TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@viva: vreemd he

ik ga stoppen zo werken tot 18 uur daarna effe langs ouders en buurvrouw tot later vanavond

ligt vaak ook aan de luchthaven hoor, die vertraging, afgelopen zaterdag kwamen mijn buurtjes terug van icmeler…7 kwartier op de koffer gewacht.

Linda werkse…

@Viva: Maar ik heb daarnaast ook nog een breedtemaat…komt niet goed… En mn zooltjes moeten erin!! Maar nu heb ik 3 paar voor de winter, en nog 2 paar over van verleden jaar, komt goed

Hier stervens druk, dus ik maak ff tijd :hihi:

@Gelukkig is Roanna weg, een pak van mn hart :lol:

@Linda Werk ze

@Crissy: Ik duim voor je!!!

tot hoelaat moet je Beps???

Nee de bedragen voor schoenen, zijn niet normaal. las trouwens in de krant, dat de eerste zorgverzekering zijn premie bekend heeft gemaakt…120 euro per jaar duurder, en dan ook nog een eigen risico van 150 euro per jaar en geen noclaim meer voor het volgende jaar, en het jaar erop 250 euro eigen risico per jaar.

Waar gaat dit naar toe…nog ff en we werken alleen voor de ziekenkostenverzekeraar.

@ Viva: ja het is wat he met die zorgverzekeraars!

Ik ga eventjes een stukje terug lezen!
Iedereen nog gefeliciteerd met deel 53

Heyy meiden ben ik weer even,pfff hebben jullie alweer een geboorte gehad.
GEFELICITEERD!!!

Ja laarzen niet simpel he ik heb ook vaak een probleem met de rits,ga trouwens dadelijk even shoppen.
Ik heb nog het een en ander nodig,en zeker een jas tja ik weet nooit wat ik moet nemen is het moeilijkste kledingstuk.

@linda
Jippie 2e gesprek, spannend hoor, ik zal duimen vrijdag.

@chrissy
Ik hoop dat ze terugbellen met goed nieuws.

@beps
Goed in de schoenen, snel de prijs eraf halen en niet meer aan denken.

@Kaylo: wow dus jullie vertrekken 15 juni weer richting turgutreis???
Lekker hoor!!!

Iedereen een fijne dag, ga weer eventjes verder

@jill
Heeee hoe is het met jou, kan je lichaam het belgische weer nog een beetje aan?

@Jillie: Shop ze, ik was al klaar!

@Viva: ACHTERLIJK… DUSSSS ZieknZORG??? Nee ZiekenLAST!!!

@jac : jaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Althans, we hebben een voorboeking gedaan voor die datum. Dus die kan een paar dagen vroeger of later zijn. Maar we kunnen het waterskiën niet laten hé ! :drugged:

We zouden eigenlijk heel graag iets huren voor een maand of 3, maar zo goedkoop is Turgutreis nu ook weer niet precies. Heb hier een appartement gevonden en was 500 euro per maand. Niet zo goedkoop toch voor Turkije ?

Jullie gaan weer als een speer zeg…bijna niet bij te houden…

Blijf gewoon zoeken naar laarzen en anders toch maar een duurder paar.

Linda,lekker een 2de gesprek goed vooruitzicht toch.

Alles wordt maar duurder en de lonen stijgen niet eens zoveel mee.Waar moet dat heen met dit land …Snap best dat er straks steeds meer mensen onverzekerd rond gaan lopen…

Hallo!!!

Hıer gıgantısch warm, dus vlucht maar even naar de ınternethoek!!! Hotel ıs echt geweldıg!!

Toos ıs ook al ın turkıje… er zıjn net mensen ın dıt hotel aangekomen dıe ook met de transavıa vlucht zıjn gekomen…

Roanna weet ık nıet…

Nou weer even genoeg voor vandaag!!! :dag::kus:

Cyn komt ook zo even langs denk ik. Zie dat ze ingelogd is ?

Merhaba Cyn !!!