@mk: zal aan je denken morgen
Nou Mk ik ook hoor en zal ook voor je duimen…
@viva: ook voor mij maandagmorgen
zeker weten Linda, heb de vorige keer ook geduimd…toch…nee dat vergeet ik niet…
Ik heb nu zo ondertussen de neiging om de verwarming aan te doen, het is knap koud in huis
Jullie zijn lief :kus:
en Mk…de bestelling voor sinterklaas en verjaardag de deur al uit???
@viva
Ik doe de verwarming 's morgens even aan hoor. Het is 19,5 graden en dat vind ik echt niet behagelijk. Heel even de warmte erin en dan is het de hele dag lekker in huis.
Ja zeker bij jou met die kleintjes, als G. in bad gaat mag het toch wel wat warmer in huis zijn… maar ik kom net binnen, en om dan de verwarming aan te doen, straks weer koken en dan krijg ik het vanzelf wel warm
@viva
Het keuken is vanmiddag al bezorgd, ik heb hem maar een veilig plekje in de schuur gegeven. De aanbieding voor het poppenhuis geldt alleen voor komende zaterdag, zodra hubs terug is van de kapper, rijden we door naar de Intert**s.
Ik heb wel zoiets van ik doe straks mijn gelhaard gewoon even aan…dat is lekker warm…en kost niet zoveel he.
hahahah…groot gelijk, nu nog wat voor G. en een paar kleine dingetjes en dan ben jij al klaar voor december of doen jullie ook nog wat met de kerst.
He meisjes we gaan zo bevallen, wie opent het nieuwe deel???
@viva
G. ligt het grootste gedeelte van de dag in de box te slapen, hij heeft wel een fleece dekentje maar toch. Het badje is trouwens alweer naar zolder. Hij is er maar een paar keer ingeweest, hij gaat altijd mee onder de douche.
Zal ik de nieuwe openen?
Zal ik hem openen ???
Oke Mk de eer is aan jouw
@viva
Ik betaal liever iets meer aan gas dan dat ik in de kou zit, daar heb ik zo’n hekel aan!
Ja dan kan ook, ik had toen die van mij klein waren 2 badjes die pasten precies naast elkaar in de douchebak…samen badderen…en spelen een heel net met waterspeeltjes en lege flessen aan de kraan, en spelen maar.
Verhuizen…hans Slot Erop…