@marion: fijn dat t weer beter gaat met J.
Linda,klinkt leuk.Nu maar hopen dat ze je daar wel gelijk een jaarcontract geven,maar moet eerlijk zeggen dat ik dat betwijfel…
Marion,gelukkig dat het met J weer goed gaat.Kan hij zaterdag wel weer voetballen of durft tie dat nog niet aan?
@Viva: Bedankt voor je up date, scheelt weer een hoop te lezen.
Ga mn koffers uitpakken, spreek jullie vanavond nog wel:dag::dag:
@tkl: hoop ook dat dit wat wordt functie vind ik interessanter afwachten maar weer
Nog 10 minuten en dan heb ik het er weer op zitten voor vandaag…De week weer doormidden
Hoe red je dat allemaal? 40 uur werken + nog een nacht, 2 avonden sporten en een studie turks. Een vriend in Turkije, heb je nog wel tijd over voor je kind?
@linda
Het gaat nu wel beter met de sollicitaties! Ik hoop dat het wat wordt, heb je trouwens nog wat van dat andere bedrijf gehoord?
Beps en trl weer lekker klaar met werken!
@Mk: nee, maar heb zelf laten weten niet verder te willen kijk rustig verder naar iets waar ik veel beter gevoel bij heb
Zo ikke weer thuis…raad eens jaa IK HEB WEEEEEEEEEEEEEKEND!!! JIPPIE…HEERLIJK gewoon ff 4 vrij…o zalig…ga lekker genieten ervan…morgen geen wekker…lekker een dagje scharrelen,
Marion, gelukkig gaat het weer met J. ja blessure’s en voetbal het hoort een beetje bij elkaar, maar leuk is anders.
Toos geen dank…jij lekker verder met de koffers…die kunnen weer naar zolder…op naar de volgende vakantie, al weer plannen.
Beps ook lekker naar huis…wat een zegen is dat
Mk…sorry verkeerde dag gezegd, alleen morgen is jou hubs nog thuis voor de kids, toch, dus hoef je niet zo heel erg te rennen, vrijdag wordt het allemaal een stuk drukker voordat je weg kan nietwaar.
Tlr…ja nog 5 minuutjes toch voor jou…
Linda spannend, dat is even heel wat anders dan wat je nu doen toch…
Roanna, de was alweer in de kast???
@viva: idd heel wat anders dan wat ik nu doe, maar heb wel geleerd voor een administratieve functie, daar ligt mijn hart ook zeg maar wil vandaar graag weer terug
hoe ben je zo verzeild geraakt dan in deze baan die je nu doet???
@viva
Lekker weekend!
Ik ging er net voor zitten om een update voor toos te maken, maar toen had jij het al gedaan. ThanX!
@marion
Gelukkig maar dat het weer beter gaat met J.
Dat zou een klein rampje zijn als hij niet kon voetballen.
@ linda- wat spannend joh, hoop dat het wat wordt je sollicitatie!
@ mk116- het is druk, maar nog wel tijd voor mijn kind, nachten zijn af en toe wat aan de korte kant, maar ja vind alles zo leuk en wil alles blijven doen dus moet er wat voor over hebben ![]()
@ marion- fijn dat het weer beter gaat met J. Hopelijk kan hij zaterdag voetballen
er was nog meer wat ik wou zeggen maar dat komt zo wel, moet eerst ff naar afspraak tot straks
Seray…hoe oud is jou zoontje???
@viva: na laatste stage voor opleiding kon ik daar blijven was op een accountantskantoor, jaar contract, daarna vast contract, drie maanden na dat mijn contract in was gegaan reorganisatie en moest ik eruit wilde zelfde iets gaan doen was erg moeilijk te vinden toen bij huidige werkgever geprobeerd onder het mom van dan heb ik vroorlopig iets en kijk ik rustig verder naar een administratieve functie, maar ondertussen zit ik hier alweer bijna 4 jaar
tja Linda, dan wordt het hoog tijd dat je terug gaat naar een baan waar je voor geleerd hebt nietwaar.
Zooo ben weer thuis…
Viva,jij al lekker weekend zeg,wat een luxe.
Mk,morgen mag jij er ook weer aan geloven WERKEN,zal aan je denken.
Seray,dan zal je je zoontje best wel gaan missen als je volgend jaar zolang weg gaat.Gaan jullie met z’n 2-en naar Eurodisney?En hoe ga je met de bus?? Wat een vragen he…
hahaha Tlr…ja we zijn niet nieuwsgierig hoor Seray, maar willen gewoon wel alles weten…:so:
@viva: daarom druk aan het zoeken