TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Bloem,

Natuurlijk missen we je…We wachten met smart weer op je verhalen tenminste ik in ieder geval,maar denk dat de anderen er ook zo over denken…:wink:

Dames ik heb geen goed nieuws. Het uitzendbureau heeft contact gehad met de werkgever en ik maak geen kans op die baan al zou ik de cursus notuleren gaan doen.
Dus das jammer. ik spreek jullie later.

Das balen Chrissy.

Dat is balen zeg Chrissy en hoe nu verder??

proficiat alweer een nieuw deel!!
ik hoop dat het goed gaat met iedereen…ik ga niet bijlezen;)
vandaag echt een ik-heb-geen-zin-dag

xxx

jeetje Cris en wat nu…internet afstruinen zou ik zo zeggen, probeer het bij het cbr, werkt mijn dochter ook daar hebben ze wel vacatures.

@Bloem
Tuurlijk missen we je hier!

@TRL
Hopelijk heeft askim meer geluk bij het consulaat.

@Chrissy
Dat is echt BALEN! Bij de gemeente zit je gewoon super. Hebben ze ook geen andere baant voor je bij het uitzendbureau? Toch belangrijk dat er geld binnen komt natuurlijk.

@Filiz
Een baaldag vandaag … hoe komt het?

Bloemmie gemist :crybaby:

Ik ben weer thuis…
Nu ff eten, meld me straks
:dag:

En nu lekker verteren door ff met de honden van een vriendin te gaan lopen…
Tot straks weer
:dag:

@beps…wandelze

@marion…heb geen idee…stond vanmorgen echt eens een keer met goede zin op…maar heb van half 9 tot half 5 op school gezeten :frowning: daarbij mis ik askim verschrikkelijk…en het duurt nog 85 dagen…zooo lang!! en het regent is koud…en zo kan ik nog wel ff doorgaan…
maar wil niet als een zeuer overkomen…dus dat ga ik niet doen…

nu maar voetballen…kom waarschijnlijk met goede zin terug :wink:

fijne avond allemaal

van dit weer krijgt iedereen de kriebels, althans ik wel

@Filiz
Je bent absoluut geen zeurder hoor!

@Viva
Over het weer hier geen klagen, de zon heeft de hele dag geschenen.

Het was heerlijk weer, behalve toen ik buiten was, vanmorgen en vanmiddag, REGEN!!! Vanaaf lekker weer, uurtje gelopen, en nu lekker onderuit!

Good evening all :thumbsup:

@Linda: he een tweede gesprek, goed joh! Ik duim dat je het wordt! Zet 'm op!

@Viva: heb ook weerkriebels bah! En ook keelpijn en een loopneus. Ik wil ZON!

**@Filiz: gelukkig is vandaag bijna voorbij, hopenlijk ziet morgen er weer wat zonniger voor je uit! **

@Bloem: gelukkig dat het weer wat beter met je gaat! Veel plezier!

@Everyone else: niet teruggelezen maar SMAK

**Vandaag eerste werkdag weer gehad. Er lag aardig wat werk. Pff zag door de bomen het bos niet meer. Maar ach, donderdag komt er een nieuwe collega en ga ik voor de derde! keer m’n best doen om iemand in te werken. **
Oh ja m’n mannetje heeft gister z’n motorrijbewijs gehaald dus hij is nu officieel motormuis :smiley:

**Zo ga ff bankhangen, met kiwi en druiven en andere vitamientjes! **

:dag:Doeg

Hey Dia!!!
Feliciteer mannetje maar van ons. En jij?? Ben je nu officieel zijn bijrijdster?

Haha, neee zo werkt het niet Marion, nu gaat hij pas leren rijden!! Dan meteen een duo-passagier is absoluut af te raden!!

@Dia feliciteer mn collega motormuis van me! En heeft hij al een fiets??

:wink:

En nu nog even over de kermis!

:hihi:

@marion
Laatste dagje van de kermis en is hubs alle dagen ‘een biertje’ wezen halen?