TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@Viva hebben we dat helpt wel iets maar tja het is niet dat he,ik merkte nu we ginds waren dat ik me na 2 weken echt een stuk beter voelde en de pijn was veel en veel minder.
Ik heb me in jaren niet zo goed gevoeld en nu na amper een week ben ik terug bij af.
Maar ja we zijn in de winter ook nog niet echt daar geweest he.
We willen eind oktober begin november nog even terug voor 2 weken maar de vluchten zijn voor die tijd nogal duur.

Cyn geniet ervan!!!

toedels cyn…geniet…

Daggggg Cynnnn

Ik mag zo met pauze… jaa dat ook nog in die 4 uur hihi!!

@Linda ik zal voor je duimen!!!
@Crissy als je een crusus notuleren zou doen willen ze je dan geen 2de kans geven?
@Bloemmie,tja het is raar he dat ze hier niet gewoon is he,maar ik hoop dat ze volop geniet!!!

@Marion,hopelijk gaan die bijwerkingen van J.snel over en blijven de medicijnen aanslaan.

Nog even snel voor het sporten!!
Jilly is er gelukkig weer!
TRL heeft nog geen laarzen … komt wel goed hoor.
Cyn in Turkije nu maar komt iedere dag langs … mist ons TE erg denk ik :stuck_out_tongue:
De zon … hier schijnt ie nog lekker
Viva ga zo door … je kan net zo goed opdaten als Bloem!
Beps al vrij of zit je weer op je favo plekkie?

Meiden ik ben even shoppen tot straks!!!

cyn geniet ervan.
@jill ja misschien het uitzendbureau zou het na vragen dus moet nog even afwachten zodra ik iets weet laat ik het jullie weten.

Cyn : :kus:

Geniet van het weer en van je askim !

Jill,shop ze.
Cyn,6 uur ???Als je wel wakker was geworden was je dan naar hem toe gegaan??Das wel heel vroeg he…
Mk,vriend gaat achter pincode aan probeert daarna zelf afspraak te maken,tenminste als hij genoeg beltegoed heeft.
Viva,hier schijnt de zon nog geen regen gehad.
Marion,sport ze…

En het blijft druk!!!
:ninja:

Is héééééééééél kalm nu :unibrow:

@Marion: Zit op mn favo plekje, maar dat is over vanaf morgen, dan is de collega terug van vakantie die hier altijd zit…

Moet tot 15.30, dus nog 1 uur…hahahahaa

Pfffffffffff … Ben aan het aftellen ! Nog tot 16u, dan sporen naar Gent. Joepie !!!

Vanavond lekker lui op de bank, manneke naar voetbal. Morgen “vrije” dag, dus boodschappen doen, huisje langs de kant, wasje, plasje en strijkje doen. ECHT vrije dag is dat dus ook niet hé ? Maar moet er tenminste NIET uit om 5u 's morgens ! :biggrin:

Ik ga zo rustig aan afsluiten, meld me weer als ik thuis ben!!!
Tot straks
:dag:

hey meiden,

missen jullie me al?
tis wel errug rustig hiero heb ik het idee
maar goed
heel de zwik op vakantie/ reis/ aan het werk/ drukdrukdrukdruk!!

hiero ook genoeg crocks
had een footooke gemaakt van een wand in het warenhuis, maar helaas
wil niet
allemaal crocks, met de gaatjes al in de vorm van mickeymouse-jes
bont eraan, stoer, klein, laarsjes, the works!

maar ben er weer vandoor
veel te duur hier
moregen de muur, daarna veel foto;s en verhaal denk ik
gaat al stukken beter met me, zoals jullie merken :wink:

kusjes en groetjes

hey Bloemie ! Alles kits ginder ?

Ikke ga ook afsluiten. Vanavond kom ik nog wel eens langs om wat mee te kletsen. Jullie hebben Bloem wel gemist hoor ! :dag:

Was op een vluggertje dat ze ff kwam goeiedag zeggen.