TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@viva
Voor de helft van de prijs, dan mag hij hier best een tijdje in de schuur staan hoor. :smiley:

Dit deel gaat wel erg lang mee he meiden…al een week…

Ja…tegen de tijd dat ze jarig is ben je al weer vergeten, dat je geld er voor hebt uitgegeven…

Heb ook al weer heel lang niets van Jill gehoord,…zal wel weer helemaal verkeerd gaan met haar…

@viva
Ben wel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, vorige keer heeft het best wel een tijdje geduurd voordat ik weer een beetje gewend was. Ik had toen echt nul komma nul zin, dat heeft echt wel een maandje geduurd voordat het over was.

Ik vrees dat het weer foute boel is bij Jill, sneu hoor, zo is je leuke vakantiegevoel ook weer snel verdwenen. Zoals ze zelf ook al zei, je hebt bijna geen zin meer in vakantie als je weet dat je weer zo hard terugvalt.

Ja dat zal best, en voordat je dan het goede ritme te pakken hebt, …ach het went wel weer moet je maar denken, maar in het begin lijkt het me heel erg zwaar, in plaats van dat je als je thuis komt rustig aan kunt doen, moet je gelijk vol aan de bak eten maken, eten geven, in bad, want dat is s ochtends ook geen optie, anders mag je wel om 5uur op staan.

Ja vreselijk hoor, ze is nog hartstikke jong, en als ze in turkije is gaat het goed, zodra ze weer terug is valt ze verder terug volgens mij dan dat ze is als ze niet weggaat.

pffff nog een half uurtje…de tijd kruipt

Roanna en Crazy,welkom terug in het kikkerlandje.

Mk,mooi poppenhuis hoor,daar zal ze vast erg blij mee zijn.Jullie zijn er vroeg bij,maar ja beter nu dan dat straks alles op is…

Beps,op kr**tv*t.nl kan je ook mooie collage’s maken.

Viva,ik ook om half 8 begonnen en moet tot 4…Vanavond weer oppassen.

Cris,vind het ook niet erg om te lopen hoor,maar ga meestal op de fiets.

Roanna is terug en dit deel gaat gelijk al een stuk sneller.Straks is het niet meer bij te houden als Toos ook weer terug is.

Tlr…hahaha, je kunt wel zien wie de kwebbels hier dus zijn (Toos en Roanna :beef::beef:) sorry…floepte er zomaar uit…:king:

Ikke ga afsluiten hier de boel opruimen en dan even naar de winkel, misschien tot vanavond en anders tot morgenochtend…weet niet of dochter lief nog op de pc wil, meestal wel…

toedels…

@Viva: om 8.30 begonnen

Oh ja, heb Jill wel af en toe op MSN gezien…maar niet gesproken, want ik ga altijd meteen offline hihi!!
Geen tijd en zin vaak!

Nou bijna weer een dag voorbij. En wat gaan jullie eten dadelijk??

Sajoergroenten met kip weet ik veel(van conimex) met rijst

Hey meiden!!!

Hier weer een berıchtje van mıj… wat een uıtkomst gratıs ınternet ın een hotel!!! Vandaag weer lekker warm!!!

Ben gıga moe… afgelopen 2 nachten lag ık er pas om 5 uur ın… en gewoon weer om 08.00 uur aan het ontbıjt!!! Askım zıjn rooster ıs weer veranderd, hıj werkt nu overdag… en dus kunnen we deze laatste dagen nog genıeten van elkaar!!!

Gısteren was wel erg moeılıjk… we waren op het strand… en hıj had een lıedje aanstaan over het leger… Je snapt wel… ık ın tranen, en hıj ook!!! Maar goed daarna vrıj snel weer de grootste lol!!,

Dus ja meıden, ık zıe het weer helemaal zıtten!!! :stuck_out_tongue: Echt hıj ıs zo super lıef voor me… heb hem dus nog nıet veel gezıen, maar het voelt echt weer een stuk beter!!!

Vanavond eten we a’la carte bıj het ıtalıaanse restaurant… met gerookte zalm-carpaccıo enzo… LEKKER!!! Echt dıt hotel ıs echt super!!! Volgend jaar gaan we waarschijnlıjk wel weer terug!! Maar eerst nu nog genıeten…

Het enıge nadeel van dıt hotel zıjn de gasten uıt Israel… dıe zıjn nog erger dan de russen!!!

Ben trouwens aan het nadenken en kıjken voor een nıeuwe tattoo… wıl er een op mıjn voet!

Hoop dat met jullıe ook alles goed gaat!!

TRL: Gaat lekker he met ons cluppıe!! Ik zıt hıer op vakantıe met ıemand met een lang gezıcht haha… (AZ)

Roanna+Toos; welkom thuıs!! Jammer dat ık jullıe nıet gezıen heb ık Gümbet/Bodrum…

Beps: luf joe!!

Verder even nıks!!

Over een half uur tea-tıme… met lekker koekjes, salades en een warm gerecht (bıjvoorbeeld gepofte aardappels met boter, maıs etc…)

Dıkke kus!

@Cynthia: Oh meid, geniet ervan. Komen hier aan…koud. Brrrrrrr. :crybaby: Wij zitten hier nu met de verwarming aan. Dat wordt dus weer met een ww-zakje naar bed vanavond. Had ik gister nog niet kunnen denken daar in Turkije. Dus… geniet er extra van, zo ook van je askim, nu die s,avonds wat meer vrij heeft…

Groetjes … :tear: K*tweer hier. :finger:

@ cynthia- wat ben ik jaloers dat jij nog lekker daar bent in de zon en met je askim! geniet er nog ff lekker van en alvast eet smakelijk vanavond!

@ roanna - welkom terug, fijne vakantie gehad zo te lezen:)

@ crazy- welkom terug

en de rest weet ik al niet meer sorry, was ineens weer een hoop geschreven terwijl ik in vergadering zat pff:D

hey cyn, wat heerlijk dat je het zo naar je zin heb geniet er nog even van. Want echt lekker is het hier niet. Ik moet nog een weekje in dit koude landje zitten en dan ben ik ook onderweg naar het warme turkije heb er echt zin in!! :zon02: