@Seray: Ik jeb met alles gevlogen, echt alles, zelfs met Air Alfa(nou en ik vond toen der tijd Pegasus gewoon de beste!!!), maar na die keer IKKE NIET!! (gebruik anders zoekfunctie in combi met mijn naam en O**r!)
@ beppie - heb de zoekfunctie geprobeerd maar kom er niet echt uit, maar had hier al wel een beetje begrepen dat jij geen goede ervaringen had met On**. En misschien hebben wij met Peg*sus gewoon pech gehad, maar we dachten echt toen we daar in zaten dat we elk moment onderdelen konden verliezen ;), en mijn vriendin( fors postuur) zat gewoon klem in haar stoel en het tafeltje
Hihi, Seray, moet je zeker ruim 6000 berichten doorzoeken haha
Ach, door die ervaring, geland op brussel met 2 kleine kinderen en 2 invaliden(70-75 jr oud) en geen vervoer naar amsterdam, dan wil je gewoon in het vervolg een nederlandse maatschappij zodat je weer thuis komt!
@ beppie- jeetje dat is dan echt crisis zeg! dan kan ik me goed voorstellen dat je het er helemaal mee gehad hebt en idd lekker met NL maatschappijen wil vliegen!
Weet je toevallig ook wat over Turksh Airlnes? daar vlieg ik nml in december mee, maar ken het helemaal niet
Seray,ik 1 keer met Turkisch airlines gevlogen,geen klachten hoor,vindt ze alleen wat duur,was prima.Maar ja dat zegt natuurlijk niks…Moet je zelf ervaren.Hoe lang ga je in december?
Beps,nee heb nog geen eetplannen voor vanaaf zal eens even wat gaan bedenken.
@ Seray: Ik heb met Turksh Airlnes gevlogen afgelopen januari. Op zich niks mis met de maatschappij, maar ik ben toen de dag na die storm vertrokken en omdat alle vluchten van de dag ervoor ook moesten vertrekken hadden we enorme vertraging en miste ik mijn aansluiting in Istanbul (ik moest naar Ankara). Maar geen probleem, ik kon gewoon een andere vlucht krijgen. Dus voor mij een hele positieve ervaring met de maatschappij.
@ kimbo- ok, klinkt ook gewoon positief, fijn:D, en dat je dan vertraging hebt is natuurlijk vervelend, maar in dit geval konden ze er weinig aan doen, gelukkig dat je wel gemakkelijk een andere vlucht kreeg!
@ turkijelover - ik vlieg ook met een tussenstop in Istanbul ,heb nml begrepen dat er in de winter geen rechtstreekse vluchten naar Bodrum gaan. Dus hoop dat dat allemaal goed gaat, heb nml nog nooit een vlucht met een tussenstop gehad en weet totaal niet hoe dat gaat, dat moet ik nog ff bij mijn reisbureau navragen
@ Seray: je hoeft je echt niet druk te maken, was in januari ook de eerste keer voor mij met een tussenstop. Vond het ook heel eng. Maar je checkt gewoon in en je koffers worden dan doorgelabeld naar de eindbestemming, je hoeft die dus niet nog eens te gaan ophalen en weer opnieuw afleveren. In istanbul moet je gewoon je ticket laten zien en krijg je weer een boardingkaart, je moet dan alleen naar een aparte hal gaan (weet niet meer hoe het heet), maar dat is de hal voor binnenlandse vluchten. Lijkt heel eng zo de eerste keer maar valt echt mee.
Ik had ja ook nog die vertraging dus was helemaal zenuwachtig, ik dacht jeetje als ik nou geen aansluiting krijg wat dan, maar ze helpen je gewoon echt goed, praten alleen niet al te goed engels.
@ kimbo, thnx voor de info, dat is toch wel fijn om te weten hoe dat gaat. En ik hoop dat in december mijn turks wel zo goed is dat ik me in geval van nood in het turks verstaanbaar kan maken op het vliegveld
@ turkijelover- ja dat is idd ook zo, thnx voor de tips het zal vast wel goed komen, het is ook goed gekomen deze vakantie dat we geen terugvlucht hadden doordat we de oorspronkelijke hadden gemist
@ Seray: ben je bezig met een turks cursus?
Ik heb er ook 2 thuis liggen, maar heb echt totaal geen tijd ervoor helaas. Ik werk namelijk 32 uur in het ziekenhuis en daarnaast ben ik ook pedicure wat ik op mijn vrije dag doe en in de avonduren, daarnaast voetbal ik 3 x per week en is mijn enige vrije dag de zaterdag en dan heb ik niet altijd zin en tijd om nog te studeren en daarbij heb ik een huis gekocht wat opgeknapt moest worden, dus ben aldoor bezig, ga volgende week verhuizen dus daarna word het weer rustiger hoop ik en vind ik de tijd om eens wat te leren
Ik heb thuis ook een cursus turks liggen,wel aan begonnen maar niet verder gegaan.Probeer zo af en toe wel op turks.nu wat oefeningen te doen,dat gaat wel redelijk…