TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Ja, als je natuurlijk als wij van die plofkuiten hebben, betaal je wel een stuk meer. Wat zijn we toch weer benadeeld hé ? :mad:

Ben er weer … met mijn bakkie natuurlijk!

@Cris
Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt in Edinburgh!! Nu nog snel legaal internet, hoef je ons niet meer zo te missen

@TRL
Zat te googlen op Hutong, verwachtte een of ander fantastisch gebouw of iets dergelijks. Niet dat dit niet leuk is om te zien maar wel iets heel anders. Even verder googlen dus en vond toen deze informatie. Dacht plak het er ook maar meteen bij.

@laarzen
Geen moeite mee, standaard kuiten zeg maar. Heb er ook maar 2 paar. Schoenen heb ik wel een hele berg in allerlei kleuren.

Komende vrijdag 2e gesprek

Marion…mazzel voor jou, past je gewoon elke laars…en ook nog te betalen…
hoe gaat het met J. zijn de bijwerkingen al een beetje bedaard of nog niet???

Bingo Linda, meestal is dat wel een goed teken…

Was ie al mee verhuisd? Weet het niet meer dus …
En nu de dement tweeling vertrokken is sta ik opeens met stip op 3!

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey: Babsch: 29 september - Alanya :turkey:

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Meiden zit op mn werk

@Schoenen/laarzen haha, heb net mn hele rekening leeg gekocht, maat 43 en ook van die kuiten zeg maar…1 paar mooie laarzen, 1 paar instappers…van Think… nieuw merk, of nieuw op onze markt. Normaal ga ik voor Gabor of Wolky’s(zo 3 merken, dan mag het haha) maar deze ook giga leuk en modern. MAARRRRRR voor deze 2 wel ff snel, zonder stotteren, €314,- :retard:

Ga nu op meelees stand :ninja:
:dag:

Vriendin is ook de lucht in zag ik net. Mooi op tijd vertrokken, 10.56 ipv 10.50 dus niets van te zeggen.

@Viva
Gaat goed met J. nu, hij trekt nog wel met zijn ogen maar niet meer zo extreem als vrijdag. 's Avonds is het het ergste en dan is ie toch thuis. Besteed er maar geen aandacht aan want heb het idee dat hij er dan op gaat letten en dat het daardoor erger wordt.

@Linda
Super dat je vrijdag voor het 2e gesprek mag! Moeten we weer duimen dus.

Ik had hem al verhuisd en ook verlof voor 2008 al toegevoegd :vak02:

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Babsch: 29 september - Alanya:turkey:

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

@Beps
Jeetje wat een bedragen! Maar ja, wat is niet meer duur tegenwoordig, en goede schoenen zijn wel belangrijk.

Jij dus ook zie ik :tongue:

@Marion: Ja erg he… heb ook maar gewoon gekocht, en niet gevraagd naar de prijs. De dame zei dat ze goedkoper dan G**bor waren, en daar ben ik dan vanuit gegaan…

Maar ik heb iig schoenen voor dit seizoen!!! En dat is heeeeel wat waard, want in mijn maat word het steeds moeilijker

Sorry was even aan het werk hihi.
Ja heb gister gesprek gehad maar ben het niet geworden omdat ik niet kan notulen nu gaat het uitzendbureau met ze praten of ik niet een cursus kan doen moet het wel zelf betalen maar ja dit was een vaste baan bij de gemeente dus verdien ik het wel terug toch. Ik hou jullie op de hoogte ze zou me vandaag terug bellen met het nieuws of ik nog eventueel kans zou maken.

Ik heb ook problemen met dikke kuiten en hoge wreef erg irri nu haal ik laarsen brede maken door de schoenmaker die zet er dan elastiek tussen.

@Beps
Vreemd he, men krijgt steeds grotere voeten, zou je toch verwachten dat er steeds meer keuze komt in grotere maten.

@Chrissy
Hoop dat de gemeente van mening veranderd als je een cursus notuleren gaat volgen. Vind het nog steeds een rotklus trouwens maar hoef het gelukkig niet zo vaak.

nee maar dit is een vaste baan en ja dan neem ik het voor lief

balen zeg…

Beps…laarzen van J&J vallen heel erg ruim, dus heb je daar een maat kleiner in, en die hebben zelfs tot maar 43

Ja grote voeten, enig idee hoeveel moeite mijn zoon heeft om een paar leuke schoenen te vinden die hij past…

van Bmmel en van Ler hebben zijn maat(50) wel (24jaar) wil je niet op lopen, ja hij heeft een paar van van B*mmel, de baas betaald nietwaar voor onder zijn gala.
Overdag kisten (maat 50)aan die worden ook betaald door defensie…maar gewoon leuke schoenen in maat 49 zijn bijna niet te krijgen.
(kisten en gala schoenen moeten een maat groter doordat ze van die wandelsokken erin hebben, deze zijn ook bijna niet voor hem te krijgen, evenals schaatsen, en voor de mariniers toendertijd hadden ze ook geen oversokken in zijn maat voor hem, die moesten ze over hun overal aan doen en boven hun skischoenen, om geen water in je broek te krijgen.)

keek net even op schiphol.nl…arme Roanna…

10:50 OHY 0964 Bodrum Departed 11:21

hij kwam eerder binnen, en vertrekt later…rararara…

hmmm vertraging niet leuk voor roanna iig al wel vetrokken