@ Beps: drukke werkdag overleefd… Tijd gaat toch wel sneller wanneer je wat te doen hebt, nietwaar?
@ Crazy: geweldige vakantie achter de rug… ‘Why do all good things come to an end’… Tja =(. Gelukkig weten de meesten hoe je je voelt.
@ MK: o leuk joh! Dat ga ik echt missen, dobbelen met Sinterklaas. Bij jou is het natuurlijk extra speciaal met kinderen die helemaal enthousiast worden bij het zien van de Sint!!
@ Viva: ook alweer een dag gewerkt. En tja, t ging niet snel maar nu dat de meest frequente bezoekers weer terug zijn zal het wel weer vlotter gaan. Je kunt wel merken dat we ze gemist hebben!!
@ MK: Jij moet er binnenkort ook weer aan geloven, dat werken. Nouja, iig zit iedereen hier in hetzelfde schuitje. Nouja, ik moet studeren, maar de rest is ook aan het werk. Kunnen we met zn allen lekker zeuren over hoeveel uur we nog moeten ![]()
@ TRL: ja, ik fietste op de middelbare 45 minuten heen en 45 terug van school. Nu moet ik ALLES lopen omdat elke dag bus te duur zou zijn. En t zou kwa tijd niets schelen. Wel handig dat je zo dicht bij werk woont !!
@ Foto: ik had hem maar verwijderd… hij was gigantischgroot.
@ Marion: is alles wel weer goedgekomen met J’s lies? Doktor weer alles gefixt? Ghehe, vriendin heeft je alvast het vakantiegevoel ingepraat;)
Hmmm, vandaag ben ik naar de ’ topshop ’ geweest. Daar was van 7 tot 10 uur 20% studentdiscount… Nou, we hebben het geweten. Een hel. Heb er wel eindelijk de jas die ik wou kopen gekocht met 20 procen tkorting. En tja, die heb ik hier wel nodig. Dat was trouwens met de vriendin uit Nederland die hier ook studeert, aan de andere Universiteit.
Morgen beginnen mijn colleges om 9 uur, moet er dus weer vroeg uit. Net hebben we trouwens ’ The devil wears prada ’ gekeken. Had em al gezien, een echte chickflick.