TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Eet ze Beps.

Ik ook thuis ff lunchen,daarna werken tot 4 uur…

ik ga ook effe weg, de booschappen doen

Heb een eerderweg verzoek ingediend… Hopelijk is het goed, en dan mag ik lekker om 3 uur weg, duimen jullie mee??

Lekker broodje gegeten… Nemen ze een afbakpistolet(ongebakken), dan insmeren ze die in pesto, belggen dit met tomaat en brie(op mijn verzoek) en dan afbakken onder een contactgrill JAMMMMMIIIEEEEE

Beps,natuurlijk duim ik voor je mee…
Dat klinkt lekker…

Ben net op tijd op het werk aangekomen,het regent hier nu behoorlijk

Zo ikke in de pauze ff naar de cc…koffieautomaat gekocht 80 euri…krps…wel een mooie…stond voor 119,- maar de mdiamrkt had hem voor 80 dus hun gingen voor dezelfde prijs…scheelt toch mooi ff 40 euro…

zo lunchpauze weer voorbij, alleen zo druk dat ik vergeten ben te eten, lekker slim :retard:

@ beppie- ik zal voor je duimen, jouw lunch klinkt trouwens heerlijk!

@ turkijkelover- eetse, ik doe ook op turks.nu de oefeningen, leuke site!

@ kimbo- jij bent ook druk zeg! ik heb er ook moeite mee om echt goed te kunnen leren, vaak is het al 10 uur s’avonds voor ik tijd heb, ik werk nml 40 uur doordeweeks, elke zaterdagnacht, 2x per week sportschool, studie voor mijn werk en een kind, dus de studie turks gaat niet zo snel als ik zou willen. En mocht ik het volgende week vergeten te zeggen, veel succes met verhuizen!

Merhaba,
Zijn vannacht weer teruggekomen hier in de kou en regen. Getverrrrrr. Heb nog niet teruggelezen, dus misschien kan iemand even een update geven.
Hebben het weer heerlijk gehad, hebben weinig gedaan afgelopen week. Er was weinig veranderd in het hotel, was dus gewoon weer goed. Hebben een warm welkom gehad toen we aankwamen, veel gekletst en lol gehad met iedereen die we daar kennen. Afscheid gisteren was, mag ik wel zeggen emotioneel. Niet alleen van mijn kant maar ook van de kant van ADR. Trap stond vol met personeel die ons uit kwamen zwaaien. Hebben behalve dat we van het mooie weer hebben genoten ,een boottrip gemaak, zijn naar Bodrum en gumbet geweest en natuurlijk Roanna en haar man ontmoet. Was echt leuk en super gezellig.
@Kaylo: Je moet de groeten van iedereen daar hebben. Er zitten volgend jaar veranderingen in de planning die misschien voor jullie minder leuk is. Ze willen o.a volgend jaar dat er betaald gaat worden voor de watersporten, importdrank en internet. Maar goed ze kennen jullie dus wie weet knijpen ze wel een oogje dicht.

@ viva - fijn een nieuwe koff. apparaat! en dat scheelt toch weer een aardig bedrag.

Hier plenst het ook heel erg :frowning: en donker, het lijkt wel avond…

@Toos: Welkom thuis…in de regen koude en irri omgeving!!

@Viva: Oke, jij weer een verse bak vanaaf

IKKE VROEG NAAR HUISSSSSS 15 uur en wegwezen…heeeelijk gestolen uurtjesssss

Beps,heerlijk zeg lekker op tijd naar huis…

Viva,nieuwe koffiezetter en €40,- in de zak gestoken,altijd leuk.

Toos,wat een verschil he met het weer,pfff ben je snel het vakantie gevoel weer kwijt…Maar jullie hebben het mooi gehad,leuk om te horen…

Hier ook erg donker en veel regen gaat steeds harder,putten lopen vol…

Seray,nadeel van turks.nu is dat als je er een tijdje niks aan doet je weer terug moet beginnen,omdat je score dan zakt…Maar aan de andere kant,je moet dan vaak herhalen en daar leer je wel weer mee…
Werk je zaterdagnacht???Wat doe je dan voor werk?

Ja TRL, lekker gestolen uurtjessss!!!

Hier ook noodweer…

Ha
Toos…welkom meissie…
ff update…

Cyn, heeft het reuze naar haar zin weer met askim…
Beps…mamma hond is loops…dus nu maar afwachten of ze paps leuk genoeg vind om puppy’s te maken waar Beps en hubs er een van willen hebben
Bloemmie, is weer beter, is vandaag naar het hoogste meer in tibet en vertrek vrijdag naar nepal en de mt. everest…heeft het vreselijk naar haar zin.
Crissy…is vrijdag uitgewerkt, en moet nu haar nieuwe collega inwerken die op haar plek komt, die ze dus zelf niet mag houden.
Roanna…was tevreden over onur…vind het weer hier ook maar niets
Brenniej…helemaal gelukkig in marmaris…
crazy ook weer terug gekomen…met pijn in het hart…ze zou nog verder vertellen
mierre, al eerder terug…probeert hier echt door te gaan, en heeft dingen af kunnen ronden in turkije
Linda…was uitgenodigd voor 2e sollicitatie gesprek, maar gaat niet veranderen naar die andere baan, voelde niet zo goed
Mk… moet vrijdag weer beginnen…zal niet meevallen…ziet er ook best wel tegenop
Tlr…alsmaar aan de oppas, en aan het werk…askim gaat 1 nov. naar het consulaat voor een visum…samen met Tlr.
voor de rest…met mij gaat het goed, vreselijk druk…met dochter gaat het ook goed…

Aanvulling op de update van Viva

MK begint MORGEN al

@ Seray, jeetje jij hebt het anders ook druk. En dan het nog opbrengen om te leren, jeetje. Petje af.
Ja bedankt, het verhuizen zal wel lukken, heb er echt zin in.

Nou meiden, bijna vrij…
Morgen gewoon werken, vrijdag mn opleidingsdag MBO… spannend allemaal!!!

Ga nu afsluiten, en meld me wel thuis!
:dag:

Goed nieuws, maandagmorgen weer een sollicitatiegsprek

Linda,spannend weer een administratieve functie???Hoop dat je bij deze een beter gevoel hebt.

@tkl: de functie is Junior Aangifteassistent bij een belastingadviesbureau

Goede middag meiden … ben ook weer bijgelezen!!!

Met J. gaat het weer goed hoor, heeft nog wel af een toe wat last maar loopt weer normaal. De dokter kan er niets aan doen, gaat vanzelf weer op zijn plaats terug. Enige wat je kan doen is een paracetamol geven en afwachten. Was zo tegen middernacht dat het opeens weer goed kwam nadat ie naar de toilet was geweest. Nu maar hopen dat ie er niet al te vaak last van krijgt want voetbal is zijn lust en zijn leven. Daar heeft ie zelfs die pijn voor over.