TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

He lieve Roanna, fijn dat je er weer bent meis, leuk ook om te lezen dat je een fijne:vak02: hebt gehad met veel zon…enne *nur is gewoon goed he, allemaal vooroordeel…nu kan je er zelf over meepraten, je had wel iets vertraging he op de heenreis, heb nog even op schiphol gekeken, en je vertrok een half uur later…je ziet…alles heb ik in de gaten gehouden…

hahahaha jammer, anders had je geweten waar je het van had gekregen…hahahha:unibrow::unibrow::unibrow:

Ja, van Toos wist ik dat ook wel. Die komt deze nacht of zo terug, toch ? Zal het me morgen wel terug onder mn neus wrijven dat het daar weer zo leuk was :angry:. We hebben elkaar daar vorig jaar en dit jaar ook gezien, is wel een toffe meid. Vandaar dat we elkaar zo’n klein beetje kennen. Was ik die toen dacht dat ze een man was :o

kaylo…dat F5 toetsje op de pc kun je gebruiken voor alle internet pagina’s, dus ook voor de krant als je die op het internet leest…zie je steeds iets anders verschijnen, omdat alle pagina’s een verversingen hebben eens in de zoveel tijd…

ik ga nu naar house kijken, misschien tot straks…meisjes…

ja, nu dat ik dat weet zal dat F5 toetsje vlugger verslijten dan de andere !

viva : veel kijkplezier ! :ninja:

@Viva: Klopt. Hij kwam zo mooi te vroeg aan en we vertrokken toch nog met een half uur vertraging, maar dat boeit me niet zo. We waren alsnog op tijd daar en terug was het helemaal op tijd dus. Kan er nu een beetje over meepraten en ik heb het nu als goed ervaren, terwijl ik er eerst echt angst voor had. Maargoed, misschien moet je het zelf eerst een keer meemaken of je iets goed of slecht vind.

Leuk hoor, dat je dat in de gaten houd. Vind ik ook altijd leuk om te doen, als ik er de tijd voor heb.

Vandaag niet zo lang opgepast,dus ben mooi op tijd thuis…

Viva,veel kijk plezier met house.

Kaylo,ook weer van de partij,we hadden je al gemist…

Dia,wat voor een werk doe je dan,dat ze allemaal weer afhaken?Misschien heb je het al eens verteld,maar dan ben ik het kwijt geraakt

Is de serie “Westenwind” bij jullie populair ? Of laat ik liever zeggen “was” ? Want blijkbaar zijn dit herhalingen hier. Is precies wel een mooie serie ?

Hey TRL ! Ja, zit op mijn werk meer op de pc te rommelen dan thuis ! :wacko:
Heb daar ook meer tijd :hihi:

Viva : had je nu al een ideetje gevonden voor je ouders voor hun 50-jarige huwelijksfeest ? Ik dacht niet dat ik daar iets over gelezen had, of ik heb het over het hoofd gezien ?

Ga ook ff op de meeleesstand. Tegen jezelf praten is niet zo leuk eigenlijk :retard:

Ga er eentje roken (:tssk: kan het nie laten !) en de hondjes even buitenlaten.

Kaylo,westenwind is hier al lang niet meer op de buis,maar vond het altijd wel een leuke serie…

Ja komt ook zo dement over dan he, als je in je eentje zit te praten! :wink:

Dan ga ik even de kattebak verschonen van de poes die ik niet heb, als jij er toch eentje op gaat steken. :stuck_out_tongue:

Zo een sigaretje kan toch smaken (als je in de plensregen buiten staat) ! :disgust:

Mijn ventje rookt nie, en ik was zelf een jaar gestopt met roken, en dus nu ga ik lekker buiten staan stinken ! :stuck_out_tongue:

Hier begint zo een leuke film, dus ga daar maar naar zien denk ik. Ventje komt zo thuis van voetbal en ben ik pc sowieso kwijt, dus :dag:en :kus: en :slapen: iedereen !

Misschien tot morgen !

:slapen: Ik ga er ook maar mee kappen en denk erover, om er maar eens op tijd in te gaan. (Alweer?) :o

Jullie ook nog een fijne avond verder en voor zo weltrusten. :kus:

Doeggggggggg :dag:

roanna, toos en crazy welkom thuis

@diamond: dat meen je niet, hoe die nieuwen er zo makkelijk daar mee omgaan zeg

@viva= je zei b**, je bedoelde *cc, daar zeker naar toe gaan haha, mijn werkgever

@kaylo: tot morgen