:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november(waar heen??)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
ach ⦠heb ook nog een s*nseo, dus zonder koffie zat ik gelukkig nietā¦was niet goedgekomen met mij hoor zonder dat ik in de ochtend een bakkie had kunnen drinkenā¦
@ turkijelover - ticket voor december is geboekt, vakantie 24 mei moeten we nog boeken, kan nu nog niet , maar staat ook al vast en half juni staat ook vast, zou alleen kunnen zijn dat ik gelijk 24 mei al blijf
@Viva het is een os* oh nee een Bch, haha⦠maar je word niet vrolijk, ⬠450-500!!! Heb ik niet betaald hoor, was in de opruiming bij de Mao. voor ā¬120,-
Zo, wat heb ik heerlijk geslapen zeg! Ja, wel op een pilleke, maar dan toch. Zaaaaalig
@Bep: Ik kan me dat verhaal van jou over On** nog herinneren en toen even later die trammelant van wel en niet meer welkom in Nederland, oude machineās en dergelijke, had ik ook zoiets van⦠mij niet gezien met die club en dat heb ik ook menig maal hier geschreven. Maarja, toen het weer wat rustiger werd en ik toch ook best goede reactieās kreeg van een paar members van het ww-forum en ook van collegaās, had ik zoiets van⦠we zien het wel. We doen het gewoon en op die reis die ik wilde boeken( deze laatste) had ik weinig keus, omdat die anderen vol zaten.
Wat niet wil zeggen, dat ik dat verhaal van jou en dat van jou moeder, normaal vind. Dat was werkelijk absurd! Dan kan ik me voorstellen dat jij nu zegt,⦠nooit meer met die club.
@Seray:Ik zie dat je binnenkort naar Disney gaat. Oh meis, dat is zooo leuk. :biggrin: Even weer kind wezen. Ik ben er ook al zoān 5 x geweest en het blijft leuk. Ik wil er binnenkort ook weer eens naar toe.
@Viva: Oh, spannend dan dat versieren bij je ouders.
Ik drink momenteel ook alleen nog Sen**o. Soms wil ik ook nog wel eens een kopje oploskoffie voor mezelf maken en mijn koffiezetapparaat heb ik ook nog in bewaring in de kast staan. Dus als iemand van jullie ooit eens hier op de koffie komen, kan ik alle kanten op. :lol:
goede morgenā¦
iedereen lkkr geslapen? ikke gister niet geweest, en flink wat gemist zo te zienā¦ik hoop iig dat het goed gaat met iedereen.
het weer hier zit niet mee, ik weet wel waar ik liever was!!
iedereen die moet werkenā¦werkzeā¦
de andereā¦geniet lkkr van je vrije dagā¦
ik zo weer naar schoolā¦
tot vanaafā¦xx
@ roanna - Ik heb ook met On** gevlogen de afgelopen keer heen, en het viel mij niks tegen, veel beter dan mijn vorige keer naar turkije met Peg*sus. En idd naar Euro Disney, ben er ook al meerdere keren geweest, maar blijft leuk en mooi, nu gaat mijn zoontje er voor het eerst heen.
@TRL: Nou, ik heb daar ook heerlijk geslapen. Zonder dekens of ponnetje :lol: Heerlijk met bijna niks aan. Nee echt, het bed daar was prima.
De anderen hoorden wel tot 2 uur s,nachts het lawaai van die bars/discoās van de Barstreet en de vuilniswagen midden in de nacht, maar was niet zo storend. Ik heb daar zelf helemaal nooit niks van gemerkt, omdat ik meestal dan al in coma lag. :biggrin:
Oke, ik ga even wat doen hier thuis. Kom vast nog wel even hier vandaag.