen op het werk. Morgen begint m’n nieuwe collega, ik spring echt uit m’n vel als die er na drie dagen ook geen zin meer in heeft :mad:

@Beps: babbelze :teeth:

@diamond: goedenavond, jij en hubs nog gefeliciteerd met behalen van zijn motorrijbewijs

Morgen nog werken en dan lekker weekend, ook eens een keer wat anders

@Dia: heeft je mannetje nu al een fiets, of alleen het papiertje?? Rot tijd om je papiertje te halen, kl**e weer…en niets rijden zeg maar :crybaby: