Wij eten zuurkool met worst
@ Cyn, heerlijk ben jaloers, geniet nog maar even lekker
Wij eten zuurkool met worst
@ Cyn, heerlijk ben jaloers, geniet nog maar even lekker
@Crazymar: Jij ook natuurlijk weer welkom thuis, nouja hier in Holland dan.:vak02:
Dames, jullie ook allemaal weer bedankt voor jullie warme ontvangst van mijn thuiskomst.
We gaan weer ons best doen, om dit deel weer vol te krijgen. Heb deze week nog lekker vakantie. Heb net al wel het een en ander bijgelezen, maar het meeste weet ik al niet meer zo. Tja, hoe zou dat toch komen? DD?
Ik miste Jill wel bij het bijlezen. Het is toch wel sneu voor haar hoor om zo iedere keer terug te komen van vakantie.
Ga zo nog ff de log van Bloem doornnemen en dan ook maar ff proberen een klein dutje te doen. Ben nu best wel een beetje moe. Vannacht om 3 uur werden we opgehaald, dus bijna, eigenlijk helemaal niet geslapen vannacht. Nouja, hoort erbij, zullen we maar zeggen.
@MK116: Nou, om heel eerlijk te zijn, vond ik tot nu toe Kusa nog het leukste qua shoppen enzo, maar de mensen in Gumbet met name, (Bodrum ook niet zo) zijn het vriendelijkst en niet zo erg opdringerig. Op een paar daar gelaten. Maar dit hotel vond ik en ook mijn manneke, toch het fijnst. Maargoed, dit is mijn mening. Ik denk wel, dat wij hier ooit terug zullen komen. Ook in hotel Serhan zag ik veel vaste terugkerende gasten. Ze zochten elkaar daar weer op, zeg maar. Sommige komen er al meer dan 10 jaar. Ik kan daar nog uren over vertellen, wat ik daar gezien en gehoord heb. Zo lief allemaal.
:dag:
1
sorry voor de grootte… ik heb hem maar weggehaald.
Hij staat iig ook op mn fotosite.
ik kan hem niet zien!
Sorry cristina ik kan je foto niet bekijken
Ik ben weer thuis,snel spullen pakken en op naar de oppaskids…
Cyn,ja gaat zeker goed met ons cluppie,het voetbal is nog niet geweldig,maar we pakken wel de punten.Jij nog heerlijk genieten van de zon en natuurlijk je askim,mooi dat het zo goed gaat tussen jullie…
Cris,zie de foto ook niet.
Nou ik ben er vandoor doeiiiiii
Dames het zit er weer op ik ga lekker naar huis en kijken wat me moeder op het vuur heeft staan hihi.
Ik ga vanavond weer verder in me huisje de radiatoren hangen dus is lekker warm en warm water erg handig. Want die waterkoker is wel erg primitief haha.
Hoop dat ik morgen nog even kan komen kijken want dan heb ik weer me inwerkster naast me.
Fijne avond allemaal :dag:
Nog een half uurtje, kom vandaag niet meer langs. Nu snel naar huis, dan naar mn ouders en dan naar bed, morgen weer werken
:dag:
Deze week m’ n nieuwe collega begonnen, belt ze net op dat ze het toch wel te druk en moeilijk vind!!! Ik wordt hier nou echt he-le-maal gestoord van!!! Dus we beginnen weer van voren af aan :crybaby::crybaby::crybaby:
Bah ga naar huis!!!
Hey meiden!!
Ben ik ook weer eens een keer. Druk geweest, weer meer achter moeten werken en gisteravond nog met J. naar de huisartsenpost geweest, had pijn net boven zijn lies na het voetballen en dat werd steeds erger. Kon amper nog lopen. Bleek het een spier te zijn die klem zat. Deed vreselijk veel pijn dus gisteravond tot laat met hem in de weer geweest.
Vandaag was vriendin terug gekomen van vakantie dus daar wilde ik meteen naar toe. Had het super gehad maar dat kan ook niet anders in Turkije he.
Had heel wat bij te lezen dus, in etappes want de verbinding laat ook te wensen over, morgen maar gaan bellen want ik ben het nu echt spuugzat.
Heb weinig onthouden dus alleen …
@Cris
Je bent ook weer gezellig aan de babbel hier! SUPER!!!
@Roanna en Toos
Welkom thuis! Fijn dat jullie zo hebben genoten.
Ennuh Roanna … nog 16 dagen en dan mag IK!!! Zal het er even inwrijven!!!
@de rest
Hou ook van jullie hoor!!!
@Marion: Maar natuurlijk zullen wij je wel helpen herinneren, wanneer jij weg mag. Wat dacht jij dan? :unibrow: Wij supporten jou wel hoor!:zon02:
Oei, dat was wel ff schrikken dan he met J. zijn blessure? Hoe is het nu met hem dan? Kreeg hij daar wat voor?
@roanna: WELKOM TERUG IN NL!!! koud he hier brrrrr
wow dat iedereen bijna of alweer terug zijn!
echt snel gegaan
Ja marion je gaat alweer bijna 18 oktober!!!
@Jac> Ja het was echt heel snel omgegaan die week vakantie. Maar da’s meestal zo, als het iets leuks is he?
Hadden ze terug mijn verlengd weekendje erafgehaald ! :finger:
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi ![]()
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Trouwens : aan iedereen die terug is : WELKOM en hopelijk wat zon in de koffer gestoken ?
Is enkele dagen geleden, maar had het zo druk. Heb ook niet ALLES bijgelezen, sorry zenne ! ![]()
En heb ik nu de pc voor mij tot 22 u, dan is er bijna niemand ?