TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@ Beps: drukke werkdag overleefd… Tijd gaat toch wel sneller wanneer je wat te doen hebt, nietwaar?

@ Crazy: geweldige vakantie achter de rug… ‘Why do all good things come to an end’… Tja =(. Gelukkig weten de meesten hoe je je voelt.

@ MK: o leuk joh! Dat ga ik echt missen, dobbelen met Sinterklaas. Bij jou is het natuurlijk extra speciaal met kinderen die helemaal enthousiast worden bij het zien van de Sint!!

@ Viva: ook alweer een dag gewerkt. En tja, t ging niet snel maar nu dat de meest frequente bezoekers weer terug zijn zal het wel weer vlotter gaan. Je kunt wel merken dat we ze gemist hebben!!

@ MK: Jij moet er binnenkort ook weer aan geloven, dat werken. Nouja, iig zit iedereen hier in hetzelfde schuitje. Nouja, ik moet studeren, maar de rest is ook aan het werk. Kunnen we met zn allen lekker zeuren over hoeveel uur we nog moeten :wink:

@ TRL: ja, ik fietste op de middelbare 45 minuten heen en 45 terug van school. Nu moet ik ALLES lopen omdat elke dag bus te duur zou zijn. En t zou kwa tijd niets schelen. Wel handig dat je zo dicht bij werk woont !!

@ Foto: ik had hem maar verwijderd… hij was gigantischgroot.

@ Marion: is alles wel weer goedgekomen met J’s lies? Doktor weer alles gefixt? Ghehe, vriendin heeft je alvast het vakantiegevoel ingepraat;)

Hmmm, vandaag ben ik naar de ’ topshop ’ geweest. Daar was van 7 tot 10 uur 20% studentdiscount… Nou, we hebben het geweten. Een hel. Heb er wel eindelijk de jas die ik wou kopen gekocht met 20 procen tkorting. En tja, die heb ik hier wel nodig. Dat was trouwens met de vriendin uit Nederland die hier ook studeert, aan de andere Universiteit.

Morgen beginnen mijn colleges om 9 uur, moet er dus weer vroeg uit. Net hebben we trouwens ’ The devil wears prada ’ gekeken. Had em al gezien, een echte chickflick.

Niemand het licht uitgedaan? Tis alweer 1.15 in NL, hier een uurtje eerder.
Ik ga naar bed, begin wat ziek te worden door het te weinig eten en teveel bewegen en te weinig slapen en te koud kleden, etc.

Bis morgenn!

Lichtje gaat uit.

:idea:

Zo weer wakker… nou ff bijlezen…

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:ChrissyP:9 oktober Kusadasi :turkey:

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november(waar heen??)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Ik heb geen vooroordeel hoor, wij hebben er GIGA ellende mee gehad… Ook jaren met deze maatschappij gevlogen, vertragingen, dag later weg, en als laatste in de crisis gezeten dat ze hier niet mochten landen, die keer mn moeder op een platform naast het vliegtuig “vergeten” (als ze zich klaarmaken, de deuren sluiten, en mn moeder is nog niet binnen omdat zij niet met de trap kan, dan ga je een beetje flippen!) Nee ik ga niet meer met die club!

@Toos: alles goed gegaan??

@Roanna: Koud he…

@Viva: Ja leuk he, koffie-app kopen, niets leuks aan!! En die collage bij Kr**dv*t daar heb ik digitale foto´s voor nodig, en 50 jaar geleden… nee die waren er toen nog niet:tongue:

@Kaylo: Ff bij je weekend zetten waar je heen gaat graag…

@MK: Geniet van je dagje, want morgen…:evil:

@Cris: Gaaf die jas… En een andere nederlandstalige… Vroege colleges vandaag…

@Dia: Nou lekker dan… irri die gasten, alles is te veel, man ik word er af en toe simpel van…

@Linda: Jouw baas is het ERGSTE hier… daar werken de meest onvriendelijke mensen… hier ga ik er nooit heen, terwijl bij mn ouders in de buurt er aardige mensen staan. Zo zie je maar weer, de mensen die er werken maken de winkel!

Nou ik geloof dat ik er ben… oh ja

@CrissyP: Sterkte vandaag weer een dag om je vervangster in te werken…

@Marion: Sterkte met het internet en met J en de klachten!!

TOt straks, moet vroeg genoeg beginnen dus een lekker plekkie zit er wel in!

:dag: :kus: :dag:

Morgen,

Ook weer wakker,wel moiete om er uit te komen.

Cris,lekker geshopt en ook nog de jas gescoord die je hebben wilde.Dus nu loop je er warmpjes bij…

Beps,is het geen idee om die foto’s in te scannen dan,of is de kwaliteit daar niet goed voor…En anders zelf lekker freubelen…

Marion,hoe gaat het nu met J en zijn lies?

Fijne dag allemaal

@TRL: Nee geen idee of dat een optie is, maar veel zwart/wit uit de eerste jaren natuurlijk. Moet nog door eigen foto’s heen, zus door die van haar en dan nog de foto’s die we bij de ouders gepikt hebben… We zien wel, nog 8 weken!

Beps,dus je hebt nog even de tijd,gaat vast wel lukken allemaal.Vandaag vrij of aan het werk???

Vandaag(en de rest van de week) werk, vrijdag gaat mn opleiding van start, dus dan kom ik helemaal niet langs. Na het werk nl wokken met het werk, dus dan is het moeilijk voorbij komen…

Bloemmie heeft haar reis naar de Mt Everest gehad nu…(als ik het goed begrepen heb…) Spannendddd ben benieuwd naar verhalen en foto’s…

EN NU… WERKEN :puke:
Tot straks

Werk ze Beps.

Jaaa ben ook benieuwd naar de verhalen en foto’s van Bloem.We wachten af.

Volgens mij ging ze nu niet naar de mt everest, maar naar het hoogste meer ter wereld, en vrijdag naar nepal…mt everest…toch??? of ben ik mis…

Ik ben ook zo’n muts qua wereldgeografie…

Zo op het werk, dus ik meld me weer

zo ik ben er ook al weer, nou gisteren naar de Mdia mrkt geweest, hebben ze daar gebalansd…geen voorraad bijna…dus onverrichte zake weer naar huis, vanmiddag uit het werk maar naar een andere winkel…(of had ik dat al gezegd)

O ja iedereen een hele goede morgen…voor de rest wel bijgelezen, maar eigenlijk geen commentaar.

Nee voor mijn ouders, houden we het maar gewoon op geld in een envelop, volgende week woensdag gaan we s nachts de boel versieren, dat wordt nog wat…op een gallerij (dus met de sleutel naar de gallerij) dan de voordeur en de ramen versieren, lekker hoor, het slaapkamerraam zit dus naast de voordeur, en mijn moeder laat altijd het raam een stukje open, maar het is ook nog eens hartstikke gehorig…dus dat wordt op sokken…en adem inhouden slingers ophangen…ik zie het al voor me, worden we door de politie in ons kraag gevat…hahahahahah…dan s middags naar hun toe…met de kinderen, dat eten…gewoon soep en een broodje…en dan s avonds komen de buren van mijn ouders. Wij, mijn hubs en ik doen dan de bediening, kan mijn moeder gewoon blijven zitten…en dan volgende week zaterdag…diner…althans buffet met de familie…dus genoeg te doen zeg maar.

Ik ga weer aan het werk, en ben op meeleesmodus…

@cris
Dat is lekker winkelen met korting.

@marion
Hoe gaat het met J.? Wat een toestand zeg, zielig hoor dat hij zoveel pijn had. En dan nog dat internet van jullie, wat een drama als hij het steeds niet doet.

De rest… alweer vergeten. Mijn hoofd lijkt wel een vergiet, dat wordt nog leuk morgen. Morgenochtend is hubs thuis voor de kinderen, maar vrijdag hebben we de vuurdoop. Alle vier in de kleren, voeden, kolven, eten, trommels smeren en tassen klaarmaken. M. naar het KDV en G. naar een vriendin brengen en dan nog om 8.00 op kantoor zitten. Ik moet nog ff bedenken hoe vroeg ik de wekker zal zetten.

@viva
Geruisloos de boel versieren haha dat zal wel lastig worden.

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Lake Nam-tso in Tibet

http://en.tibettour.com.cn/pic/geography/lnamtso.jpg

Goede morgen meiden!
Even snel want moet naar kantoor. Nog niets bij kunnen lezen maar dat ga ik straks doen. Dikke kus voor iedereen en tot later!!!

@Toos
Je bent inmiddel ook weer op nederlandse bodem!! Welkom thuis!!!

Viva,lekker feestjes in het vooruitzicht…Slapen je ouders wel vast anders worden ze nog wakker ook…
Wat wilde je kopen dan bij de md**mrkt?

Mk,lekker genieten van je laatste verlof dagje vandaag,morgen moet je er weer tegenaan.Gelijk de hele dag??

Marion,mooi plaatje weer,ben wel een beetje jaloers hoor,Bloem doet dat maar ff

@Viva: Hihi, sterkte volgende week

@MK: laat je bed nog maar niet horen dat je zo vroeg op moet vrijdag!!

@Marion: het hoogste meer dus… Dan word Mt Everest volgende week…

En ik weet niets meer hihi
:dag:

koffiezetapparaat Tlr…:drool:

@trl
Ja meteen volle bak, van 8 tot 5.