TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Geniet er van meid, en stuur je ons AUB beetje zon op ? :zon02:

@cyn
Neem een frisse duik in het zwembed en drink er nog eentje van ons!
Hoe is het met askim, nog steeds eenzame nachten?

Cyn,even aan het afkoelen???Hoe gaat het met askim druk aan het werk of hebben jullie wel tijd samen…

Merhaba Kaylo!

@kaylo
Hoe gaat het nu, knap je alweer een beetje op?

Cyn…wij kunnen hier wel een beetje warmte gebruiken…het regent pijpenstelen hierzo…
Toos is op tijd vertrokken, Roanna met een half uur vertraging ook vertrokken.

Jill…hoe gaat het meis…lukt het allemaal een beetje zonder poetsvrouw.

Ja hoor, ben weer helemaal beter, thx !

@trl
Hoe is het met de visumperikelen?
Gaat je askim nu achter een nieuwe pincode aan en ben je er al achtergekomen waar je alle benodigde formulier vandaan kunt halen.

@viva
Het weer is nu echt een drame hè, ben wel heel blij dat we zondag nog lekker weggeweest zijn.

Haha het zwembad is wel heel fris!!! Dus dat doen we nıet!! haha… neem zo lekker ff een ijsje… :finger:

Askım ınderdaad aan het werk… hıj smste vanmorgen om 6 uur dat hıj klaar was, en dat hıj me wılde zıen… maar helaas slıep ık gewoon door…:frown:

@viva
Had je nog gekeken voor zo’n fotoboek voor je ouders of hebben jullie iets anders bedacht?

We houden hier alles in de gaten,…
met Bloemmie gaat het beter, is in Beijing…en gaat morgen naar de muur.
Hierzo voor de rest rustig…Linda heeft vrijdag haar 2e gesprek…crissy kon niet notuleren dus is afgewezen, die heeft vanaf 5 oktober geen werk meer.
J. reageert goed op zijn medicijnen, heeft een test gedaan, met een positive uitslag, hij heeft alleen last van bijwerkingen, maar die worden ook gelukkig weer wat minder.
Voor de rest hier geen nieuws…

@cyn
6 uur klaar, pffff en hoe laat moet hij dan weer beginnen?

Ik geraak niet meer in mijn gewone doen sinds we terug zijn.
Alle reserve die ik daar had opgebouwd is alweer weg pfff.
Ik zat vanmorgen nog te denken dat we toch eens iets moeten gaan beslissen,ofwel gaan we ergens wonen waar het warm is of gaan we niet meer weg want die verandering steeds opnieuw is niet gezond.

Ik heb gekeken voor zo’n fotoboek, maar ben niet in het bezit van de foto’s die we daarvoor wilden gebruiken…helaas…Maar we doen maar gewoon geld in een envelop, met een mooie plantenbak, moeten ze zelf maar wat kopen.
Want ik heb werkelijk geen ander idee…

Ik zou het wel weten jill :smiley: :smiley:

@viva
Ben je iig wel snel klaar :wink:

Jill…en standaard een zonnebank in huis, zodat je er heel vaak onder kunt gaan, is dat geen optie.

Jill, je hebt toch geen echte zon nodig, maar alleen maar warmte toch!!

Meıden ık ga weer!!!

Later :zon02: